Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od wrzesień
4 tygodni(e) temu
DawidR
Poziom 13, Recenzent
Poziom 13, Recenzent
Punkty: 2938
7
24
0
1
offline
ostatnia aktywność: 02-11-2021 09:13

Osiągnięcia

Pierwszy pomysł

1 odpowiedź

1 like

1 temat

Pierwsze lądowanie

Utrudnienia w korzystaniu z forum

Popieram, też miałem taki problem

Potwierdzenie zwrotu sprzętu

Może coś się dzieje w temacie, ale ja niczego nie dostałem. Musiałem dzwonić na infolinię, żeby potwierdzić.

Potwierdzenie zwrotu sprzętu

Zgłaszam pomysł, żeby Orange potwierdzało przyjęcie u siebie i wykasowanie ze stanu klienta zwróconego przez niego routera, dekodera lub innego urządzenia, które klient dzierżawił. Takie potwierdzenie powinno być standardem niezależnie od tego, w jaki spos [...]

Utrudnienia w korzystaniu z forum

Popieram, też miałem taki problem

Potwierdzenie zwrotu sprzętu

Zgłaszam pomysł, żeby Orange potwierdzało przyjęcie u siebie i wykasowanie ze stanu klienta zwróconego przez niego routera, dekodera lub innego urządzenia, które klient dzierżawił. Takie potwierdzenie powinno być standardem niezależnie od tego, w jaki spos [...]

Zwrot routera - czy dostanę jakieś potwierdzenie?

Zaczekam jeszcze w takim razie. Bez sensu że sami z siebie nie potwierdzają że sprawa jest już ostatecznie załatwiona i trzeba dopytywać. W tych czasach powiadomienia to standard i nieduży wysiłek że strony firmy.

Potwierdzenie zwrotu sprzętu

Zgłaszam pomysł, żeby Orange potwierdzało przyjęcie u siebie i wykasowanie ze stanu klienta zwróconego przez niego routera, dekodera lub innego urządzenia, które klient dzierżawił. Takie potwierdzenie powinno być standardem niezależnie od tego, w jaki spos [...]