- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)
Witam,
Taka moja mam sugestia, aby dodać do Mój Orange informację o zużyciu GB w strefie domowej w taryfie internet LTE dla Firm.
Jest to bardzo ważna do regularnego kontrolowania złużycia danych, obecnie prezentowana jest tylko wartość pakietu poza strefą.
W ofercie prywatnej dane poza oraz w strefie prezentowane są poprawnie, zatem nie jest to chyba duży problem do wdrożenia? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)
@Damianeq zgadzam się z sugestią @Anonim e zgloszenie do działu technicznego powinno przyśpieszyć rozwiązanie problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)
Damianeq napisał(-a):
Witam,
Taka moja mam sugestia, aby dodać do Mój Orange informację o zużyciu GB w strefie domowej w taryfie internet LTE dla Firm.
Jest to bardzo ważna do regularnego kontrolowania złużycia danych, obecnie prezentowana jest tylko wartość pakietu poza strefą.
W ofercie prywatnej dane poza oraz w strefie prezentowane są poprawnie, zatem nie jest to chyba duży problem do wdrożenia? 🙂
@Damianeq niedługo uruchomimy moduł nowych pomysłów dla Mój Orange (www i aplikacja) gdzie będziecie mogli zgłaszać i głosować na nowe funkcje w aplikacji lub poprawę istniejących. Będziemy wtedy co miesiąć mówić co wdrożymy bo nam się też podoba a co trafi na listę oczekującą :).
Co do terminów dla wdrożenia to rzeczy proste czasami są trudne i na odwrót 🙂 ... tych pierwszych jest więcej 🙂 ...
https://community.spotify.com/t5/Ideas/ct-p/newideas
@Anonim nie ma sensu zgłaszać do wsparcia technicznego bo i tak trafia to z powrotem do mojego zespołu 🙂 ... stąd Nasz Orange do dobre miejsce a zaraz to uporządkujemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)
pablo_ck napisał(-a):
Ciekawa informacja, może warto zgłosić to uwagę do działu technicznego? Tutaj owszem też zostanie przeczytana przez ludzi z Orange, ale oficjalne zgłoszenie....... może by pomogło.
zgłoszenie na Nasz Orange jest czymś więcej niż oficjalnym zgłoszeniem do działu techniczego 😉 .... przynajmniej dopóki ja i mój zespół odpowiadamy też za rozwój Mój Orange szczególnie w obszarze obsługi klienta 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)
@Remi to czekamy na efekty Waszej pracy 🙂 Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)
@Remi Moim skromnym zdaniem (dawnego współpracownika Orange w sekcji AKA) brak udzielenia informacji o złużytym pakiecie GB, który jest podstawą usługi i jej najwżniejszym składnikiem nie powinien trafiać pod głosowanie, a realizację bez zbędnej zwłoki. Ponieważ obecnie jako Klient mam wątpliwości za co płacę, raz transfer nalicza się jednego dnia, raz drugiego dodatkowo to co ma być w pakiecie szczęśliwe godziny nalicza się zaraz po godzinie 8:00 na strefę biurową.
Obecna sytuacja nie jest transparentna i budzi wiele wątpliwości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prezentacja zużycia GB w LTE dla Firm (Strefa Biurowa)
Damianeq napisał(-a):
@Remi Moim skromnym zdaniem (dawnego współpracownika Orange w sekcji AKA) brak udzielenia informacji o złużytym pakiecie GB, który jest podstawą usługi i jej najwżniejszym składnikiem nie powinien trafiać pod głosowanie, a realizację bez zbędnej zwłoki. Ponieważ obecnie jako Klient mam wątpliwości za co płacę, raz transfer nalicza się jednego dnia, raz drugiego dodatkowo to co ma być w pakiecie szczęśliwe godziny nalicza się zaraz po godzinie 8:00 na strefę biurową.
Obecna sytuacja nie jest transparentna i budzi wiele wątpliwości.
To czy coś trafi nad roadmapę czy nie jest zawsze pochodą decyzji biznesowych gdzie bierzemy pod uwage: skalę, wpływ biznesowy, koszty realizacji. To nie są proste rzeczy ... pomimo tego że wydają sie byc takimi 🙂