Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Ron
Poziom 30, Ekspert
  • 1988
  • 1643
  • 79

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

Taki problem zgłoszony do działu technicznego. Brak dostępu do Mój Orange w wersji web i aplikacji po zmianie taryfy z Plan Komórkowy na Plan Mobilny.

 

Problem trwa od zmiany taryfy z 6 na 7.10 Emotikon: sfrustrowany

Nie mam dostępu do FV, usług itd.

 

 

Orange.jpg

 

Orange2.jpg

 

 

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25660
  • 14982
  • 1147

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

A nie migrowales do flexa na innym numerze?
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Ron
Poziom 30, Ekspert
  • 1988
  • 1643
  • 79

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

@Piotrekk85 , już dawno... z Pre-Paid. Teraz na innym numerze zmieniałem taryfę na abonament.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25660
  • 14982
  • 1147

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

Mi akurat migracja na flexa rozwaliła nowe mój Orange. Czekam już 2 miesiące na naprawę. Pewnie u Ciebie też jakiś schemat migracyjny wywalił. Niestety póki co tego nikt nie naprawia z tego co dowiedziałem nieoficjalnie błąd jest od początku powstania Nowego Mój Orange. Obawiam się, że jak 2 lata nie naprawili, to i prędko nie naprawią.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Ron
Poziom 30, Ekspert
  • 1988
  • 1643
  • 79

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

[ Edytowane ]

No to będą reklamacje i trza o coś walczyć w tym rabatowanie, bo nie mam dostępu do Faktur itd. Zobaczymy co dalej. 

 

Nawet miałem wyłączone FV na maila a tylko za pomoca Mój Orange.

 

@Piotrekk85 , masz problem na karcie czy abonament ??

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25660
  • 14982
  • 1147

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

Na karcie, ale nowe mój Orange nie powinno tego odróżniać. W OMNI też niektórzy mają buga u mnie. Posty na ten temat są od dawna na forum... zostało mi korzystać ze starego serwisu.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Ron
Poziom 30, Ekspert
  • 1988
  • 1643
  • 79

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

Nawet do zmiany nie doszło 5/6 październik tylko ustalona jest na 5 listopad.

 

3. Zmiany oferty na Plan Mobilny dokonamy od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego bezpośrednio po okresie rozliczeniowym, w którym złożyli Państwo dyspozycję zmiany.

0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 2272
  • 3415
  • 119

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

@Ron,

mam nadzieję, że cała sprawa zakończy się pomyślnie Emotikon: Szczęśliwy... Tak jak u @Piotrekk85 Szczęśliwy mężczyzna

 

 

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange | Udzielasz się na forum? Przestrzegaj zasad netykiety |