Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Konto usunięte

Nie dotyczy

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

@krzys, podsyłam więc taki sam sposób, jak Tobie podsunąłem na priv. Nie widzę od @entrophy odpowiedzi w temacie. Usunąłem ze screena ostatnie zdanie.

entropy.png

Niech @entrophy spojrzy i weźmie to wszytko w całość. Bo jak widzicie, są prace serwisowe i musimy jakoś temu zaradzić.Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 11, Recenzent
  • 22
  • 11
  • 0

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Nie rozumiem o co Ci chodzi z tym screenem @Konto usunięte...

Konto usunięte

Nie dotyczy

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...


entrophy napisał(-a):

Nie rozumiem o co Ci chodzi z tym screenem @burebusek...


@entrophy, sądzę, że ja zrozumiałem, gdzie leży Twój problem. Strona www działa, a Android do kitu! A jak czegoś nie doczytałem, to oświeć mnie. My tutaj sobie pomagamy, to będę bogatszy też o Twoją wiedzę. Niech @krzys Ci wytłumaczy, bo ma wiedzę, jak doszedł do sedna swojego problemu. Potwierdziłeś w jednym z postów, że rozumie Twój problem.


Poziom 11, Recenzent
  • 22
  • 11
  • 0

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Nie @Konto usunięte, kompletnie Ciebie nie rozumiem. 

Konto usunięte

Nie dotyczy

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...


entrophy napisał(-a):

Nie @burebusek, kompletnie Ciebie nie rozumiem. 


@entrophy, fakt, jesteśmy tylko ludźmi i mamy prawo do pomyłek. Ale też pozostają ślady na forum:

@entrophy, na moim koncie tez cos sie ruszylo i juz sporo moge sprawdzic,
"no i wyglada ze masz identyczny problem jak ja Emotikon: Szczęśliwy
looknij na moj screen z wczoraj"-to @krzys
https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Moj-Orange/page/2/thread-id/2308
i kolejny https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Moj-Orange/page/3/thread-id/2308, cytuję fragment z tematu [ Rezygnacja z nowej wersji mój orange...]: "@Wiktor @krzys dzięki za zrozumienie mojego problemu. Ja dziękuję, bo jestem kompletnym dyletantem! Koledzy, pomóżcie @entrophy, bo ma problem, do którego, przyznaję się bez bicia, porwałem się z motyką na słońce! Aha! @entrophy, prywatne wiadomości do czegoś zobowiązują! Zgłaszam problem moderatorom.


Poziom 11, Recenzent
  • 22
  • 11
  • 0

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

@Konto usunięte bo mój i @krzys'ia problem jest nie do rozwiązania przez użytkowników. Zostaliśmy na siłę zmigrowani do nowej wersji serwisu. Nikt nas nie ostrzegał. Nowa wersja serwisu działa niepoprawnie. Są z nią ciągłe problemy. I nie wiem czy Krzysiek podziela moje zdanie czy nie, ale ja uważam że powinno się nas z powrotem z tego bubla zmigrować z powrotem. No i oczywiście wkurzające jest że Orange robi coś wbrew nam. Pozostaje nam jojczeć na forum i czekać aż może ktoś z Orange zdecyduje się nam pomóc w sposób nie przewidziany przez procedury.

 

Fajnie jest pomagać, ale mam wrażenie że swoje odpowiedzi wybierasz z worka z losowymi poradami. Szczególnie ta porada o SMS i MMS...  Albo wpadłeś na to że nie każdy telefon może zostać zaktualizowany? Ciężko się to później czyta i wyszukuje. Po prostu te zgadywanki i wróżenie z fusów wprowadza niezły szum informacyjny i powoduje to że atmosfera w wątku (co widać na poniższym przykładzie) rozluźnia się i zaczynają się dyskusje o byle czym, nie związane tematycznie z wątkiem. A potem ktoś szuka w internecie informacji na dany temat i znajduje taki wątek w którym nie dość że problem nie został rozwiązany, to żeby się tego dowiedzieć trzeba zjeść kilkadziesiąt postów w których nie ma nic konkretnego.

 

@Mikołaj @Wiktor jeżeli nie jesteście w stanie nam pomóc i przywrócić dostępu do starego MO na stronie WWW zamknijcie w jasne diabły wątek z wyraźną informacją "nie da się".

 

Ach, i drodzy moderatorzy, nie usuwajcie mojego konta. Och błagam. Nie będę miał go sam jak wtedy skasować.

 


Poziom 40, Guru *****
  • 30975
  • 25879
  • 1317

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

Ale forum to nie BOK, więc nikt tu Ci nie pomoże "grzebiąc" od zaplecza.

Poziom 34, Ekspert
  • 2062
  • 5927
  • 110

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

@entrophy, zatem krótko i rzeczowo: na chwilę obecną nie planujemy umożliwienia powrotu do "starej wersji" strony. Czas i pracę, która musiałaby zostać wykonana, aby było to możliwe - wolimy spożytkować na usprawnienie nowego serwisu.
Konto usunięte

Nie dotyczy

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...


Artur napisał(-a):
@entrophy, zatem krótko i rzeczowo: na chwilę obecną nie planujemy umożliwienia powrotu do "starej wersji" strony. Czas i pracę, która musiałaby zostać wykonana, aby było to możliwe - wolimy spożytkować na usprawnienie nowego serwisu.

@ArturA skoda taka siec #1 nie jest elastyczna dla klienta?


Poziom 34, Ekspert
  • 2062
  • 5927
  • 110

Rezygnacja z nowej wersji mój orange...

@Konto usunięte, nie rozumiem. Możesz doprecyzować? Twoim zdaniem lepiej byłoby wstrzymać prace nad poprawieniem nowej wersji i skupić się na przywróceniu starej, która już nie jest rozwijana?