- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzisiaj zrobiłem doładowanie na koncie gdzie miałem do tej pory zerowy stan.. Mam opcję konto ważne rok do marca 2023. Jakiś czas temu stwierdziłem, że z konta ubywa 5zł za brak aktywności przez 31 dni. Od jakiego momentu jest to liczone w moim przypadku? jak to sprawdzić?
_____________________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji komunikat pojawia się po kilku dniach nieaktywności karty sim, więc można wyliczyć kiedy opłata wskoczy @fajera 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?
Zmiany weszły w życie z chwilą zmian w Cenniku czyli od 4 kwietnia.
.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?
@fajera Jeżeli numer klienta przez jakiś czas był nieaktywny i miał 0 zł na koncie i w związku z tym nie była pobierana opłata (bo nie było z czego), to po doładowaniu, nic nie będzie pobierane "wstecznie"’
W przypadku, gdy klient będzie miał na koncie mniej środków niż wynosi opłata (np. 3zł), wtedy pobierze się opłata w wysokości dostępnych środków.
Nie ma co sprawdzać 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?
Nie chodzi mi o opłatę wsteczną tylko od jakiego dnia będzie naliczane te 31 dni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?
Od dnia ostatniej aktywności. Możesz ją sprawdzić w aplikacji Mój Orange w zakładce "wykorzystanie". W aplikacji pojawia się także odpowiednia informacja przed końcem braku aktywności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji komunikat pojawia się po kilku dniach nieaktywności karty sim, więc można wyliczyć kiedy opłata wskoczy @fajera 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?
Niestety u mnie komunikat pojawił się od razu. Dziwne, ponieważ loguję się do aplikacji może nie codziennie ale kilka razy w tygodniu.
Na dodatek komunikat pojawił się po raz pierwszy a cennik jest od 04 kwietnia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?
@beatandm była aktualizacja aplikacji, pewnie dlatego masz teraz ten komunikat, tak drążąc temat, system pewnie błędnie tą aktywność rejestruje i będą zgłoszenia 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?
@fajeraOtrzymałeś zwrot pobranych opłat za brak aktywności=utrzymanie numeru.