- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
W takim razie wnioskuję, że wejscie na NO w trybie incognito naprawiło/polukrowało ciacha i ustabilizowało (na jaki czas nie wiem) całą serię twardych ladowań 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Artur tester Misiek w akcji 😉
zestaw 2: Win10pro, chrome - w standardowym logowaniu zapętlone... na razie bez czyszczenia...
A tak a propos, czy ten pop-up musi otwierać nową zakładkę - może lepiej byłoby gdyby miał funkcję "powróć" do okna/zakładki w której został przeklikany... a w może jeszcze lepiej nic, tylko zamknięcie okienka/pop-up'a?
Przekilkałem też w oknie incognito... (w nim pisałem tego posta) na razie mniej atakuje... - zapis, odczekanie, w międzyczasie czyszczenie ciastek w standardowym.
Update 1 - czyszczenie w standardowym użyciu Chrome tylko ciasteczek - cała historia (obrazek)
przeklikałem, na końcu nie użyłem "przejdź do ..." tylko "zamknij".
Update 2. Zamknąłem chrome, nowe logowanie do NO... na starcie nie ma lądownika 😄
Update 3. Win10 i Firefox: NO otwarte w 3 zakładkach, na jednej przeklikany "lądownik" i zamknięty przy użyciu krzyżyka... czekam na reakcję pisząc to uzupełnienie.
Update 4. Minęło kilka chwil... zamknąłem pozostałe zakładki z NO - "lądownik" nie wystartował ani na zamykanych ani na tej z której pop-upa przeklikałem.
Update 5 - odpaliłem praktycznie nieużywaną przeze mnie przeglądarkę Edge - przeklikałem "lądownik", kończąć zamknięciem przez krzyżyk... dopisuję ten opis...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Piotrekk85, dzięki za sugestię, pewnie popup jest najbardziej skuteczny, ale już sobie zanotowałem, aby podpytać zespół badający opinie czy nie możemy użyć wiszącego na stałe sidebara. Jest to o tyle utrudnione, że we wszystkich miejscach powinno wyświetlać się tak samo, a badamy opinie nie tylko w Nasz Orange, ale w ogóle na całym portalu.
@Misiek62, @mabud73, wielkie dzięki za testy i sugestie. Chyba rzeczywiście zamiast otwierać nowe okno lepiej aby przycisk na końcu po prostu zamykał popup. Postaramy się to w przyszłym tygodniu zmienić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Zdecydowanie byłoby to lepsze rozwiązanie. U mnie aktualnie po czyszczeniu ciasteczek, zamykaniu i innych próbach niestety komunikat na każdej podstronie wyskakuje i jest mocno uciążliwy przez to w korzystaniu z NO. 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dot. Błędy techniczne Nasz Orange
vdsl2 napisał(-a):@Artur Wystarczy być zalogowany na Mój Orange a tedy automatycznie ciebie loguje na Nasz Orange.
Chyba jednak nie do końca prawda. U mnie najpierw MO, zakładka Zapytaj Społeczność> Społeczność...trochę muli i koniecznie muszę kliknąć w Zaloguj...dopiero wchodzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Jozefg napisał(-a):
😄 Masz edycję postu to można szybko wykasować....
A jak ktoś nie potrafi wyżyć się np. bieganiem po pokrzywach z całą listą łaciny? Jednego wyłapałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Kto ten wredny pop-up wymyślił?
Zaraz oszaleję. 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Rogi napisał(-a):Kto ten wredny pop-up wymyślił?
Zaraz oszaleję. 😄
Panel sterowania-Właściwości:Internet-Ustawienia-Blokowanie wyskakujących okienek-daj fistaszka(Włącz blokowanie wyskakujących okienek-Zastosuj. Albo wpisz w wyszukiwaniu w pasku zadań-wyskakujące okienka. Pomogłem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Nie za bardzo, bo nie mam Windowsa. 🙂
Chrome miał jakiś problem, bo Safari bez problemu. Wyczyściełem mu ciastka i chyba jest ok.