Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange World

ROZWIĄZANE

Poziom 40, Guru *****
  • 26607
  • 17086
  • 1188

Orange World

Po dyskusji w innym wątku wszedłem sobie na Orange World. I trochę jest ubogo.

1) Link do Moje konto na działa, jeśli mamy inną przeglądarkę niż Chrome.

2016-10-05-22-57-46.jpg

2) kontent VOD dawno nie był aktualizowany

3) błędne linki do niereponsywnych stron np. klikając w baner o Spotify przenosił nas do strony www (dla PC), a nie dla komórek

 

2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 720
  • 1604
  • 34

Orange World

@Piotrekk85,

na Ciebie zawsze można liczyć wieczny marudo. Bardzo szczęśliwy mężczyzna

Własnie dzięki takim uwagą możemy się rozwiajać!

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 2061
  • 5637
  • 110

Orange World

Jeśli chodzi o punkt 1, czyli link "Moje konto" to ponieważ ta strona mobilna jest O WIELE mniej funkcjonalna niż aplikacja Mój Orange - postanowiliśmy przekierowywać do znacznie fajniejszej i ciągle rozwijanej aplikacji.

 

Po dotknięciu linku sprawdzamy system operacyjny, potem pytamy system czy aplikacja jest zainstalowana i jeśli tak to strona proponuje jej uruchomienie, a jeśli nie to kierujemy do odpowiedniego sklepu z aplikacjami. 

 

Programiści obiecywali, że będzie działać na niemal wszystkich urządzeniach. @Piotrekk85, podpowiesz jakiego telefonu i przeglądarki używasz?

 

Domyślam się, że to tylko testy, ale gdyby trafił tu ktoś, kto jest bardzo sentymentalny 😉 i nie chce przestawić się na korzystanie z aplikacji to może do zakładek dodać ten link:
https://m.orange.pl/portal/lecare/
To strona mobilna "Moje konto". Osobiście nie polecam, bo appka znacznie fajniejsza 🙂

 

Wysyłamy zawartość VOD, czyli pkt. 2 do aktualizacji, dzięki!

 

Co do punktu trzeciego, to trochę wstyd się przyznać, @Piotrekk85, ale strona orange.pl nie jest jeszcze responsywna (choć mocno nad tym pracujemy!) co w praktyce oznacza, że jeśli chcemy, aby strona dobrze wyświetlała się na urządzeniach mobilnych to musimy napisać... dwie strony - jedną dla desktopów i jedną dla komórek. Dlatego spora część stron nie ma swojej wersji mobilnej i niestety musimy wtedy kierować na komórkach do wersji desktopowych. Słabo, wiem, ale mam nadzieję, że w przyszłym roku się to zmieni.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 720
  • 1604
  • 34

Orange World

@Piotrekk85,

na Ciebie zawsze można liczyć wieczny marudo. Bardzo szczęśliwy mężczyzna

Własnie dzięki takim uwagą możemy się rozwiajać!

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 2061
  • 5637
  • 110

Orange World

Jeśli chodzi o punkt 1, czyli link "Moje konto" to ponieważ ta strona mobilna jest O WIELE mniej funkcjonalna niż aplikacja Mój Orange - postanowiliśmy przekierowywać do znacznie fajniejszej i ciągle rozwijanej aplikacji.

 

Po dotknięciu linku sprawdzamy system operacyjny, potem pytamy system czy aplikacja jest zainstalowana i jeśli tak to strona proponuje jej uruchomienie, a jeśli nie to kierujemy do odpowiedniego sklepu z aplikacjami. 

 

Programiści obiecywali, że będzie działać na niemal wszystkich urządzeniach. @Piotrekk85, podpowiesz jakiego telefonu i przeglądarki używasz?

 

Domyślam się, że to tylko testy, ale gdyby trafił tu ktoś, kto jest bardzo sentymentalny 😉 i nie chce przestawić się na korzystanie z aplikacji to może do zakładek dodać ten link:
https://m.orange.pl/portal/lecare/
To strona mobilna "Moje konto". Osobiście nie polecam, bo appka znacznie fajniejsza 🙂

 

Wysyłamy zawartość VOD, czyli pkt. 2 do aktualizacji, dzięki!

 

Co do punktu trzeciego, to trochę wstyd się przyznać, @Piotrekk85, ale strona orange.pl nie jest jeszcze responsywna (choć mocno nad tym pracujemy!) co w praktyce oznacza, że jeśli chcemy, aby strona dobrze wyświetlała się na urządzeniach mobilnych to musimy napisać... dwie strony - jedną dla desktopów i jedną dla komórek. Dlatego spora część stron nie ma swojej wersji mobilnej i niestety musimy wtedy kierować na komórkach do wersji desktopowych. Słabo, wiem, ale mam nadzieję, że w przyszłym roku się to zmieni.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26607
  • 17086
  • 1188

Orange World

Oki. Dzięki za odp.
Odnośnie 1. Wszystko działa na Chrome. Testowałem na LG Swift II (E430). Problem jest ze wbudowaną przeglądarką (nie na projekcie chromium).