Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)

Witam,

 

Taka moja mam sugestia, aby dodać do Mój Orange informację o zużyciu GB w strefie domowej w taryfie internet LTE dla Firm.
Jest to bardzo ważna do regularnego kontrolowania złużycia danych, obecnie prezentowana jest tylko wartość pakietu poza strefą.

 

W ofercie prywatnej dane poza oraz w strefie prezentowane są poprawnie, zatem nie jest to chyba duży problem do wdrożenia? 🙂

7 ODPOW. 7
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)

Ciekawa informacja, może warto zgłosić to uwagę do działu technicznego? Tutaj owszem też zostanie przeczytana przez ludzi z Orange, ale oficjalne zgłoszenie....... może by pomogło.
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4007
  • 6651
  • 141

Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)

@Damianeq zgadzam się z sugestią @Konto usunięte e zgloszenie do działu technicznego powinno przyśpieszyć rozwiązanie problemu.

Highlighted

Ekspert AMA
  • 359
  • 544
  • 39

Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)


Damianeq napisał(-a):

Witam,

 

Taka moja mam sugestia, aby dodać do Mój Orange informację o zużyciu GB w strefie domowej w taryfie internet LTE dla Firm.
Jest to bardzo ważna do regularnego kontrolowania złużycia danych, obecnie prezentowana jest tylko wartość pakietu poza strefą.

 

W ofercie prywatnej dane poza oraz w strefie prezentowane są poprawnie, zatem nie jest to chyba duży problem do wdrożenia? 🙂


@Damianeq niedługo uruchomimy moduł nowych pomysłów dla Mój Orange (www i aplikacja) gdzie będziecie mogli zgłaszać i głosować na nowe funkcje w aplikacji lub poprawę istniejących. Będziemy wtedy co miesiąć mówić co wdrożymy bo nam się też podoba a co trafi na listę oczekującą :).

 

Co do terminów dla wdrożenia to rzeczy proste czasami są trudne i na odwrót 🙂 ... tych pierwszych jest więcej 🙂 ... 

 

https://community.spotify.com/t5/Ideas/ct-p/newideas

 

@Konto usunięte nie ma sensu zgłaszać do wsparcia technicznego bo i tak trafia to z powrotem do mojego zespołu 🙂 ... stąd Nasz Orange do dobre miejsce a zaraz to uporządkujemy.

Highlighted

Ekspert AMA
  • 359
  • 544
  • 39

Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)


pablo_ck napisał(-a):
Ciekawa informacja, może warto zgłosić to uwagę do działu technicznego? Tutaj owszem też zostanie przeczytana przez ludzi z Orange, ale oficjalne zgłoszenie....... może by pomogło.

zgłoszenie na Nasz Orange jest czymś więcej niż oficjalnym zgłoszeniem do działu techniczego 😉 .... przynajmniej dopóki ja i mój zespół odpowiadamy też za rozwój Mój Orange szczególnie w obszarze obsługi klienta 🙂

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)

@Remi to czekamy na efekty Waszej pracy 🙂 Pozdrawiam. 

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)

@Remi Moim skromnym zdaniem (dawnego współpracownika Orange w sekcji AKA) brak udzielenia informacji o złużytym pakiecie GB, który jest podstawą usługi i jej najwżniejszym składnikiem nie powinien trafiać pod głosowanie, a realizację bez zbędnej zwłoki. Ponieważ obecnie jako Klient mam wątpliwości za co płacę, raz transfer nalicza się jednego dnia, raz drugiego dodatkowo to co ma być w pakiecie szczęśliwe godziny nalicza się zaraz po godzinie 8:00 na strefę biurową.

Obecna sytuacja nie jest transparentna i budzi wiele wątpliwości. 

Highlighted

Ekspert AMA
  • 359
  • 544
  • 39

Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)


Damianeq napisał(-a):

@Remi Moim skromnym zdaniem (dawnego współpracownika Orange w sekcji AKA) brak udzielenia informacji o złużytym pakiecie GB, który jest podstawą usługi i jej najwżniejszym składnikiem nie powinien trafiać pod głosowanie, a realizację bez zbędnej zwłoki. Ponieważ obecnie jako Klient mam wątpliwości za co płacę, raz transfer nalicza się jednego dnia, raz drugiego dodatkowo to co ma być w pakiecie szczęśliwe godziny nalicza się zaraz po godzinie 8:00 na strefę biurową.

Obecna sytuacja nie jest transparentna i budzi wiele wątpliwości. 


To czy coś trafi nad roadmapę czy nie jest zawsze pochodą decyzji biznesowych gdzie bierzemy pod uwage: skalę, wpływ biznesowy, koszty realizacji. To nie są proste rzeczy ... pomimo tego że wydają sie byc takimi 🙂