Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światłowód

ROZWIĄZANE

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

Światłowód

Witam dziś musiałam odłączyć FunBox 3.0 od światłowodu po ponownym podłączeniu wszystko działa internet jest tylko dioda od światłowodu świeci się czerwonym światłem ciągłym co robić czym to jest spowodowane? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 23, Pasjonat
  • 309
  • 860
  • 16

Światłowód

Rozumiem. Przyczyn może być wiele, od zanieczyszczenia końcówki, uszkodzenie linii, nadmierne zagięcie kabla (światłowód nie jest odporny na nadmierne zginanie) po awarię modemu ONT. Spróbuj wyłączyć Funbox i po kilku minutach ponownie uruchomić urządzenie. Jeśli to nie pomoże możesz spróbować dokonać autodiagnostyki swojej sieci w aplikacji Orange Funbox. Tyle mogę doradzić, ponieważ trudno po opisie stwierdzić przyczynę. Na pewno czerwona dioda sygnalizuje pewien problem ze światłowodem. Zalecam kontakt z BOK, podczas którego doradca zdalnie sprawdzi działanie Twojego łącza oraz zaproponuje najlepsze rozwiązanie problemu. Wszystkie kanały kontaktu znajdziesz tutaj: https://www.orange.pl/view/kontakt

 

Miłego wieczoru 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 23, Pasjonat
  • 309
  • 860
  • 16

Światłowód

Z jakiego powodu został odłączony światłowód od modemu ONT wifi Funbox? Z tego co mi wiadomo to co do zasady nie powinno się samodzielnie dokonywać odłączenia światłowodu od urządzenia, gdyż można jego końcówkę zanieczyścić, a taki stan może wtedy wpłynąć na pogorszenie jakości usług, częściowe lub całkowite zakłócenie działania światłowodu. W takim przypadku, gdy dioda świeci na czerwono zaleca się kontakt z BOK, który zweryfikuje poprawność działania łącza oraz sprawdzi czy wszystko jest w porządku. 


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

Światłowód

Niestety musiałam przestawić meble ale nie zostałam poinformowana o tym przy montażu oraz niedawno gdy przedstawiał problem na chacie z doradcą  


Poziom 23, Pasjonat
  • 309
  • 860
  • 16

Światłowód

Rozumiem. Przyczyn może być wiele, od zanieczyszczenia końcówki, uszkodzenie linii, nadmierne zagięcie kabla (światłowód nie jest odporny na nadmierne zginanie) po awarię modemu ONT. Spróbuj wyłączyć Funbox i po kilku minutach ponownie uruchomić urządzenie. Jeśli to nie pomoże możesz spróbować dokonać autodiagnostyki swojej sieci w aplikacji Orange Funbox. Tyle mogę doradzić, ponieważ trudno po opisie stwierdzić przyczynę. Na pewno czerwona dioda sygnalizuje pewien problem ze światłowodem. Zalecam kontakt z BOK, podczas którego doradca zdalnie sprawdzi działanie Twojego łącza oraz zaproponuje najlepsze rozwiązanie problemu. Wszystkie kanały kontaktu znajdziesz tutaj: https://www.orange.pl/view/kontakt

 

Miłego wieczoru 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 33, Ekspert
  • 3704
  • 7078
  • 103

Światłowód

@Werkaa Słusznie pisze @Matt55 

 Jak działa wszystkie znaczy transmisja jest, ale z problemami. Zrób speedtesty i sprawdź sprawność łącza. Wejdź do menu i poszukaj w menu informacji o stanie połączenia. W aplikacji Mój Funbox sprawdź stan usługi. Najpierw jednak delikatnie wyjmij i włóż wtyki ponownie. Zerknij czy wtyki wchodzą prawidłowo (we wtyczce jest taka wypustka wzdłuż i w gnieździe odpowiednią szczelina. Jeśli zabrudziła końcówkę sama nic nie zrobisz, ale sprawdzić wtyczki możesz tylko z wyczuciem .. . Dociśnij dobrze wtyczkę. Tyle ma żesz zrobić spokojnie. Jeśli to nie pomoże zostaje tylko wizyta technika

P.S. które wtyczki wyłączałaś?