- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru - kolejny dzień jestem bez numeru. Sprawa zgłoszona i czekam.
Witam. 14 dni temu złożyłem wniosek o przeniesienie numeru. Dostałem informację i potwierdzenie z Orange, że przeniesienie odbędzie się 20.07.Tego dnia poprzedni operator wyłączył usługi a w Orange Flex w aplikacji mam komunikat, że ,,prawie gotowe,,. I jestem bez numeru kolejny dzień. Na chat w aplikacji flex dostaję informacje, że problem zostanie rozwiązany w ciągu 24 h. Potem w ciagu 3 dni. A teraz że niezwłocznie. Proszę o aktywację numeru.
___________________________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru - kolejny dzień jestem bez numeru. Sprawa zgłoszona i czekam.
@Kami190 plan masz opłacony?
Sprawdź u poprzedniego operatora oraz na czacie FLEX jaki status ma obecny numer, na jakim etapie przenoszenia.
Zawsze możesz poprosić poprzedniego operatora o przywrócenie numeru, jeżeli Orange nie może poradzić z przeniesieniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru - kolejny dzień jestem bez numeru. Sprawa zgłoszona i czekam.
Reakcja ze strony Orange błyskawiczna. Wielkie dzięki. Poszło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru - kolejny dzień jestem bez numeru. Sprawa zgłoszona i czekam.
@Kami190napisał(-a)Proszę o aktywację numeru.
Niestety tutaj forum użytkownikow Orange wiec tutaj nikt Ci nie aktywuje numeru. Tutaj jedynie ktos moze doradzic Ci co w danej sprawie robic. W tej konkretnej sprawie nalezalo by sie zwrocic do poprzrdniego operatora z zapytaniem na jakim etapie jest przeniesienie numeru. Niestety przeniesienie numeru nie zawsze przebiega "bezbolesnie" i nie musi to oznaczac wcale winy Orange. Z ciekawosci od kogo migrujesz? Bo np w tym tygodniu juz dwie osoby pisaly o probkemach z migracja z Play.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru - kolejny dzień jestem bez numeru. Sprawa zgłoszona i czekam.
@Kami190czasami zdarzają się sytuacje, że trzeba ręcznie popchnąć, bo z automatu coś się zblokowało. Owocnego korzystania z usług FLEX.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru - kolejny dzień jestem bez numeru. Sprawa zgłoszona i czekam.
Niezwłocznie to niezwłocznie 😜😜😜