Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Różne kwoty abonamentu [umowa vs aplikacja «Mój Orange»]


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 3
  • 0

Różne kwoty abonamentu

Nie napisałam, ponieważ moje wątpliwości budzi obecna sytuacja, nie poprzednia, co chyba dość szczegółowo przedstawiłam. Nie chciałabym wdawać się z Panem tutaj w niepotrzebne dyskusje. Pozdrawiam. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5440
  • 17956
  • 186

Różne kwoty abonamentu


joanna00 napisał(-a):

W porządku, jednak to wciąż nie jest odpowiedź na moje pytanie. Jestem klientką Orange od kilku lat i do tej pory w aplikacji Mój Orange na moim koncie kwota abonamentu zawierała wszystkie aktualnie przyznane rabaty. Na fakturach także kwota abonamentu pokrywała się z kwotą na koncie Mój Orange. Natomiast teraz zamiast obiecanych 29,99zł widnieje tam kwota 49,99zł. 


@joanna00  niezależnie od tego, że tak naprawdę informacji o tym jaką w końcu kwotę będziesz płaciła uzyskasz tylko w BOK, Twoje opisy skłoniły mnie do stwierdzenia, że trzeba zastanowić sę nad tą różnicą w informacjach podawanych w appce, zgłosimy to do zespołu, może zacznę od @Wiktora 😉@Artura 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37143
  • 1374

Różne kwoty abonamentu

@Misiek62: ja nie widzę osobiście potrzeby zmian. Każdy rabat ma swoją funkcję/mechanizm naliczania. Inaczej dla nowej umowy, inaczej dla przedłużenia. To sama oferta wymaga "uprostszenia". Jeśli na Mój Orange będzie mniejsza kwota niż potem na fakturze, może być wiele nieporozumień (ale i tak są).


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5440
  • 17956
  • 186

Różne kwoty abonamentu


Piotrekk85 napisał(-a):

@Misiek62: ja nie widzę osobiście potrzeby zmian. Każdy rabat ma swoją funkcję/mechanizm naliczania. Inaczej dla nowej umowy, inaczej dla przedłużenia. To sama oferta wymaga "uprostszenia". Jeśli na Mój Orange będzie mniejsza kwota niż potem na fakturze, może być wiele nieporozumień (ale i tak są).


@Piotrekk85

jeżeli użytkownik nie rozumie przyczyn rozbieżności, to być może jest coś na rzeczy że appka nie podaje dlaczego informuje o takiej a nie innej kwocie. To co piszesz o warunkowych rabatach jest dla mnie jasne, ale można to opisać. Generalnie nie godzę się z tym żeby aplikacja określana jako Mój Orange nie dawała pełnej, jasne  informacji...



Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 3
  • 0

Różne kwoty abonamentu

A jednak ja jako klient dostrzegam potrzeby zmian, nie tylko ze względu na moją konkretną sytuację. Skoro aby sprawdzić najprostszą chyba rzecz - kwotę abonamentu, i tak muszę przeszukiwać regulamin usługi / kontaktować się z BOK / czekać na fakturę i liczyć po cichu, że jednak wszystko będzie zgodne z ustaleniami, to aplikacja w jakimś stopniu nie spełnia swojej roli. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37143
  • 1374

Różne kwoty abonamentu

Dopasowanie do każdej sytuacji jest trudne.
Jeden z rabatów zależy od terminowego opłacenia rachunku, więc kwota może się różnić.
Kolejne są na równo 24 okresy rozliczeniowe (przy 2 letniej umowie), więc jeśli ktoś korzysta ze wcześniejszego przedłużenia - na koniec ich nie ma.
Ktoś inny może bawić się zgodami marketingowymi - można się bawić nimi co 24h.
Itp itd.
Macie rację, że powinna być kwota, ale jak dla mnie oferta jest "zawiła".

Zespół Nasz Orange
  • 2885
  • 11509
  • 150

Różne kwoty abonamentu


Misiek62 napisał:

joanna00 napisała:

Jestem klientką Orange od kilku lat i do tej pory w aplikacji Mój Orange na moim koncie kwota abonamentu zawierała wszystkie aktualnie przyznane rabaty. Na fakturach także kwota abonamentu pokrywała się z kwotą na koncie Mój Orange. Natomiast teraz zamiast obiecanych 29,99zł widnieje tam kwota 49,99zł. 


@joanna00 Twoje opisy skłoniły mnie do stwierdzenia, że trzeba zastanowić sę nad tą różnicą w informacjach podawanych w appce, zgłosimy to do zespołu, może zacznę od @Wiktora 😉@Artura 🙂


Hm... Co do zasady kwota widoczna w wierszu 'Abonament' [ekran: Stan konta → obszar: Podsumowanie] nie jest tożsama z wys. rachunku. A to ze względów, które wyżej już wymienił @Piotrekk85.
U mnie dla przykładu (a posiadam Smart Plan LTE Wspólny - 115,98) wiersz 'Abonament' nie uwzględnia rabatu Orange Open Extra oraz Orange Open II.

Możliwe, że w Twojej sytuacji @joanna00 20-złotowy rabat za wybór oferty bez telefonu będzie uaktualniony dopiero za jakiś czas (kilka dni). Nie wszystkie informacje, po zmianach dokonanych na kartotece, serwis «Mój Orange» tak od razu prezentuje.

Gdyby w najbliższym czasie nic się nie zmieniło, polecam wysłać @ zgodnie poradą zawartą np. w tym komentarzu na Google Play Emotikon: Szczęśliwy.

Dzięki @Misiek62 za wywołanie Emotikon: Szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

Różne kwoty abonamentu

Droga użytkowniczko, to co podane jest na Mój Orange a później na fakturze to dwie różne rzeczy. U mnie na MO zawsze widzę kwotę 29,90 a w rzeczywistości płacę 9,90. Owszem masz rację ze trzeba popracować nad spojnoscią danych w aplikacji Mój Orange ze stanem rzeczywistym. I to powinien być priorytet dla Orange.