7
Postów
27
Kudo
0
Rozwiązania
Orange Weteran
Druga Rocznica
Roczniak
25 like
Pierwszy pomysł
1 odpowiedź
1 like
20-10-2021 15:43
Może coś się dzieje w temacie, ale ja niczego nie dostałem. Musiałem dzwonić na infolinię, żeby potwierdzić.
08-10-2021 14:35
Zgłaszam pomysł, żeby Orange potwierdzało przyjęcie u siebie i wykasowanie ze stanu klienta zwróconego przez niego routera, dekodera lub innego urządzenia, które klient dzierżawił. Takie potwierdzenie powinno być standardem niezależnie od tego, w jaki spos [...]
08-10-2021 14:35
Zgłaszam pomysł, żeby Orange potwierdzało przyjęcie u siebie i wykasowanie ze stanu klienta zwróconego przez niego routera, dekodera lub innego urządzenia, które klient dzierżawił. Takie potwierdzenie powinno być standardem niezależnie od tego, w jaki spos [...]
17-09-2021 14:22
Zaczekam jeszcze w takim razie. Bez sensu że sami z siebie nie potwierdzają że sprawa jest już ostatecznie załatwiona i trzeba dopytywać. W tych czasach powiadomienia to standard i nieduży wysiłek że strony firmy.
08-10-2021 14:35
Zgłaszam pomysł, żeby Orange potwierdzało przyjęcie u siebie i wykasowanie ze stanu klienta zwróconego przez niego routera, dekodera lub innego urządzenia, które klient dzierżawił. Takie potwierdzenie powinno być standardem niezależnie od tego, w jaki spos [...]