- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
Wyloguj się z MO i NO. Następnie zaloguj się na NO i potem na MO, w tej samej przeglądarce. Zadziała?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
Po wylogowaniu z NO i Mój Orange, utrzymując obie zakładki, nie da się do Nasz Orange zalogować > błąd 404, więc coś tam nie gra w Mój Orange i blokuje Nasz Orange, nie wnikam w to.
Ja korzystam z bezpośredniego wejścia Porady, opinie i forum - Nasz Orange
Czyszcząc ciasteczka i resztę danych, da się na Nasz Orange zalogować i potem na Mój Orange, ja tak korzystam od zawsze, nie pamiętam czy miałem z tym problem, pewnie dawno.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
@gk2a6wyczyszczenie ciasteczek i danych witryn w przeglądarce pomaga zalogować się na Mój Orange i Nasz Orange. Problem jest wtedy jak wylogujesz się z forum Nasz Orange i chce od razu zalogować się na konto Mój Orange na tej samej przeglądarce i wtedy występuje taki komunikat Wystąpił nieznany błąd podczas logowania. Pomaga wyczyszczenie ciasteczek w przeglądarce lub odczekanie godziny, 30 minut pomiędzy wylogowaniem się z forum Nasz Orange a zalogowaniem się do Mój Orange.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
@pirenejnapisał(-a)...
używać dwóch różnych przeglądarek. Ja do MO mam Chrome, a do NO Firefoksa i spoko.
...
Stosuję identyczną taktykę i nawet te same przeglądarki. Praktycznie zero problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
@Pablo5napisał(-a)wyczyszczenie ciasteczek i danych witryn w przeglądarce pomaga zalogować się na Mój Orange i Nasz Orange.
@Pablo5, ale Ty się kiedyś przyznałeś, że masz wujka w Orange i że lubisz pomagać. To pomóż i powiedz wujkowi, że jest taki problem i wstyd z tym portalem, i żeby podmiot odpowiedzialny to poprawił. Bo to, co napisałeś, to metoda obejściowa, a nie instrukcja obsługi, prawda?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
Używam tego do logowania
żadnych błędów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
Dzięki wszystkim za różne testy, podejścia i sygnały w tej sprawie. 👍 Dajcie znać, gdyby ten konkretny komunikat Wam się pojawił ponownie: "Wystąpił nieznany błąd... ".
Ptaszki ćwierkają, 🐦 że już tak nie powinno się zdarzyć 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
Ptaszki mają rację, działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
@Wiktor cieszę się że w końcu pracownicy Orange na tym forum zajęli się czymś innym niż cenzurą postów. Dam znać jeśli przypadki się powtórzą. Poprawcie jeszcze to techniczne rozdwojenie jaźni w procesach logowania (przekierowanie na inną stronę gdy ktoś wpisuje nr zamiast poprawnego loginu) i może uda się to doprowadzić do sensownego stanu.
P.S. Specjalnie przetestowałem teraz - udało się końcu normalnie zalogować. Niestety dalej utrudniacie działanie menedżerowi haseł i nie działa autouzupełnianie, nie dajecie możliwości zabezpieczenia mój orange niephishowalnym faktorem (U2F) ale dobra, już się nie rozpędzam z tymi oczekiwaniami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
Przypadki się powtarzają i skutkują
a) fałszywym komunikatem o nieprawidłowych poświadczeniach
b) błędem 400
wyczyszczenie pamięci podręcznej dla domeny orange.pl pomaga co dowodzi tego że coś jest źle zrobione. Po jakimś czasie sytuacja znowu się powtarza.
Oczywiście dla zmylenia przeciwnika(klienta) mimo 5 przekierowań na infolinii NIKT w Orange nie wie gdzie to zgłosić osobom odpowiedzialnym za portal (niezły bałagan). Pomijając że większość konsultantów o istnieniu nasz.orange.pl dowiedziała się ode mnie lub wmawiali mi że chodzi o MÓJ Orange...