384
Postów
1375
Kudo
16
Rozwiązań
Na co dzień - student, czasem - fan Orange oraz użytkownik Nasz Orange, zawsze - pozytywny. =]
Święta 2021
VI Zlot Społeczności
V Urodziny Społeczności
Zielony Tydzień
Wielkanoc 2021
Święta 2020
Mikołajki 2020
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
03-04-2022 18:53
Pod tym linkiem znajdziesz aktualne parametry emisji DVB-T2 oraz ofertę programową: https://emitel.pl/strefa-klienta/odbior-rtv/sprawdz-parametry-emisji/Również pod następującym linkiem znajduje się mapa emisji: https://emimaps.emitel.pl/To są serwisy inte [...]
28-03-2022 00:05
Myślę, że prawdopodobnie sprawa będzie się miała analogicznie do braków środków na koncie w ramach podpiętej karty płatniczej. W dniu odnowienia usługi jeśli karta płatnicza będzie nieważna, system bankowy odrzuci płatność i pojawi się w aplikacji Orange F [...]
20-03-2022 20:46
@dexter_22 Siemka! Faaaajnie, że postanowiłeś jako aktywny użytkownik dołączyć do pomarańczowej społeczności Nasz Orange. Zapraszamy z szeroko otwartymi wirtualnymi łączami do wyjątkowej przygody związanej z forum. Mam nadzieję, że odczarujesz trochę ten t [...]
03-04-2022 18:53
Pod tym linkiem znajdziesz aktualne parametry emisji DVB-T2 oraz ofertę programową: https://emitel.pl/strefa-klienta/odbior-rtv/sprawdz-parametry-emisji/Również pod następującym linkiem znajduje się mapa emisji: https://emimaps.emitel.pl/To są serwisy inte [...]
28-03-2022 00:05
Myślę, że prawdopodobnie sprawa będzie się miała analogicznie do braków środków na koncie w ramach podpiętej karty płatniczej. W dniu odnowienia usługi jeśli karta płatnicza będzie nieważna, system bankowy odrzuci płatność i pojawi się w aplikacji Orange F [...]
20-03-2022 20:46
@dexter_22 Siemka! Faaaajnie, że postanowiłeś jako aktywny użytkownik dołączyć do pomarańczowej społeczności Nasz Orange. Zapraszamy z szeroko otwartymi wirtualnymi łączami do wyjątkowej przygody związanej z forum. Mam nadzieję, że odczarujesz trochę ten t [...]
04-11-2020 18:38
Zatem odpowiedź jest już znana. Całkiem możliwe, że ten typ rejestracji jest zablokowany w takich przypadkach, choć nigdzie nie można znaleźć jednoznacznej informacji od operatora. Nic innego nie pozostaje jak rejestracja na osobę niepełnoletnią tylko na m [...]
08-10-2020 20:17
Rozumiem. Przyczyn może być wiele, od zanieczyszczenia końcówki, uszkodzenie linii, nadmierne zagięcie kabla (światłowód nie jest odporny na nadmierne zginanie) po awarię modemu ONT. Spróbuj wyłączyć Funbox i po kilku minutach ponownie uruchomić urządzenie [...]
08-02-2019 21:11
Zdecydowanie musi to być błąd na stronie, ponieważ ja wysyłałem zgłoszenie z bardzo małej miejscowości i nie było absolutnie żadnego problemu ze znalezieniem jej w formularzu. Na pewno nie jest to żadna sugestia ze strony Orange, ponieważ operator traktuje [...]
14-12-2017 15:13
Cześć wszystkim! Mam pomysł! 😄 Na swój 100 komentarz na Nasz Orange chciałbym zaproponować pierwsze chyba nowe pomysły z mojej strony. Postanowiłem nie zakładać kilku zgłoszeń, ponieważ uznałem, że bez sensu jeden po drugim je powielać, tym bardziej, że w [...]
17-11-2021 22:25
Doszły mnie słuchy, że Orange planuje (oczywiście po wyrażeniu zgody ma marketing) udostępniać numery klientów dla tzw. robocalli. O ile to nie dzieje się dziś. Proponuję by z tego zrezygnowano. Ew by była oddzielna i wyraźna zgoda. * robotcall - bot głoso [...]
08-10-2021 14:35
Zgłaszam pomysł, żeby Orange potwierdzało przyjęcie u siebie i wykasowanie ze stanu klienta zwróconego przez niego routera, dekodera lub innego urządzenia, które klient dzierżawił. Takie potwierdzenie powinno być standardem niezależnie od tego, w jaki spos [...]
30-09-2021 20:28
Na NO ludzie się rejestrują i wyrejestrowują regularnie. Jeśli przed skasowaniem konta zostawią jakiś post na forum to wszelkie odniesienia do tego zostają zamienione na ciąg znaków "konto usunięte". Wygląda to trochę dziwacznie i utrudnia prześledzenie wą [...]