Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Ron napisał(-a):

@burebusek, konto mam zarejestrowane na Stary Mój Orange. W nowym trzeba podać e-mail, ale nie wchodzi i dalej loguje się numerem usługi (telefonu).


@Ron, nie rozumiesz, albo nie chcesz być szczery. Masz tak, jak Ci pokazuję na stronie NMO?

Pokaż szczegóły
NMO.JPG
Moja wrzutka nr.stacjonarnego z przeglądarki z zapamiętanym hasłem.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5501
  • 18626
  • 186

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Anonim  ale @Ron pisze, że dla jednego numeru (zgaduję że abonamentowego) ma już NMO, natomiast dla drugiego NIE... (tu zakładam, że jest to numer na kartę, chyba, że jakiś MIX)  i samodzielnie nie można takiego numeru zmigrować do NMO. Muszę się z NIM zgodzić, że NMO jeszcze nie jest dla wszystkich.

 


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3337
  • 8051
  • 150

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Tak wyświetla, że jest błąd, a loguje się normalnie przez https://www.orange.pl/zaloguj.phtml

 

Orange On-Line.jpg

 

 

Dokładnie jak pisze @Misiek62, tak to jest prepaid - Zetafon. Nie ma możliwości zalogowania się do NMO.

 

Info: "Strona działa obecnie tylko z wybranymi planami taryfowymi. Dlatego zaproszenie do korzystania ze strony otrzymały tylko osoby, które spełniają szereg warunków technicznych".

Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Ron, w końcu się "otworzyłeś"! (trochę, bo nie widzę tego błędu):smileytongue: Skoro https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie, czyli NMO odpada, to poprzez :

Pokaż szczegóły
wejdź do MO.JPG

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3337
  • 8051
  • 150

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Anonim, Emotikon: LOL ale ja cały czas staram się pisać, że emailem nie ma możliwości, tylko numerem telefonu do starego MO. Emotikon: Szczęśliwy Nie bardzo rozumiem co to za różnica czy zaloguj się czy wejdź do Mój Orange.

Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Ron napisał(-a):

@burebusek, Emotikon: LOL ale ja cały czas staram się pisać, że emailem nie ma możliwości, tylko numerem telefonu do starego MO. Emotikon: Szczęśliwy Nie bardzo rozumiem co to za różnica czy zaloguj się czy wejdź do Mój Orange.


@Ronmożesz przejrzeć mój post?


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6114
  • 109

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Anonim, pisząc "nowy Mój Orange" i w całym tym temacie mamy na myśli konto na stronie internetowej, do którego logujemy się mailem. 

W chwili obecnej aplikacja mobilna pozwala jedynie na logowanie się danymi do "starego" konta, czyli loginem lub numerem usługi.

Obecnie NIKT nie może logować się do aplikacji mobilnej mailem, ale pracujemy nad tym, aby tak, jak kiedyś były i do aplikacji i do strony te same dane logowania, choć to bardzo złożona operacja, więc szybko nie będzie to możliwe.

 

@Ron, masz rację, jeszcze nie wszystkie plany taryfowe mogą korzystać z nowego Mój Orange na stronie internetowej, ale już kończymy prace nad tymi, których jeszcze nie ma i jeśli nie pojawią się jakieś przeszkody po drodze (odpukać!) to w ciągu kilku najbliższych miesięcy wszyscy klienci indywidualni powinni mieć dostęp do "nowego" Mój Orange 🙂

Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@ArturJa dziś po rozmowie na czacie mam taka instrukcje 

 

Proszę zalogować się do starego Mój Orange, powinno wyskoczyć okienko w celu migracji do nowego mój Orange i nacisnąć Zarejestruj teraz. Potem postępować zgodnie z instrukcją.

 

Migracja jest możliwa gdy mamy usługi mobilne i stacjonarne gdy tylko stacjonarne to już nie 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6114
  • 109

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

To trochę bardziej skomplikowane, znaczy to kto już może korzystać, a kto nie, ale ogólna informacja jest prawidłowa: jeśli po zalogowaniu do starego konta widzimy komunikat zapraszający do rejestracji nowego - możemy zacząć korzystać. Jeśli nie widzimy tego komunikatu - musimy zaczekać.
Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Coś podobnego już przerabiałem jak migracja do nowego systemu rozliczeniowego