- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poniższy wpis powstał w ramach testów Orange Flex przez naszych Herosów. Specjalnie dla nas @Misiek62 przetestował rezygnację między 15 a 25 dniem od aktywacji. Dzięki wielkie!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Start testu:
Sama procedura zakończenia Planu wydaje się banalnie prosta... Po zalogowaniu się do aplikacji Flex trzeba kliknąć pomarańczowe kółko widoczne o góry z prawej strony ekranu. Dostajemy się wówczas do profilu użytkownika.
następnie klikamy "Mój Plan" ... co przenosi nas do ekranu informującego jaki mamy aktualny plan, na którym to ekranie jest przycisk "Zakończ swój Plan"
gdy go klikniemy otwiera się ekran z pytaniem "Czy na pewno chcesz zakończyć swój Plan" z opisem co się stanie po zakończeniu planu. Na dole tego ekranu są znowu dwa przyciski - jeden, który nas interesuje "Tak, zakończ Plan" oraz drugi - Anuluj.
Gdy naciśniemy "tak, zakończ Plan" pojawi się ekran informujący o terminie zakończenia Planu, oraz informujący, że można go jeszcze odnowić - na którym jest jeszcze przycisk "OK" - kolejne potwierdzenie decyzji o zrezygnowaniu.
Kolejny ekran jeszcze raz umożliwia Anulowanie zakończenia Planu...
ale mój niepokój wzbudziło zdanie u dołu ekranu... (dlatego dam duży format zdjęcia)
Po kolejnym zalogowaniu się do aplikacji u góry ekranu mamy jaskrawy baner informujący o terminie zakończenia Planu (także z przyciskiem umożliwiającym anulowanie zakończenia Planu), ale pod licznikiem danych w ramach "kończonego" Planu, znowu jest zdanie "Twój Plan odnowi się: (data).
więc jak to będzie? Plan zostanie zakończony, czy się odnowi?
Dzisiaj też nie można nic stwierdzić w kwestii, czy okres zakończenia planu - między 15 a 25 dniem od aktywacji, ma jakieś znaczenie, czy będzie czymś skutkować.
12 dni po rozpoczęciu testu:
Muszę jeszcze poczekać 12 godzin do "wygaśnięcia subskrypcji"....
Trochę razi taka niejednolitość określeń. Według twórców appki Flex "zakończenie planu" = "wygaśnięcie subskrypcji".
...............
Dzisiaj wieczorem minął miesiąc od aktywacji "Planu", więc nadszedł czas jego zakończenia...
Aplikacja informuje do ostatniej chwili, że czas się kończy...
po upływie czasu pojawia się informacja, że Plan się zakończył, ale masz 6 miesięcy na to żeby go ponownie aktywować - odnowić Plan, zachowując numer....
oczywiście podjąłem próbę wykonania połączenia...
praktycznie zaraz był sygnał zajętości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Start testu:
Sama procedura zakończenia Planu wydaje się banalnie prosta... Po zalogowaniu się do aplikacji Flex trzeba kliknąć pomarańczowe kółko widoczne o góry z prawej strony ekranu. Dostajemy się wówczas do profilu użytkownika.
następnie klikamy "Mój Plan" ... co przenosi nas do ekranu informującego jaki mamy aktualny plan, na którym to ekranie jest przycisk "Zakończ swój Plan"
gdy go klikniemy otwiera się ekran z pytaniem "Czy na pewno chcesz zakończyć swój Plan" z opisem co się stanie po zakończeniu planu. Na dole tego ekranu są znowu dwa przyciski - jeden, który nas interesuje "Tak, zakończ Plan" oraz drugi - Anuluj.
Gdy naciśniemy "tak, zakończ Plan" pojawi się ekran informujący o terminie zakończenia Planu, oraz informujący, że można go jeszcze odnowić - na którym jest jeszcze przycisk "OK" - kolejne potwierdzenie decyzji o zrezygnowaniu.
Kolejny ekran jeszcze raz umożliwia Anulowanie zakończenia Planu...
ale mój niepokój wzbudziło zdanie u dołu ekranu... (dlatego dam duży format zdjęcia)
Po kolejnym zalogowaniu się do aplikacji u góry ekranu mamy jaskrawy baner informujący o terminie zakończenia Planu (także z przyciskiem umożliwiającym anulowanie zakończenia Planu), ale pod licznikiem danych w ramach "kończonego" Planu, znowu jest zdanie "Twój Plan odnowi się: (data).
więc jak to będzie? Plan zostanie zakończony, czy się odnowi?
Dzisiaj też nie można nic stwierdzić w kwestii, czy okres zakończenia planu - między 15 a 25 dniem od aktywacji, ma jakieś znaczenie, czy będzie czymś skutkować.
12 dni po rozpoczęciu testu:
Muszę jeszcze poczekać 12 godzin do "wygaśnięcia subskrypcji"....
Trochę razi taka niejednolitość określeń. Według twórców appki Flex "zakończenie planu" = "wygaśnięcie subskrypcji".
...............
Dzisiaj wieczorem minął miesiąc od aktywacji "Planu", więc nadszedł czas jego zakończenia...
Aplikacja informuje do ostatniej chwili, że czas się kończy...
po upływie czasu pojawia się informacja, że Plan się zakończył, ale masz 6 miesięcy na to żeby go ponownie aktywować - odnowić Plan, zachowując numer....
oczywiście podjąłem próbę wykonania połączenia...
praktycznie zaraz był sygnał zajętości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex- Rezygnacja między 15 a 25 dniem od aktywacji
Rozumiem, że po zakończeniu planu już żadne opłaty nie zostały pobrane z karty płatniczej?
Dopiero po ponownej aktywacji zostanie naliczona opłata zgodnie z planem, który będzie wybrany?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex- Rezygnacja między 15 a 25 dniem od aktywacji
@ketrasaArtur z mojej strony trudno jest mi Ciebie zapewnić co do opłat 😉 ... bo przecież to ta sama karta SIM i ta sama karta płatnicza, wznowienie zrobiłem też na podstawowy plan (tak jak za pierwszym razem) . Ale jeśli popatrzysz na zrzuty ekranów w temacie dotyczącym wznowienia (odnowienia) Planu, to z łatwością odczytasz, że występują tam tylko dwa wiersze z pobraną opłatą - pierwsza z datą 15 października 2019 r. i druga z datą dzisiejszą. Oczywiście sprawdziłem też "ruchy" na karcie płatniczej - za miesiąc listopad nie zauważyłem "pobrania" środków na rzecz Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flex- Rezygnacja między 15 a 25 dniem od aktywacji
O to mi właśnie chodziło.
Dziękuję za info