Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie wszyscy mogą sie dodzwonić


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 24
  • 0

Nie wszyscy mogą sie dodzwonić

Dzień dobry .

Może ktos z was mi pomoże . Żona przeniosła numer do flexa .Wszystko było dobrze ale po 15 dniach nie dochodzą smsy i nie można się dodzwonić z niektórych sieci np Virgin.

Komunikat ; „abonent ma wyłączony telefon”

Pisała na czacie ale nie pomogą bo nie wiedza  .

Karta przełożona do innego telefonu i to samo .

Ja mogę się dodzwonić i smsy przychodzą a od syna  już nie .

Karta sim tylko jedna w telefonie .

Dziekuje za wszelkie rady .

Karta sim wymieniona na nową i dalej to samo

20 ODPOW. 20

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3337
  • 8053
  • 150

Nie wszyscy mogą sie dodzwonić

@Adam731 , poproś na czacie o przyjęcie zgłoszenia technicznego.

Jeśli to nic nie pomoże, warto przenieść numer na 1 dzień do innego operatora na kartę i z powrotem do FLEX. 

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59387
  • 722

Nie wszyscy mogą sie dodzwonić


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 24
  • 0

Nie wszyscy mogą sie dodzwonić

Sprawę przejął dział techniczny podobno i twierdzi ze wszystko dobrze jednak nie jest dobrze .

dzialalo wszystko dobrze przez 15 dni i raptem lipa

Anonim

Nie dotyczy

Nie wszyscy mogą sie dodzwonić

Kolejne zgłoszenie zrobić 😎

Przenieś numer do innej sieci i powrócić do Flex, bo coś chyba w systemie źle wprowadzone jest. To oczywiście radykalnie rozwiązanie 😎


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19977
  • 57757
  • 784

Nie wszyscy mogą sie dodzwonić

@Adam731 proponuję wymienić kartę SIM. Wykona się to samemu w aplikacji FLEX. Trzeba się udać do salonu Orange i pobrać kilka starterów FLEX. Są bezpłatne. Wymiana trwa chwilkę.

Dodatkowo na czacie można zrobić zgłoszenie techniczne, jak wcześniej było sugerowane.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2918
  • 7588
  • 195

Nie wszyscy mogą sie dodzwonić


@Adam731napisał(-a)

Dzień dobry .

Może ktos z was mi pomoże . Żona przeniosła numer do flexa .Wszystko było dobrze ale po 15 dniach nie dochodzą smsy i nie można się dodzwonić z niektórych sieci np Virgin.

Komunikat ; „abonent ma wyłączony telefon”

Pisała na czacie ale nie pomogą bo nie wiedza  .

Karta przełożona do innego telefonu i to samo .

Ja mogę się dodzwonić i smsy przychodzą a od syna  już nie .

Karta sim tylko jedna w telefonie .

Dziekuje za wszelkie rady .

Karta sim wymieniona na nową i dalej to samo


Ostatni akapit.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 24
  • 0

Nie wszyscy mogą sie dodzwonić

Wymieniona na nową


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2097
  • 6610
  • 70

Nie wszyscy mogą sie dodzwonić

@Adam731 zglos sprawę do uke, tylko dokładnie opisz co się dzieje oraz daty i odpowiedzi na zgłoszenia robione we flexie. Wygląda na typowe problemy związane z przeniesieniem numeru. To się niestety czasem zdarza.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19977
  • 57757
  • 784

Nie wszyscy mogą sie dodzwonić

@Adam731 jak teraz działa po wymianie?

Czy do tego numeru masz dwie aktywne karty SIM, czy tylko jedna?