388
Postów
1421
Kudo
16
Rozwiązań
Na co dzień - student, czasem - fan Orange oraz użytkownik Nasz Orange, zawsze - pozytywny. =]
VII Zlot Społeczności
VI Urodziny Społeczności
Święta 2021
VI Zlot Społeczności
V Urodziny Społeczności
Zielony Tydzień
Wielkanoc 2021
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
31-10-2022 18:35
Kinga, dzięki wielkie za ten czas współtworzenia społeczności Nasz Orange i każdy dzień, kiedy wkładałaś wysiłek w rozwój tego miejsca. Pamiętaj, że jesteś i będziesz zawsze ważną częścią forum. Wiadomka, troszkę smutku pojawia się, bo ta zmiana oznacza mn [...]
25-10-2022 20:34
21.11.2022, godz. 20:45
16-10-2022 22:53
@Tyld To prawda, tu panuje przyjazna atmosfera. Super, że wpadłeś i zostałeś na dłużej. Na pewno znajdziesz tu coś ciekawego dla siebie 🙂
31-10-2022 18:35
Kinga, dzięki wielkie za ten czas współtworzenia społeczności Nasz Orange i każdy dzień, kiedy wkładałaś wysiłek w rozwój tego miejsca. Pamiętaj, że jesteś i będziesz zawsze ważną częścią forum. Wiadomka, troszkę smutku pojawia się, bo ta zmiana oznacza mn [...]
25-10-2022 20:34
21.11.2022, godz. 20:45
16-10-2022 22:53
@Tyld To prawda, tu panuje przyjazna atmosfera. Super, że wpadłeś i zostałeś na dłużej. Na pewno znajdziesz tu coś ciekawego dla siebie 🙂
04-11-2020 18:38
Zatem odpowiedź jest już znana. Całkiem możliwe, że ten typ rejestracji jest zablokowany w takich przypadkach, choć nigdzie nie można znaleźć jednoznacznej informacji od operatora. Nic innego nie pozostaje jak rejestracja na osobę niepełnoletnią tylko na m [...]
08-10-2020 20:17
Rozumiem. Przyczyn może być wiele, od zanieczyszczenia końcówki, uszkodzenie linii, nadmierne zagięcie kabla (światłowód nie jest odporny na nadmierne zginanie) po awarię modemu ONT. Spróbuj wyłączyć Funbox i po kilku minutach ponownie uruchomić urządzenie [...]
08-02-2019 21:11
Zdecydowanie musi to być błąd na stronie, ponieważ ja wysyłałem zgłoszenie z bardzo małej miejscowości i nie było absolutnie żadnego problemu ze znalezieniem jej w formularzu. Na pewno nie jest to żadna sugestia ze strony Orange, ponieważ operator traktuje [...]
14-12-2017 15:13
Cześć wszystkim! Mam pomysł! 😄 Na swój 100 komentarz na Nasz Orange chciałbym zaproponować pierwsze chyba nowe pomysły z mojej strony. Postanowiłem nie zakładać kilku zgłoszeń, ponieważ uznałem, że bez sensu jeden po drugim je powielać, tym bardziej, że w [...]
17-11-2021 22:25
Doszły mnie słuchy, że Orange planuje (oczywiście po wyrażeniu zgody ma marketing) udostępniać numery klientów dla tzw. robocalli. O ile to nie dzieje się dziś. Proponuję by z tego zrezygnowano. Ew by była oddzielna i wyraźna zgoda. * robotcall - bot głoso [...]
08-10-2021 14:35
Zgłaszam pomysł, żeby Orange potwierdzało przyjęcie u siebie i wykasowanie ze stanu klienta zwróconego przez niego routera, dekodera lub innego urządzenia, które klient dzierżawił. Takie potwierdzenie powinno być standardem niezależnie od tego, w jaki spos [...]
30-09-2021 20:28
Na NO ludzie się rejestrują i wyrejestrowują regularnie. Jeśli przed skasowaniem konta zostawią jakiś post na forum to wszelkie odniesienia do tego zostają zamienione na ciąg znaków "konto usunięte". Wygląda to trochę dziwacznie i utrudnia prześledzenie wą [...]