- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 7 umowa 2Gb/s i słaba prędkość pobierania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 7 umowa 2Gb/s i słaba prędkość pobierania
@j131 żadnej infolinii nie było, tylko realna osoba w drodze do mnie tzw. technik, jest to do sprawdzenia. Mam numer telefonu, termin, sms-y. Postawił wyrok i to podtrzymuję, jestem na to żywym dowodem. Byłem fatygowany po zmianę sprzętu i to nie była moja decyzja. A że z pewnością to zostałem wprowadzony w błąd przez wspomniane osoby x2. Nie mogłem napisać inaczej, że "nie dowozi", skoro profesjonaliści z Waszej korporacji wskazali taki a nie inny kierunek problemu. Na tamten moment tak było i z opisanych względów, napisać inaczej nie mogłem. Moja dociekliwość plus Wasze wsparcie było oczywiście pomocne, udało się dotrzeć do celu.
ps. 1. notabene gdyby Orange w 100% dowoziło, to by mi nie przyznało odszkodowania.
ps. 2. właściwa odpowiedź na zgłoszony problem znajduje się w oznaczonym przeze mnie rozwiązaniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 7 umowa 2Gb/s i słaba prędkość pobierania
Ale z tego co piszesz, że to podłączenie odpowiedniego adaptera LAN rozwiązało sprawę, to gdzie wina Orange?
A i takie rozwiązanie proponowało Ci kilka osób, ale Ty uznałeś, że sam na to wpadłeś 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 7 umowa 2Gb/s i słaba prędkość pobierania
- « Poprzedni
- Następny »