Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie numeru - kolejny dzień jestem bez numeru. Sprawa zgłoszona i czekam.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 8
  • 0

Przeniesienie numeru - kolejny dzień jestem bez numeru. Sprawa zgłoszona i czekam.

Witam. 14 dni temu złożyłem wniosek o przeniesienie numeru. Dostałem informację i potwierdzenie z Orange, że przeniesienie odbędzie się 20.07.Tego dnia poprzedni operator wyłączył usługi a w Orange Flex w aplikacji mam komunikat, że ,,prawie gotowe,,. I jestem bez numeru kolejny dzień. Na chat w aplikacji flex dostaję informacje, że problem zostanie rozwiązany w ciągu 24 h. Potem w ciagu 3 dni. A teraz że niezwłocznie. Proszę o aktywację numeru.

 

 

 

___________________________

*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.

5 ODPOW. 5

Poziom 38, Guru ***
  • 16306
  • 43215
  • 609

Przeniesienie numeru - kolejny dzień jestem bez numeru. Sprawa zgłoszona i czekam.

@Kami190 plan masz opłacony?

Sprawdź u poprzedniego operatora oraz na czacie FLEX jaki status ma obecny numer, na jakim etapie przenoszenia.

Zawsze możesz poprosić poprzedniego operatora o przywrócenie numeru, jeżeli Orange nie może poradzić z przeniesieniem.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 8
  • 0

Przeniesienie numeru - kolejny dzień jestem bez numeru. Sprawa zgłoszona i czekam.

Reakcja ze strony Orange błyskawiczna. Wielkie dzięki. Poszło.


Poziom 36, Guru *
  • 2579
  • 6842
  • 189

Przeniesienie numeru - kolejny dzień jestem bez numeru. Sprawa zgłoszona i czekam.


@Kami190napisał(-a)

 Proszę o aktywację numeru.


Niestety tutaj forum użytkownikow Orange wiec tutaj nikt Ci nie aktywuje numeru. Tutaj jedynie ktos moze doradzic Ci co w danej sprawie robic. W tej konkretnej sprawie nalezalo by sie zwrocic do poprzrdniego operatora z zapytaniem na jakim etapie jest przeniesienie numeru. Niestety przeniesienie numeru nie zawsze przebiega "bezbolesnie" i nie musi to oznaczac wcale winy Orange. Z ciekawosci od kogo migrujesz? Bo np w tym tygodniu juz dwie osoby pisaly o probkemach z migracja z Play. 


Poziom 38, Guru ***
  • 16306
  • 43215
  • 609

Przeniesienie numeru - kolejny dzień jestem bez numeru. Sprawa zgłoszona i czekam.

@Kami190czasami zdarzają się sytuacje, że trzeba ręcznie popchnąć, bo z automatu coś się zblokowało. Owocnego korzystania z usług FLEX. 


Poziom 36, Guru *
  • 2579
  • 6842
  • 189

Przeniesienie numeru - kolejny dzień jestem bez numeru. Sprawa zgłoszona i czekam.

Niezwłocznie to niezwłocznie 😜😜😜