- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poruszam temat zaboru pieniędzy z mojego konta, bo podobno gdzieś coś kliknąłem i z konta spadło 14zł 99gr, bo nie wysłałem rezygnacji z usługi jakiejś platformy dostarczającej gry.
No ludzie kochani to jest chore żeby ja musiał posyłać sms z rezygnacją jak niczego nie zamawiałem.
Bo po pierwsze sms nie widziałem a po drugie nie mam żadnego obowiązku odpowiadania na niego, bo jak nie to potrącają z konta kasę.
Nawet jeśli ktoś coś niechcący kliknie, to sms powinien pytać czy faktycznie zgadzam się na dostęp do jakiejś usługi a nie odwrotnie, że ja mam wysyłać rezygnację.
Co się tyczy tego nieszczesnego kliknięcia gdzieś w coś, jeśli ono w ogóle było, bo nic takiego nie pamiętam, to sami wiecie jak to jest w komórce, te reklamy latają jak oszalałe i czasem faktycznie może coś człowiek przypadkowo kliknąć, a tak naprawdę nie świadomie kliknąć - tylko zwyczajnie dotknąć.
Dlatego tym bardziej weryfikacja powinna być na zasadzie wyrażenia woli płacenia za cokolwiek, a nie czyhanie na łosia że nie zauważy sms i nie zrezygnuje, a wtedy mamy cię bratku i płać.
Bardzo dziwię się że poważna firma jaką jest Orange wchodzi w jakieś konszachty z takimi firmami, które działają na takich złodziejskich zasadach.
Po reklamacji na czacie dowiedziałem się też że nie mam zablokowanej jakiejś opcji umożliwiającej takie machloje, ale no ludzie, skąd zwykły klient ma wiedzieć że znowu jest stworzona jakaś nowa kolejna opcja do ograbiania klientów ???.
Bo wcześniej niby już miałem wszystko co trzeba poblokowane i był spokój.
Taka opcja w normalnie działającej firmie powinna być domyślnie zablokowana, a jak ktoś chce tego typu usługi to ma ją sobie odblokować, a nie odwrotnie.
Tyle lat jestem z Orange i strasznie mnie to zniesmaczyło że jakieś zewnętrzne firmy mogą robić takie kanty w tak poważnej firmie.
Co myślicie o tym wszystkim?.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@demo Nie dziwię się, że jesteś rozżalony. Też uważam, że powinna obowiązywać zasada opt in a nie opt out.
Oczywiście można blokować pojedynczo różne rodzaje usług poprzez konto MO. Z własnego doświadczenia w ofercie na kartę mogę napisać, że jest to żmudne a opisy ustawień czy blokad nie są dostatecznie czytelne. Są albo zbyt rozległe albo zbyt lakoniczne. Do tego pełne akronimów nieznanych przeciętnemu użytkownikowi. Moim zdaniem powinny być dostępne zdefiniowane scenariusze możliwe do uruchomienia zamiast przeklikiwania się przez pojedyncze opcje. Tam gdzie chodzi o pieniądze nie powinno być miejsca na domysły i przypadkowe obciążenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwne i karygodne działania firm współpracujących z Orange.
@demo każdy operator takie coś ma, kwestia zablokowania prenumeraty i usług premium, jest 21 Wiek i usługi elektroniczne są powszechne i coraz bardziej popularne, na nachalnie nas atakują w sieci i na telefonie, trzeba mieć to na uwadze, jak klient czegoś nie ogarnia, to jest biuro obsługi, trzeba dzwonić i nie płacić za usługi nie chciane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwne i karygodne działania firm współpracujących z Orange.
@demonapisał(-a)...
Co myślicie o tym wszystkim?.
IMHO jesteś zbyt łatwowierny. Wyrazy szczerego współczucia. "Life is brutal and full of zasadzkas". Poczytaj trochę to forum, takich przypadków jest dużo. Jeśli reklamacja nie została uznana, to znaczy że jednak coś przeoczyłeś. Ciesz się że to było tylko kilkanaście PLN. Mogło być gorzej. Znacznie gorzej.
A że tak nie powinno być? No pewnie że nie powinno.
PS. W tym miejscu pozwolę sobie na autoreklamę pomysłu mającego nieco ukrócić takie praktyki:
Zachęcam do poczytania i poparcia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwne i karygodne działania firm współpracujących z Orange.
@demo niestety ostatnio doszła możliwość płatności z Orange również w ofercie na kartę. Podobno już jest dostępna od kilku lat, ale ja jakoś niedawno trafiłem na taką możliwość. Niestety, na ta płatność z Orange nie działają blokady premium, można jedynie poprosić konsultanta na infolinii, aby obniżył próg możliwości dokonywania opłat z Orange i niestety trzeba się pilnować. Tylko zdrowy rozsądek umożliwi uniknięcie niechcianych opłat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@demo Nie dziwię się, że jesteś rozżalony. Też uważam, że powinna obowiązywać zasada opt in a nie opt out.
Oczywiście można blokować pojedynczo różne rodzaje usług poprzez konto MO. Z własnego doświadczenia w ofercie na kartę mogę napisać, że jest to żmudne a opisy ustawień czy blokad nie są dostatecznie czytelne. Są albo zbyt rozległe albo zbyt lakoniczne. Do tego pełne akronimów nieznanych przeciętnemu użytkownikowi. Moim zdaniem powinny być dostępne zdefiniowane scenariusze możliwe do uruchomienia zamiast przeklikiwania się przez pojedyncze opcje. Tam gdzie chodzi o pieniądze nie powinno być miejsca na domysły i przypadkowe obciążenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwne i karygodne działania firm współpracujących z Orange.
@ketrasaArtur blokada prenumeraty, załatwia większość drogich opłat, limit na usługi premium, jak się zablokuje wysyłanie i odbieranie SMS płatnych, to wystarczy 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwne i karygodne działania firm współpracujących z Orange.
Tak na koniec ode mnie 😎
Jak ktoś łapie opłaty za te elektroniczne usługi, to polecam FLEX od Orange, tam nie ma szans na opłatę premium, jak się na nią kasy nie przeleje z konta 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwne i karygodne działania firm współpracujących z Orange.
@IreneuszCD jakiś czas temu sprawdziłem płatność z Orange mimo założonych blokad premium i płatności za usługi, płacę z Orange przeszła, ci mnie bardzo zdziwiło.
Tu Irek masz rację, FLEX jest ofertą rewelacyjnie zabezpieczającą użytkownika. Bez zgody w apce i/lub doładowanego konta premium, żadne płatności premium itp nie przejdą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwne i karygodne działania firm współpracujących z Orange.
@demo ostatnio rozmawiałem o usłudze, która została włączona na tzw próbę. Czyli oficjalnie za darmo, ale z określonym czasem trwania promocji. Znajomy tego nie zamawiał. Dołączyło się do usług w czasie przedłużania umowy. Najważniejsze jest to, że nie został poinformowany i tym, że po 3 gratisowych miesiącach do faktury zostały doliczone opłaty zniesione na okres promocji. Reklamacja, pismo do Orange i sprawa wyjaśniona. Kasa zwrócona, a usługi wyłączone.
Według mnie operatorzy powinni informować przed końcem takiej promocji o skutkach jej nie wyłączenia przed przejściem na okres płatny przynajmniej 2-3 razy. To pozwoli uniknąć reklamacji...
Szkoda, że takie praktyki stosują wszyscy licząc na to, że użytkownicy się nie zorientują i będą płacić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwne i karygodne działania firm współpracujących z Orange.
- « Poprzedni
- Następny »