Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błędy techniczne Nasz Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Błędy techniczne Nasz Orange

W takim razie wnioskuję, że wejscie na NO w trybie incognito naprawiło/polukrowało ciacha i ustabilizowało (na jaki czas nie wiem) całą serię twardych ladowań 🙂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5500
  • 18609
  • 186

Błędy techniczne Nasz Orange

@Artur tester Misiek w akcji 😉 

 

zestaw 2: Win10pro, chrome - w standardowym logowaniu zapętlone... na razie bez czyszczenia...

A tak a propos, czy ten pop-up musi otwierać nową zakładkę - może lepiej byłoby gdyby miał funkcję "powróć" do okna/zakładki w której został przeklikany... a w może jeszcze lepiej nic, tylko zamknięcie okienka/pop-up'a? 

 

Przekilkałem też w oknie incognito... (w nim pisałem tego posta) na razie mniej atakuje... - zapis, odczekanie, w międzyczasie czyszczenie ciastek w standardowym. 

 

Update 1 - czyszczenie w standardowym użyciu Chrome tylko ciasteczek - cała historia (obrazek) sprzątanie-1.JPG

 

przeklikałem,  na końcu nie użyłem "przejdź do ..." tylko "zamknij".

 

Update 2. Zamknąłem chrome, nowe logowanie do NO... na starcie nie ma lądownika 😄

 

Update 3. Win10 i Firefox: NO otwarte w 3 zakładkach, na jednej przeklikany "lądownik" i zamknięty przy użyciu krzyżyka... czekam na reakcję pisząc to uzupełnienie.

 

Update 4.  Minęło kilka chwil... zamknąłem pozostałe zakładki z NO - "lądownik" nie wystartował ani na zamykanych ani na tej z której pop-upa przeklikałem.

 

Update 5 - odpaliłem praktycznie nieużywaną przeze mnie przeglądarkę Edge - przeklikałem "lądownik", kończąć zamknięciem przez krzyżyk... dopisuję ten opis...


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6114
  • 109

Błędy techniczne Nasz Orange

@Piotrekk85, dzięki za sugestię, pewnie popup jest najbardziej skuteczny, ale już sobie zanotowałem, aby podpytać zespół badający opinie czy nie możemy użyć wiszącego na stałe sidebara. Jest to o tyle utrudnione, że we wszystkich miejscach powinno wyświetlać się tak samo, a badamy opinie nie tylko w Nasz Orange, ale w ogóle na całym portalu.

 

@Misiek62@mabud73, wielkie dzięki za testy i sugestie. Chyba rzeczywiście zamiast otwierać nowe okno lepiej aby przycisk na końcu po prostu zamykał popup. Postaramy się to w przyszłym tygodniu zmienić.


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 391
  • 1436
  • 16

Błędy techniczne Nasz Orange

Zdecydowanie byłoby to lepsze rozwiązanie. U mnie aktualnie po czyszczeniu ciasteczek, zamykaniu i innych próbach niestety komunikat na każdej podstronie wyskakuje i jest mocno uciążliwy przez to w korzystaniu z NO. 😉


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Błędy techniczne Nasz Orange

A to może pop-up, który sam się zamyka po x sekundach?
Anonim

Nie dotyczy

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange


vdsl2 napisał(-a):

@Artur Wystarczy być zalogowany na Mój Orange a tedy automatycznie ciebie loguje na Nasz Orange.


Chyba jednak nie do końca prawda. U mnie najpierw MO, zakładka Zapytaj Społeczność> Społeczność...trochę muli i koniecznie muszę kliknąć w Zaloguj...dopiero wchodzi.

Anonim

Nie dotyczy

Błędy techniczne Nasz Orange


Jozefg napisał(-a):
😄 Masz edycję postu to można szybko wykasować....

A jak ktoś nie potrafi wyżyć się np. bieganiem po pokrzywach z całą listą łaciny? Emotikon: Mrugający Jednego wyłapałem.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 107
  • 117
  • 1

Błędy techniczne Nasz Orange

Kto ten wredny pop-up wymyślił?

 

Zaraz oszaleję. 😄

Anonim

Nie dotyczy

Błędy techniczne Nasz Orange


Rogi napisał(-a):

Kto ten wredny pop-up wymyślił?

 

Zaraz oszaleję. 😄


Panel sterowania-Właściwości:Internet-Ustawienia-Blokowanie wyskakujących okienek-daj fistaszka(Włącz blokowanie wyskakujących okienek-Zastosuj. Albo wpisz w wyszukiwaniu w pasku zadań-wyskakujące okienka. Pomogłem?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 107
  • 117
  • 1

Błędy techniczne Nasz Orange

Nie za bardzo, bo nie mam Windowsa. 🙂

 

Chrome miał jakiś problem, bo Safari bez problemu. Wyczyściełem mu ciastka i chyba jest ok.