351
Postów
828
Kudo
6
Rozwiązań
Wielkanoc 2021
Mikołajki 2020
IV Urodziny Społeczności
Kapitan Charyzma *
Orange Weteran
5 rozwiązań
Druga Rocznica
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
02-02-2023 17:57
W moim przypadku to nie jest problem przeglądarki tylko właśnie z kontem. Swego czasu proponowano rozwiązanie, ale mnie to zupełnie nie przeszkadza.
02-02-2023 03:16
Ja też się loguje z takim błędem. Mnie to nie przeszkadza.
25-01-2023 18:42
@krokodylowy inny router był podłączany? np. Funbox. Może być problem z Authentication Method.
02-02-2023 17:57
W moim przypadku to nie jest problem przeglądarki tylko właśnie z kontem. Swego czasu proponowano rozwiązanie, ale mnie to zupełnie nie przeszkadza.
02-02-2023 03:16
Ja też się loguje z takim błędem. Mnie to nie przeszkadza.
24-01-2023 19:12
@bronzub w którym miejscu PGNiG nawala? __________________ *Post wydzielony z tematu "Błąd niekoniecznie w koncie MO, a na podstronach Orange" - moderator Wojciech.
06-02-2022 20:58
Żeby DLM zareagował to musi minąć przynajmniej parę dni. Taki profil może być na stałe ustawiony i opóźnienie się nie zmniejszy. Tylko osoba na centrali może coś zrobić. Sprawdzać ping do DNS-a Orange Linia zakfalifikowana pod taki profil, błędów będzie ma [...]
15-05-2021 20:30
obrazek jak łącze jest wysycane LTE do 60Mb/s.
25-11-2020 13:00
Proponuję dodać funkcjonalność polegającą na przeprowadzaniu pomiaru speedtest z poziomu Funboksa. Uruchomienie takiego speedtestu i udostępnienie wyniku odbywałoby się z poziomu GUI urządzenia. Funbox wykonywałby test samodzielnie, jako klient usługi, wpr [...]