Potwierdzenie zwrotu sprzętu
Zgłaszam pomysł, żeby Orange potwierdzało przyjęcie u siebie i wykasowanie ze stanu klienta zwróconego przez niego routera, dekodera lub innego urządzenia, które klient dzierżawił. Takie potwierdzenie powinno być standardem niezależnie od tego, w jaki sposób urządzenie jest zwracane.
08-10-2021 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
@DawidR w jaki sposób ma być dostarczane potwierdzenie: e-mail, SMS, list tradycyjny, info w apce Mój Orange? Pomysł jak najbardziej popieram, ale trzeba jeszcze doprecyzować w jaki sposób ma dotrzeć do nas potwierdzenie zwrotu sprzetu.
@DawidR masz rację, pomysł konkretny i jak najbardziej powinien być zrealizowany, popieram i podpisuję się pod prośbą obiema rękami 😉
@ketrasaArtur mi się wydaje że powinno to być dostarczane takimi kanałami na które klient wyraził zgodę do kontaktów przy podpisywaniu umowy, a jeżeli nie wyraził zgody na kontakt to list tradycyjny na adres podany w umowie.
Również popieram pomysł, takie rozwiązanie powinno być standardem w postaci maila lub jak ktoś nie podał to sms-em na numer kontaktowy 🙂
@DawidR chyba zaczęło coś dziać się w tym kierunku Rozwiązano: Zwrot routera - czy dostanę jakieś potwierdzenie? – Strona 2 - Nasz Orange
Może coś się dzieje w temacie, ale ja niczego nie dostałem. Musiałem dzwonić na infolinię, żeby potwierdzić.
@DawidR napisałem to na podstawie postu forumowicza @Szosownik (myślałem że Orange zaczęło coś działać w tym kierunku 🤔).
Jak podpisywałem umowę z Orange na abonament telefoniczny, to od razu musiałem podać adres e-mail, na który Orange wysyła mi e-faktury. Skoro jest podany kanał komunikacyjny, to obligatoryjnym powinno być aby na ten sam adres e-mail, Orange przysłał potwierdzenie zwrotu sprzętu. Jeśli umowa nie zawiera takiego zapisu (bo jest np. z przed 8 czy 15 lat) to adres inslatacji + osoba zawierająca umowę jest wystarczającą informacją do tego aby wysłać takie potwierdzenie za pomocą poczty tradycyjnej.
Pomysł popieram. Bezapelacyjnie. 🙂