22
Postów
11
Kudo
0
Rozwiązania
Orange Weteran
Druga Rocznica
Roczniak
Stylista
10 odpowiedzi
1 like
1 odpowiedź
05-10-2017 16:14
@Anonim bo mój i @krzys'ia problem jest nie do rozwiązania przez użytkowników. Zostaliśmy na siłę zmigrowani do nowej wersji serwisu. Nikt nas nie ostrzegał. Nowa wersja serwisu działa niepoprawnie. Są z nią ciągłe problemy. I nie wiem czy Krzysiek podziel [...]
05-10-2017 15:48
@Mikołaj @Wiktor na kafelku ze stanem zużycia nie pokazuje wykorzystania ponad abonament za usługę "Zarządca grupy EN". W NMO przez WWW ta kwota jest widoczna. Screeny w wątku obok.
05-10-2017 15:40
Nie, @Anonim, Twoje wypowiedzi są kompletnie nie na temat i szkodliwe. No naprawdę, twierdzisz że ustawienia dostępu do internetu mają wpływ na dane prezentowane w Mój Orange na Androida? Skoro jesteś takim specem i dajesz świetne rady na temat aktualizacj [...]
05-10-2017 15:48
@Mikołaj @Wiktor na kafelku ze stanem zużycia nie pokazuje wykorzystania ponad abonament za usługę "Zarządca grupy EN". W NMO przez WWW ta kwota jest widoczna. Screeny w wątku obok.
05-10-2017 15:40
Nie, @Anonim, Twoje wypowiedzi są kompletnie nie na temat i szkodliwe. No naprawdę, twierdzisz że ustawienia dostępu do internetu mają wpływ na dane prezentowane w Mój Orange na Androida? Skoro jesteś takim specem i dajesz świetne rady na temat aktualizacj [...]
05-10-2017 15:05
@Anonim Problem jest w aplikacji na Androidzie... Wytłumacz mi co miałoby dać odświeżenie strony internetowej na komputerze z aktualizacją danych w aplikacji na Androida? Zresztą, jak już pisałem, usunięcie cache aplikacji na Androidzie nic nie dalo i efek [...]