Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Recenzent
  • 13
  • 25
  • 0

Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?

Dzisiaj zrobiłem doładowanie na koncie gdzie miałem do tej pory zerowy stan.. Mam opcję konto ważne rok do marca 2023. Jakiś czas temu stwierdziłem, że z konta ubywa 5zł za brak aktywności przez 31 dni. Od jakiego momentu jest to liczone w moim przypadku? jak to sprawdzić?

 

 

 

_____________________

*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 25, Specjalista
  • 663
  • 4168
  • 26

Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?

W aplikacji komunikat pojawia się po kilku dniach nieaktywności karty sim, więc można wyliczyć kiedy opłata wskoczy @fajera  😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 33, Ekspert
  • 2626
  • 4337
  • 101

Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?

Zmiany weszły w życie z chwilą zmian w Cenniku czyli od 4 kwietnia.

Pokaż szczegóły
Opłata będzie pobierana po upływie 31 dni od ostatniej aktywności Abonenta, rozumianej jako wykonanie połączenia wychodzącego (minuty/SMS/MMS/internet) lub zakup usługi dodanej lub pakietu.  Abonenci, których wartość środków na koncie głównym w dniu pobrania opłaty jest niższa niż 5 zł, zostaną obciążeni opłatą w wysokości dostępnych środków. Opłata za utrzymanie numeru w sieci będzie pobierana cyklicznie co 31 dni od ostatniej aktywności Abonenta lub od daty pobrania ostatniej opłaty za utrzymanie numeru w sieci aż do momentu wygaśnięcia ważności konta. Włączona promocja „Konto ważne rok” nie zwalnia z ponoszenia opłat za utrzymanie numeru w sieci. W przypadku utraty ważności konta na połączenia wychodzące, opłata będzie pobierana z zablokowanych środków

.


Poziom 37, Guru **
  • 7747
  • 24079
  • 331

Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?

@fajera Jeżeli numer klienta przez jakiś czas był nieaktywny i miał 0 zł na koncie i w związku z tym nie była pobierana opłata (bo nie było z czego), to po doładowaniu, nic nie będzie pobierane "wstecznie"’ 

W przypadku, gdy klient będzie miał na koncie mniej środków niż wynosi opłata (np. 3zł), wtedy pobierze się opłata w wysokości dostępnych środków.

Nie ma co sprawdzać 😉


Poziom 13, Recenzent
  • 13
  • 25
  • 0

Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?

Nie chodzi mi o opłatę wsteczną tylko od jakiego dnia będzie naliczane te 31 dni?


Poziom 33, Ekspert
  • 2626
  • 4337
  • 101

Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?

Od dnia ostatniej aktywności. Możesz ją sprawdzić w aplikacji Mój Orange w zakładce "wykorzystanie". W aplikacji pojawia się także odpowiednia informacja przed końcem braku aktywności. 


Poziom 25, Specjalista
  • 663
  • 4168
  • 26

Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?

W aplikacji komunikat pojawia się po kilku dniach nieaktywności karty sim, więc można wyliczyć kiedy opłata wskoczy @fajera  😉


Poziom 38, Guru ***
  • 14194
  • 33298
  • 526

Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?

@fajera tak wygląda powiadomienie o braku aktywności numeru i sugerowanej opłacie:

medium.jpg


Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 26
  • 0

Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?

Niestety u mnie komunikat pojawił się od razu. Dziwne, ponieważ loguję się do aplikacji może nie codziennie ale kilka razy w tygodniu. 

Na dodatek komunikat pojawił się po raz pierwszy a cennik jest od 04 kwietnia

Screenshot_20220522_092755.jpg


Poziom 25, Specjalista
  • 663
  • 4168
  • 26

Brak aktywności - od kiedy jest pobierana opłata? Jak to sprawdzić?

@beatandm  była aktualizacja aplikacji, pewnie dlatego masz teraz ten komunikat, tak drążąc temat, system pewnie błędnie tą aktywność rejestruje i będą zgłoszenia 😎