Funbox 7 umowa 2Gb/s i słaba prędkość pobierania

ROZWIĄZANE

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8678
  • 35100
  • 293

Funbox 7 umowa 2Gb/s i słaba prędkość pobierania

Nikt żadnego "wyroku" nie postawił. Nie wiem co ci za bajki opowiadano na infolinii, nie mam z tym nic wspólnego. Natomiast ty tutaj z pewnością napisałeś niezgodnie z prawdą, że "Orange nie dowozi", podczas gdy "nie dowoziła" twoja stacja, i to jest właściwa odpowiedź na zgłoszony problem.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 29
  • 1

Funbox 7 umowa 2Gb/s i słaba prędkość pobierania

@j131 żadnej infolinii nie było, tylko realna osoba w drodze do mnie tzw. technik, jest to do sprawdzenia. Mam numer telefonu, termin, sms-y. Postawił wyrok i to podtrzymuję, jestem na to żywym dowodem. Byłem fatygowany po zmianę sprzętu i to nie była moja decyzja. A że z pewnością to zostałem wprowadzony w błąd przez wspomniane osoby x2. Nie mogłem napisać inaczej, że "nie dowozi", skoro profesjonaliści z Waszej korporacji wskazali taki a nie inny kierunek problemu. Na tamten moment tak było i z opisanych względów, napisać inaczej nie mogłem. Moja dociekliwość plus Wasze wsparcie było oczywiście pomocne, udało się dotrzeć do celu.

 

ps. 1. notabene gdyby Orange w 100% dowoziło, to by mi nie przyznało odszkodowania.

ps. 2. właściwa odpowiedź na zgłoszony problem znajduje się w oznaczonym przeze mnie rozwiązaniu.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2842
  • 12101
  • 74

Funbox 7 umowa 2Gb/s i słaba prędkość pobierania

Ale z tego co piszesz, że to podłączenie odpowiedniego adaptera LAN rozwiązało sprawę, to gdzie wina Orange?

A i takie rozwiązanie proponowało Ci kilka osób, ale Ty uznałeś, że sam na to wpadłeś 🙂


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 29
  • 1

Funbox 7 umowa 2Gb/s i słaba prędkość pobierania

@atlas_cudow napisałem, na tamten moment. 

 

Zamykam wątek. Temat rozwiązany. Dziękuję