Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od lipca 2016
5 godzin(y) temu
Artur
Poziom 37, Zespół Nasz Orange

Moje osiągnięcia

I
zlot Społeczności

Kapitan
Charyzma ***


Gość Urodzinowy

Kapitan
Charyzma **

Kapitan
Charyzma *

1000
odpowiedzi

Pierwszy
pomysł

17-11-2017 23:06 14

Zwykle odświeżanie rankingu trwa 1-3 minuty i w tym czasie może nie być widoczny, pewnie tak było w tym przypadku. Co innego na przełomie miesiąca - wtedy trochę więcej operacji musi się zadziać, aby zamknąć mijający miesiąc i dlatego wtedy czasami trwa to [...]

Więcej
17-11-2017 23:02 15

Jeśli przez weekend nie trafi tu ktoś, kto wie, to dopytam u naszych ekspertów na początku tygodnia i dam tu znać

Więcej
17-11-2017 22:38 58

@Kierus57, przepraszam, nie chciałem abyś poczuł się zaniepokojony. Pracowników obowiązują szczególne zasady, stąd wiedziałbym, gdyby inni moderatorzy do Ciebie pisali. Jak rozumiem zdecydowałeś, że nie będziesz przytaczać wypowiedzi, o której wspomniałeś [...]

Więcej
17-11-2017 22:38 58

@Kierus57, przepraszam, nie chciałem abyś poczuł się zaniepokojony. Pracowników obowiązują szczególne zasady, stąd wiedziałbym, gdyby inni moderatorzy do Ciebie pisali. Jak rozumiem zdecydowałeś, że nie będziesz przytaczać wypowiedzi, o której wspomniałeś [...]

Więcej
17-11-2017 17:05 151

Kierus57, po czym wnioskujesz, że to był pracownik/moderator? Sprawdziłem logi systemowe, od dawna nie otrzymałeś wiadomości ani od pracownika, ani od moderatora. Na pewno chodzi o Nasz Orange? Mozesz masz na myśli jakiegoś maila? Albo wpis w innej części [...]

Więcej
14-11-2017 10:49 185

Jak większość z Was wie – w kanale Orange Polska na YouTube jest mnóstwo filmów, w których Orange Eksperci wyjaśniają np. jak zainstalować wybrane usługi, jak one działają, jak korzystać z wybranych urządzeń czy jak czytać fakturę. W sumie jest już ponad 2 [...]

Więcej
13-11-2017 10:19 138

Z przykrością, ale muszę to zrobić, @yaro_... Ze względu na wstrzymany rozwój tego systemu i znikomą liczbę użytkowników - nie pracujemy nad aplikacją WiFi Calling dla Windows Phone i nie mamy jej w planach.

Więcej
12-11-2017 17:52 60

Dziękujemy, Maszynisto, wysyłamy do poprawienia

Więcej
06-11-2017 09:48 155

@vdsl2, a jakieś uzasadnienie tej porady czy "napisz, że ma, bo tak"? @rygiel1974, Huawei kupiony niedawno w Orange nie powinien mieć SIMlocka. Chyba każdy telefon z Androidem ma menu serwisowe, w którym można sprawdzić czy simlock jest założony. Zerknij [...]

Więcej
14-11-2017 10:39 0

To aby zapoczątkować nową kategorię pomysłów – Filmy Orange Ekspert – zgłaszam pomysł, aby stworzyć film, w którym Orange Ekspert ze smartfonem w ręku wyjaśnia jak szukać odpowiedzi w Nasz Orange, gdzie zadawać pytania, jak dyskutować i dlaczego tak ważne [...]

Więcej
11-10-2017 11:20 0

Choć z odpowiedzią na 95% pytań doskonale radzicie sobie sami to czasami zwracacie uwagę, że fajnie jest zapytać bezpośrednio kogoś z Orange i otrzymać odpowiedź wprost "ze źródła". Stąd propozycja, abyśmy stworzyli tutaj serię pytań i odpowiedzi eksperta. [...]

Więcej
07-08-2017 14:40 316

Może kiedyś zrobimy tak, że osoba, która wygra w rankingu użytkownika miesiąca będzie mogła zdecydować o tym, jakie zdjęcie wyświetla się w tle na stronie głównej przez jeden dzień? Co Wy na to?

Więcej