14
Postów
43
Kudo
0
Rozwiązania
10 odpowiedzi
Orange Weteran
Druga Rocznica
25 like
Roczniak
1 odpowiedź
1 like
22-03-2024 20:06
@Pablo5 Dzisiaj czyli w ostatni dzień promocji dostałam sms-a. A dowiedziała się o promocji od znajomego co sms-a dostała wczoraj. O promocji nie wiedziam bo był błąd w aplikacji. Po wejściu na stronę www.orange.pl również nie było wyskakujące okienka z p [...]
21-03-2024 21:06
Czy dostaliście informację o tej promocji również sms-em? O poprzednich dostawałam sms-a, teraz o promocji dowiedziałam się od innej osoby bo w aplikacji nie ma tej opcji .Odp od konsultanta w sprawie aplikacji Mój Orange:Jest to powiązane z chwilowym błęd [...]
22-09-2022 11:04
Ani apka ani strona nie działa od ranaZ apki nawet wylogowałam się i ponownie załogowałam i nic 😞
22-03-2024 20:06
@Pablo5 Dzisiaj czyli w ostatni dzień promocji dostałam sms-a. A dowiedziała się o promocji od znajomego co sms-a dostała wczoraj. O promocji nie wiedziam bo był błąd w aplikacji. Po wejściu na stronę www.orange.pl również nie było wyskakujące okienka z p [...]
21-03-2024 21:06
Czy dostaliście informację o tej promocji również sms-em? O poprzednich dostawałam sms-a, teraz o promocji dowiedziałam się od innej osoby bo w aplikacji nie ma tej opcji .Odp od konsultanta w sprawie aplikacji Mój Orange:Jest to powiązane z chwilowym błęd [...]
22-09-2022 11:04
Ani apka ani strona nie działa od ranaZ apki nawet wylogowałam się i ponownie załogowałam i nic 😞
22-05-2022 11:55
Jeżeli numer ma brak aktywności, to proponuję zamiast umieszczania informacji zakrywającej stan konta oraz jego ważność, taką informację przekazywać w powiadomieniach. Jeżeli nie zajrzy się do aplikacji, to tej informacji się nie zobaczy, w przypadku wysła [...]
02-05-2022 00:49
Proszę przywrócić stałe wyświetlanie stanu konta numerów widocznych w aplikacji. Teraz jest tak, że jak jest komunikat o braku aktywności - którego nie można wyłączyć - to nie ma nigdzie stanu konta. Dopiero jak się wykona jakąś aktywność na karcie, komuni [...]
31-05-2021 09:37
Proponuję aby w aplikacji Mój Orange stan minut z pakietu 100/200 był wyświetlany jako minuty BEZ zamieniania ich na godziny. Widząc liczbę minut można wygodniej kontrolować jego zużycie.