Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎21-07-2016
‎03-06-2022
Matt55
Poziom 23, Pasjonat
Poziom 23, Pasjonat
Punkty: 58395
384
1375
16
1
offline
ostatnia aktywność: 03-06-2022 07:10

O mnie

Na co dzień - student, czasem - fan Orange oraz użytkownik Nasz Orange, zawsze - pozytywny. =]

Osiągnięcia

Święta 2021

VI Zlot Społeczności

V Urodziny Społeczności

Zielony Tydzień

Wielkanoc 2021

Święta 2020

Mikołajki 2020

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Jakie kanały w LUBUSKIM DVB-T2 ?

Pod tym linkiem znajdziesz aktualne parametry emisji DVB-T2 oraz ofertę programową: https://emitel.pl/strefa-klienta/odbior-rtv/sprawdz-parametry-emisji/Również pod następującym linkiem znajduje się mapa emisji: https://emimaps.emitel.pl/To są serwisy inte [...]

Ważność karty płatniczej podpiętej do oferty FLEX

Myślę, że prawdopodobnie sprawa będzie się miała analogicznie do braków środków na koncie w ramach podpiętej karty płatniczej. W dniu odnowienia usługi jeśli karta płatnicza będzie nieważna, system bankowy odrzuci płatność i pojawi się w aplikacji Orange F [...]

Przywitaj się

@dexter_22 Siemka! Faaaajnie, że postanowiłeś jako aktywny użytkownik dołączyć do pomarańczowej społeczności Nasz Orange. Zapraszamy z szeroko otwartymi wirtualnymi łączami do wyjątkowej przygody związanej z forum. Mam nadzieję, że odczarujesz trochę ten t [...]

Jakie kanały w LUBUSKIM DVB-T2 ?

Pod tym linkiem znajdziesz aktualne parametry emisji DVB-T2 oraz ofertę programową: https://emitel.pl/strefa-klienta/odbior-rtv/sprawdz-parametry-emisji/Również pod następującym linkiem znajduje się mapa emisji: https://emimaps.emitel.pl/To są serwisy inte [...]

Ważność karty płatniczej podpiętej do oferty FLEX

Myślę, że prawdopodobnie sprawa będzie się miała analogicznie do braków środków na koncie w ramach podpiętej karty płatniczej. W dniu odnowienia usługi jeśli karta płatnicza będzie nieważna, system bankowy odrzuci płatność i pojawi się w aplikacji Orange F [...]

Przywitaj się

@dexter_22 Siemka! Faaaajnie, że postanowiłeś jako aktywny użytkownik dołączyć do pomarańczowej społeczności Nasz Orange. Zapraszamy z szeroko otwartymi wirtualnymi łączami do wyjątkowej przygody związanej z forum. Mam nadzieję, że odczarujesz trochę ten t [...]

Rejestrowanie numeru na kartę SMS-em na osobę niepełnoletnią.

Zatem odpowiedź jest już znana. Całkiem możliwe, że ten typ rejestracji jest zablokowany w takich przypadkach, choć nigdzie nie można znaleźć jednoznacznej informacji od operatora. Nic innego nie pozostaje jak rejestracja na osobę niepełnoletnią tylko na m [...]

Światłowód

Rozumiem. Przyczyn może być wiele, od zanieczyszczenia końcówki, uszkodzenie linii, nadmierne zagięcie kabla (światłowód nie jest odporny na nadmierne zginanie) po awarię modemu ONT. Spróbuj wyłączyć Funbox i po kilku minutach ponownie uruchomić urządzenie [...]

Brak głównej ulicy w formularzu zgłoszeniowym światłowodów.

Zdecydowanie musi to być błąd na stronie, ponieważ ja wysyłałem zgłoszenie z bardzo małej miejscowości i nie było absolutnie żadnego problemu ze znalezieniem jej w formularzu. Na pewno nie jest to żadna sugestia ze strony Orange, ponieważ operator traktuje [...]

Nowe komunikaty w Nasz Orange.

Cześć wszystkim! Mam pomysł! 😄 Na swój 100 komentarz na Nasz Orange chciałbym zaproponować pierwsze chyba nowe pomysły z mojej strony. Postanowiłem nie zakładać kilku zgłoszeń, ponieważ uznałem, że bez sensu jeden po drugim je powielać, tym bardziej, że w [...]

Zakaz udostępniania numerów klientów przez Orange dla tzw. robocalli

Doszły mnie słuchy, że Orange planuje (oczywiście po wyrażeniu zgody ma marketing) udostępniać numery klientów dla tzw. robocalli. O ile to nie dzieje się dziś. Proponuję by z tego zrezygnowano. Ew by była oddzielna i wyraźna zgoda. * robotcall - bot głoso [...]

Potwierdzenie zwrotu sprzętu

Zgłaszam pomysł, żeby Orange potwierdzało przyjęcie u siebie i wykasowanie ze stanu klienta zwróconego przez niego routera, dekodera lub innego urządzenia, które klient dzierżawił. Takie potwierdzenie powinno być standardem niezależnie od tego, w jaki spos [...]

Konto usunięte

Na NO ludzie się rejestrują i wyrejestrowują regularnie. Jeśli przed skasowaniem konta zostawią jakiś post na forum to wszelkie odniesienia do tego zostają zamienione na ciąg znaków "konto usunięte". Wygląda to trochę dziwacznie i utrudnia prześledzenie wą [...]