Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎21-07-2016
Online
spiro
Poziom 28, Specjalista
Poziom 28, Specjalista
Punkty: 157385
1612
3769
53
16
online
ostatnia aktywność: 29-06-2022 09:30

Osiągnięcia

HEROS I 2022

Święta 2021

VI Zlot Społeczności

V Urodziny Społeczności

HEROS II 2021

Zielony Tydzień

Wielkanoc 2021

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Dlaczego powiadomienia z różnych kont (osób) są w tym samym miejscu

Jak ktoś ma pod swoją opieką kilka peseli i różne usługi, to w powiadomieniach ma informacje o fakturach, terminach, abonamencie, doładowaniach, promocjach i innych usługach i nie wiadomo którego numeru dotyczy.

Dlaczego użycie zapisanej karty wymaga każdorazowego podawania cvv

Konkurencja potrafiła to rozwiązać u siebie, kiedy pomarańczowi specjaliści to skutecznie ulepszą?

Dlaczego lista zalogowanych urządzeń jest ograniczona do dwóch

i przy kolejnych zalogowaniach nie wiadomo kto tak naprawdę ma dostęp. Pomysł fajny, wykonanie, na razie, do bani.Zanim poprosicie o więcej szczegółów po prostu zorganizujcie sobie dwa inne telefony z aplikacją MO, zalogujcie się i sprawdzajcie co się dzie [...]

Dlaczego powiadomienia z różnych kont (osób) są w tym samym miejscu

Jak ktoś ma pod swoją opieką kilka peseli i różne usługi, to w powiadomieniach ma informacje o fakturach, terminach, abonamencie, doładowaniach, promocjach i innych usługach i nie wiadomo którego numeru dotyczy.

Dlaczego użycie zapisanej karty wymaga każdorazowego podawania cvv

Konkurencja potrafiła to rozwiązać u siebie, kiedy pomarańczowi specjaliści to skutecznie ulepszą?

Dlaczego lista zalogowanych urządzeń jest ograniczona do dwóch

i przy kolejnych zalogowaniach nie wiadomo kto tak naprawdę ma dostęp. Pomysł fajny, wykonanie, na razie, do bani.Zanim poprosicie o więcej szczegółów po prostu zorganizujcie sobie dwa inne telefony z aplikacją MO, zalogujcie się i sprawdzajcie co się dzie [...]

100 GB do uzyskania za doładowanie minimum 10 zł przez aplikację w ofercie na kartę

@ketrasaArtur dzieki za cynk.Doładowałem, bonus 100gb wskoczył w ciągu 5 minut, pakiet ważny 30dni. Dodatkowo dostałem też 10gb za doładowanie w aplikacji, te dane z konta 411 są ważne 5 dni.Przy zmianie numerow w aplikacji pojawia się ekran z powiadomieni [...]

Ups coś poszlo nie tak

@Eruant przeloguj się w aplikacji, ewentualnie odinstaluj i zainstaluj z powrotem. Jak nie pomoże to kontakt przez czat.

Jak przenieść numer do Orange i aktywować 1 rok za 360 zł + 1 TB?

Najszybciej w salonie (najlepiej firmowym), a potem w włącz pakiet przez Mój Orange dzięki czemu otrzymasz 2 gb zamiast 1.

Utrzymanie znizki za efakture dla osob korzystajacych z PZ

W związku z wprowadzeniem obligatoryjnego logowania do Mój Orange celem zachowania zniżki za efakture chciałbym zaproponować pewien kompromis: zniesienie tego obowiązku dla osób korzystających z polecenia zapłaty (lub innych podobnych automatycznych form p [...]

Wyświetlanie minut z pakietu 100/200 jako TYLKO minut

Proponuję aby w aplikacji Mój Orange stan minut z pakietu 100/200 był wyświetlany jako minuty BEZ zamieniania ich na godziny. Widząc liczbę minut można wygodniej kontrolować jego zużycie.

Powiadomienia push w aplikacji Mój Orange o pakietach jednorazowych

Proponuję aby w aplikacji była możliwość włączenia powiadomienia push o zbliżającym się końcu pakietu jednorazowego oraz po jego wygaśnięciu. To może być dużym ułatwieniem dla zarządzania usługami na numerach które ma się pod swoją opieką.

Usprawnienie obsługi klienta czat FLEX

Proponuję przeprowadzić modernizacje obsługi klienta na czacie FLEX. Obecne oczekiwanie ponad godzinę czasu na kontakt z konsultantem, to już przesada.

Disney

Dobrze, by było powiększyć ofertę na dodatkową usługę Disneyplus w w video pass. Akurat mieszkam na działce cale lato i cała przyjemność korzystania z tego serwisu mnie mocno ogranicza.

Przywrócenie w aplikacji stanu konta oraz ważności na numerze w przypadku braku aktywności

Jeżeli numer ma brak aktywności, to proponuję zamiast umieszczania informacji zakrywającej stan konta oraz jego ważność, taką informację przekazywać w powiadomieniach. Jeżeli nie zajrzy się do aplikacji, to tej informacji się nie zobaczy, w przypadku wysła [...]