Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎24-05-2016
wczoraj
Piotrek
Poziom 41, Zespół Nasz Orange
Zespół Nasz Orange
Punkty: 34090
157
673
27
0
offline
ostatnia aktywność: 16-07-2018 19:46

Osiągnięcia

II zlot Społeczności

I zlot Społeczności

Kapitan Charyzma *

Gość Urodzinowy

Druga Rocznica

25 rozwiązań

100 odpowiedzi

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Czat

@Jasmine w dniu wczorajszym w godz 19-20 były utrudnienia w działaniu czata, za które najmocniej przepraszam. Wszystko wróciło do normy, także zapraszam do kontaktu na czacie.

Utworzenie konta w Nowym Mój Orange

Już nie powinno być żadnych wątpliwości.

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

Pozwólcie, że dodam tylko kontrolnie- pracujemy nad tym wraz z dostawcą (wielokrotne powiadomienia). Trudno w tym przypadku deklarować konkretną datę naprawy, jednak zrobimy to tak szybko jak to będzie możliwe.

Czat

@Jasmine w dniu wczorajszym w godz 19-20 były utrudnienia w działaniu czata, za które najmocniej przepraszam. Wszystko wróciło do normy, także zapraszam do kontaktu na czacie.

Utworzenie konta w Nowym Mój Orange

Już nie powinno być żadnych wątpliwości.

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

Pozwólcie, że dodam tylko kontrolnie- pracujemy nad tym wraz z dostawcą (wielokrotne powiadomienia). Trudno w tym przypadku deklarować konkretną datę naprawy, jednak zrobimy to tak szybko jak to będzie możliwe.

Czy tak ma być ?

@vdsl2 napisał(-a) @PiotrekTylko nie bardzo tego rozumiem, jak 4 rozwiązania mogą mnie przerzucić do następnego poziomu? Nie będzie to wystarczająca liczba punktów ? Na poziomie 22 i 23 miałem wyświetlane 5 rozwiązań. @vdsl2 to warunek łączny, czyli zaró [...]

Pytania do moderatorów

@burebusek uwierz mi, ze my tez zostalismy zaskoczeni, ale tak to juz jest z awariami. Najmocniej przepraszam, nasz dostawca jeszcze pracuje nad ustabilizowaniem sytuacji.

Ikona dzwoneczka nie wyświetla informacji o nowych powiadomieniach

@Matt55 to super, że już wszystko działa - miłego korzystania z Nasz Orange Zapewniam, że aż tak wysublimowanych kar tutaj nie stosujemy @Misiek62 dziękuję za oznaczenie - popsuć też oczywiście mi się zdarza, ale zawsze ...w słusznym celu