- Historia artykułu
- Subskrybuj źródło RSS
- Dodaj do zakładek
- Obserwuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Strona dopasowana do drukarki
- Zgłoś
Konto Mój Orange, które jest dostępne po zalogowaniu na stronie internetowej www.orange.pl, to specjalne miejsce, w którym podobnie, jak za pomocą aplikacji mobilnej można sprawdzić niemal wszystkie informacje o swoich usługach w Orange, m.in. stan środków, pakiety czy płatności.
Już od jakiegoś czasu pracujemy nad nową, ulepszoną wersją tej strony. Na pierwszy rzut oka wizualnie wydaje się podobna do obecnej, więc nie przeżyjecie szoku 🙂
Dosyć mocno za to zmieni się sposób nawigacji na stronie, ale opracowaliśmy go na podstawie Waszych opinii, więc to zmiana na lepsze. Nowa strona będzie fajnie działać nie tylko na komputerach, ale i na urządzeniach mobilnych.
Niektórzy z Was otrzymali już zaproszenie do korzystania z nowej strony, ale nie wiedząc o co chodzi – nie skorzystali z niego. Odwagi! 🙂 Postaramy się rozwiać tutaj wszystkie wątpliwości.
Jakie nowe funkcje ma nowe konto Mój Orange?
Tak naprawdę lista jest długa. To zupełnie nowy system. Najważniejsze to jednak:
- zupełnie nowa, łatwiejsza nawigacja
- bardziej czytelny interfejs
- dostępność na urządzeniach mobilnych
- łatwiejsza weryfikacja i akceptacja zmian na koncie
- czat z doradcą jak w aplikacji mobilnej
- jedno konto dla wszystkich usług
Szczegółowe porównanie starego i nowego konta znajdziecie tutaj.
Kto może korzystać z nowej strony?
Strona działa obecnie z wybranymi planami taryfowymi. Dlatego zaproszenie do korzystania ze strony otrzymały osoby, które spełniają "warunki techniczne".
Jeśli po zalogowaniu do "starego" konta Mój Orange na www.orange.pl/mojorange zobaczyłeś komunikat informujący, że możesz skorzystać z nowej wersji Mój Orange - super i śmiało! Postępuj zgodnie z instrukcjami, a w razie wątpliwości instrukcję krok po kroku znajdziesz tutaj.
Jeśli po zalogowaniu nie widzisz takiej informacji to znaczy, że na możliwość korzystania z nowego konta musisz jeszcze zaczekać.
Czy gdy zacznę korzystać z nowego konta to stracę „stare” konto?
Tak. Wkrótce po przejściu na nowo konto stare przestanie być dostępne, ale - poza koniecznością zmiany kilku przyzwyczajeń - nie jest to nic złego i nie musisz się tego obawiać.
Jak zacząć korzystać z nowego konta?
Jeśli otrzymaliśmy zaproszenie do skorzystania z nowej strony (np. w formie pop-upu na orange.pl lub mailem) to wystarczy, że klikniemy w link znajdujący się w zaproszeniu i wypełnimy krótki formularz.
- W polu „E-mail” podajemy ten sam adres e-mail, który podaliśmy w Orange.
Po udanej rejestracji odwiedzamy stronę www.orange.pl/beta.mojorange i zaczynamy korzystać z nowej wersji strony 🙂 W razie wątpliwości instrukcję rejestracji krok po kroku znajdziecie tutaj.
Co zrobić, jeśli trafię na błąd?
Jeśli trafimy na coś, co wydaje nam się błędem to najlepiej zgłosić to za pomocą przycisku "Zgłoś błąd", który znajdziemy po prawej stronie po zalogowaniu:
Śmiało go przetestujcie! To nowy sposób zgłaszania błędów i naszym zdaniem polubicie to, jak działa 🙂
Jeśli trafisz na błąd podczas rejestracji do nowego Mój Orange to sprawdź instrukcję krok po kroku znajdującą się tutaj.
Mam pytanie dotyczące nowego konta Mój Orange...
Jeśli przeczytaliście informacje powyżej i ciągle macie pytanie dotyczące nowego konta Mój Orange to załóżcie nowy temat w kategorii Moje usługi – Mój Orange i podczas tworzenia tematu wybierzcie etykietę „nowe konto Mój Orange”. Dzięki temu pytanie od razu trafi do zespołu strony Mój Orange. A jeżeli macie uwagi do zawartości artykułu, to zapraszamy do komentarzy TUTAJ.