Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podłączenie do modemu

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 51
  • 129
  • 0

Podłączenie do modemu

Cześć,

Planuję sobie zorganizować Orange Love TV+Internet.

W ofercie widzę Funbox 2. Mam pytanie jak można podłączyć ów modem do internetu? 

W domu mam pociągnięty kabel internetowy w dogodnym miejscu, w opisie modemu widzę takie coś:

Umożliwia stały dostęp do sieci na analogowej linii telefonicznej.

Tutaj miałbym problem, bo musiałbym ciągnąć taki kabel przez całe mieszkanie.

 

Czy jest możliwość podłączenia kablem internetowym?

Proszę o pomoc i wyrozumiałość, nie znam się na tych tematach. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12993
  • 53343
  • 620

Podłączenie do modemu

@19yanaz90 tak jak pisaliśmy, kable eth czyli to, co miałeś ( choć te 6 żył nas zmyliło) można użyć jako telefoniczny. Jeśli nie jest domofoniczny i elektryczny, to jest ok. Trafiłeś na fajnego i ogarniętego technika, czego Co gremialnie życzyliśmy i stało się....😁

Czasem warto nas posłuchać, ale i tak ostatnie słowo należy do technika i do szczęścia...

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

35 ODPOW. 35

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18428
  • 52691
  • 710

Podłączenie do modemu

@19yanaz90 jest możliwość, ale nie użyjesz już tego kabla do internetu, tylko będzie działał jako linia telefoniczna. Potrzebne będą dwie żyły z tego kabelka.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 51
  • 129
  • 0

Podłączenie do modemu

Dzięki za odpowiedź. 

Pytanie czy będę potrzebował jeszcze tego kabla do internetu?

 

Bo moje rozumowanie jest takie:

1) podłączam się do modemu kablem telefonicznym, lub jak miałem wątpliwość kablem internetowym. 

Wolałbym dużo bardziej tą drugą opcję

Załączam teraz foto Funbox2, w które gniazdo powinien wejść ten kabel od internetu? 

Następnie