Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎21-07-2016
miesiąc temu
Matt55
Poziom 23, Pasjonat
Poziom 23, Pasjonat
Punkty: 59835
388
1421
16
1
offline
ostatnia aktywność: 03-01-2023 02:37

O mnie

Na co dzień - student, czasem - fan Orange oraz użytkownik Nasz Orange, zawsze - pozytywny. =]

Osiągnięcia

VII Zlot Społeczności

VI Urodziny Społeczności

Święta 2021

VI Zlot Społeczności

V Urodziny Społeczności

Zielony Tydzień

Wielkanoc 2021

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Ahoj przygodo!

Kinga, dzięki wielkie za ten czas współtworzenia społeczności Nasz Orange i każdy dzień, kiedy wkładałaś wysiłek w rozwój tego miejsca. Pamiętaj, że jesteś i będziesz zawsze ważną częścią forum. Wiadomka, troszkę smutku pojawia się, bo ta zmiana oznacza mn [...]

🎈✨ Szóste urodziny Nasz Orange! 🎉

@Tyld To prawda, tu panuje przyjazna atmosfera. Super, że wpadłeś i zostałeś na dłużej. Na pewno znajdziesz tu coś ciekawego dla siebie 🙂

Ahoj przygodo!

Kinga, dzięki wielkie za ten czas współtworzenia społeczności Nasz Orange i każdy dzień, kiedy wkładałaś wysiłek w rozwój tego miejsca. Pamiętaj, że jesteś i będziesz zawsze ważną częścią forum. Wiadomka, troszkę smutku pojawia się, bo ta zmiana oznacza mn [...]

🎈✨ Szóste urodziny Nasz Orange! 🎉

@Tyld To prawda, tu panuje przyjazna atmosfera. Super, że wpadłeś i zostałeś na dłużej. Na pewno znajdziesz tu coś ciekawego dla siebie 🙂

Rejestrowanie numeru na kartę SMS-em na osobę niepełnoletnią.

Zatem odpowiedź jest już znana. Całkiem możliwe, że ten typ rejestracji jest zablokowany w takich przypadkach, choć nigdzie nie można znaleźć jednoznacznej informacji od operatora. Nic innego nie pozostaje jak rejestracja na osobę niepełnoletnią tylko na m [...]

Światłowód

Rozumiem. Przyczyn może być wiele, od zanieczyszczenia końcówki, uszkodzenie linii, nadmierne zagięcie kabla (światłowód nie jest odporny na nadmierne zginanie) po awarię modemu ONT. Spróbuj wyłączyć Funbox i po kilku minutach ponownie uruchomić urządzenie [...]

Brak głównej ulicy w formularzu zgłoszeniowym światłowodów.

Zdecydowanie musi to być błąd na stronie, ponieważ ja wysyłałem zgłoszenie z bardzo małej miejscowości i nie było absolutnie żadnego problemu ze znalezieniem jej w formularzu. Na pewno nie jest to żadna sugestia ze strony Orange, ponieważ operator traktuje [...]

Nowe komunikaty w Nasz Orange.

Cześć wszystkim! Mam pomysł! 😄 Na swój 100 komentarz na Nasz Orange chciałbym zaproponować pierwsze chyba nowe pomysły z mojej strony. Postanowiłem nie zakładać kilku zgłoszeń, ponieważ uznałem, że bez sensu jeden po drugim je powielać, tym bardziej, że w [...]

Zakaz udostępniania numerów klientów przez Orange dla tzw. robocalli

Doszły mnie słuchy, że Orange planuje (oczywiście po wyrażeniu zgody ma marketing) udostępniać numery klientów dla tzw. robocalli. O ile to nie dzieje się dziś. Proponuję by z tego zrezygnowano. Ew by była oddzielna i wyraźna zgoda. * robotcall - bot głoso [...]

Potwierdzenie zwrotu sprzętu

Zgłaszam pomysł, żeby Orange potwierdzało przyjęcie u siebie i wykasowanie ze stanu klienta zwróconego przez niego routera, dekodera lub innego urządzenia, które klient dzierżawił. Takie potwierdzenie powinno być standardem niezależnie od tego, w jaki spos [...]

Konto usunięte

Na NO ludzie się rejestrują i wyrejestrowują regularnie. Jeśli przed skasowaniem konta zostawią jakiś post na forum to wszelkie odniesienia do tego zostają zamienione na ciąg znaków "konto usunięte". Wygląda to trochę dziwacznie i utrudnia prześledzenie wą [...]