- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Rogi jęsli poczytałeś to wiesz, że mi po użyciu przycisku na dole "przejdź do... " czy jakoś tak stale wracało, pomagało czyszczenie ciastek a przede wszystkim zamykanie pop-upa "krzyżykiem" - a TY jak go kończysz? Napisz też czy zmienili coś w stosunku d tego jak wyglądało gdy ja z nim walczyłem - bo zrozumiałem że @Artur podchwycił jako rozwiązanie "zamykanie" i miał przekazać do wykonawcy tej akcji sugestię poprawki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Misiek62 Czyszczenie ciastek zadziałało, bo wyłaczanie krzyżykiem czy przechodzenie dalej nic nie pomagało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Rogi, u mnie na chromie pomaga ( na jakiś czas, ponieważ teraz analizuję zachowania popupu) czyszczenie ciach i chwilowe zalogowanie się na NO przez tryb incognito. Ważne, aby ciacha czyścić przy zamkniętym NO, ponownie przejść przez popup i powinno być ok...od razu napomknę @Artur i @Piotrek, zauważyłem że jako na głównej na kompie wszystko już ślicznie działa z nowymi postami, to na mobilnej przy wejściu w nowe posty, po wybraniu odnośnika link kieruje na początek tematu, a nie do ostatniego posta w temacie. Android 6, Google Chrome...
@edit...hmmm, jednak na głównej na komputerze też jest to samo. Nie ma odesłania do ostatniego posta tylko na początek danego tematu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Proszę dajcie znać, gdyby coś jeszcze było nie tak lub gdyby znowu zaczął otwierać się po kilka razy mimo zamknięcia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Mnie jak na razie, na 2 kompach (a może na 3, ale nie jestem na 100% pewny), też nie niepokoi... nie pamiętam czy odwiedził mnie w telefonie.
Update, zalogowałem się w słuchawce, spoko, nie pokazało się, czyli wcześniej, na pierwszym etapie, przeklikane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Artur napisał(-a):
@vdsl2, wczoraj został zaktualizowany, więc raz mógł się dzisiaj wyświetlić. Wyświetlił się dzisiaj i mimo zamknięcia pojawił się ponownie na tym samym komputerze, na tej samej przeglądarce, nie w trybie incognito?
@Artur Dziś już miałem dwa razy na tym samym komputerze na tej samej przeglądarce, nie w trybie incognito.