Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

Ron

Poziom 30, Ekspert
  • 2016
  • 1770
  • 81

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

Taki problem zgłoszony do działu technicznego. Brak dostępu do Mój Orange w wersji web i aplikacji po zmianie taryfy z Plan Komórkowy na Plan Mobilny.

 

Problem trwa od zmiany taryfy z 6 na 7.10 Emotikon: sfrustrowany

Nie mam dostępu do FV, usług itd.

 

 

Orange.jpg

 

Orange2.jpg

 

 

7 ODPOW. 7
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26120
  • 16070
  • 1161

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

A nie migrowales do flexa na innym numerze?
Highlighted
Ron

Poziom 30, Ekspert
  • 2016
  • 1770
  • 81

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

@Piotrekk85 , już dawno... z Pre-Paid. Teraz na innym numerze zmieniałem taryfę na abonament.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26120
  • 16070
  • 1161

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

Mi akurat migracja na flexa rozwaliła nowe mój Orange. Czekam już 2 miesiące na naprawę. Pewnie u Ciebie też jakiś schemat migracyjny wywalił. Niestety póki co tego nikt nie naprawia z tego co dowiedziałem nieoficjalnie błąd jest od początku powstania Nowego Mój Orange. Obawiam się, że jak 2 lata nie naprawili, to i prędko nie naprawią.
Highlighted
Ron

Poziom 30, Ekspert
  • 2016
  • 1770
  • 81

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

No to będą reklamacje i trza o coś walczyć w tym rabatowanie, bo nie mam dostępu do Faktur itd. Zobaczymy co dalej. 

 

Nawet miałem wyłączone FV na maila a tylko za pomoca Mój Orange.

 

@Piotrekk85 , masz problem na karcie czy abonament ??

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26120
  • 16070
  • 1161

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

Na karcie, ale nowe mój Orange nie powinno tego odróżniać. W OMNI też niektórzy mają buga u mnie. Posty na ten temat są od dawna na forum... zostało mi korzystać ze starego serwisu.
Highlighted
Ron

Poziom 30, Ekspert
  • 2016
  • 1770
  • 81

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

Nawet do zmiany nie doszło 5/6 październik tylko ustalona jest na 5 listopad.

 

3. Zmiany oferty na Plan Mobilny dokonamy od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego bezpośrednio po okresie rozliczeniowym, w którym złożyli Państwo dyspozycję zmiany.

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 2282
  • 3494
  • 120

Brak dostępu do Mój Orange po zmianie taryfy w Abonamencie

@Ron,

mam nadzieję, że cała sprawa zakończy się pomyślnie :)... Tak jak u @Piotrekk85 Szczęśliwy mężczyzna