Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎09-01-2020
wczoraj
gk2a6
Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
Punkty: 44510
483
915
3
61
offline
ostatnia aktywność: 26-07-2024 02:06

O mnie

"><script>alert(1);</script>

Osiągnięcia

VII URODZINY SPOŁECZNOŚCI

Święta 2022

V Urodziny Społeczności

Wielkanoc 2021

Święta 2020

Mikołajki 2020

Kapitan Charyzma *

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

@pirenej jak dotąd takich w których postępowanie zaowocowało znacznymi karami (lub była to skarga dodająca informacje do już prowadzonych postępowań) - dwie

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

Aktualizacja, mailem po interwencji (nie wiem czy w jej wyniku) doszło potwierdzenie zamówienia, cennik i regulamin promocji 1P_FTTH_124 https://dokumenty.orange.pl/bw/dokumenty/20155/0/128006/db7e3d55-6420-4563-88c5-62aaf929c314 jak i usług multimedialny [...]

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

Ok czyli pozostaje skarga do UOKIK na zbiorowe naruszanie interesów konsumentów, trollowanie, oferowanie usługi której nie można dostać, marnowanie czasu, nierealizowanie zamówień, fałszywe informacje.

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

Aktualizacja, mailem po interwencji (nie wiem czy w jej wyniku) doszło potwierdzenie zamówienia, cennik i regulamin promocji 1P_FTTH_124 https://dokumenty.orange.pl/bw/dokumenty/20155/0/128006/db7e3d55-6420-4563-88c5-62aaf929c314 jak i usług multimedialny [...]

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

Ok czyli pozostaje skarga do UOKIK na zbiorowe naruszanie interesów konsumentów, trollowanie, oferowanie usługi której nie można dostać, marnowanie czasu, nierealizowanie zamówień, fałszywe informacje.

Nie da się złożyć zamówienia. Problem z przejściem z 2 Gb/s na 8 Gb/s bezterminowo.

Oczywiście że NIE. Nawet Pani wczoraj mówiła że zaraz przyjdzie SMS - oczywiście brak więc potem nie mamy Pana płaszcza.Co ciekawe w "moje sprawy" nie widać wszystkich tych anulowanych zamówień a jedynie niektóre.

Wifi calling - jakie jest aktualne IP wymagane do otwarcia portów 500 i 4500 w mojej sieci?

Co ciekawe jak podmienimy MNC ta nazwa domenowa rozwiązuje się czasem na adresy IP!!! Czy ktoś może potwierdzić? Co ciekawe niektórzy operatorzy mają kilka MNC (czyżby operatorzy wirtualni?) ale nie wszystkie kolejne wystąpienia rozwiązują się na adresy dl [...]

Serwisant zbiegł

Rozwiązaniem było poprawienie wtyku na skrętce którego serwisant nie umiał zarobić "bo musi kupić lepszą zaciskarkę"/ inne wymówki i zwodzenie już prawie 2 tyg. Moja samodzielna nterwencja trwała krócej niż poświęcanie dodzwonienie się na infolinii do ko [...]

Własny terminal ONT + router zamiast funbox 3.0

@mehr_licht proszę o oznaczenie jako rozwiązaniećwiczyłem temat ostatnio i opisałem swoją przygodę tutaj:https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/W%C5%82asny-router-zamiast-Funbox-a-3-0-Orange/m-p/192606#U192547

Zaprzestanie narażania klientów poprzez zdalny dostęp do Funboxa

Orange niestety udostępnił w Mój Orange zarządzanie siecią domową(nie wiem kto to wymyślił i zatwierdził ale są dużo bardziej podstawowe problemy które warto rozwiązać a nie takie fanaberie). Ponieważ logowanie do mój orange nie jest w zaden sposób zabezpi [...]

Naprawa systemu dyspozycji

Niestety dalej się okazuje że próba zamówienia czegoś w Orange wymaga wielu godzin i starań ze strony klienta. Po otrzymaniu linka na orange.pl/dyspozycje. (tu nr dyspozycji) otwiera nam się możliwośc wybrania daty instalacji i zapoznania z umowami. Mimo ż [...]

Naprawienie logowania do nasz orange

Po kliknięciu zaloguj na nasz.orange.pl jedyny sposób to napisanie posta i działa tylko logowanie po jego napisaniu.

Aplikacja MO: wyłączyć lub poważnie ograniczyć możliwość zarządzania WiFi

Po ostatniej(?) aktualizacji aplikacja MO służąca z założenia do... no właśnie nie do końca wiadomo do czego, ale IMHO to jednak głównie do obsługi umowy i podglądu faktur, uzyskała zupełnie nową funkcjonalność. Mianowicie z poziomu aplikacji można zarządz [...]

Weryfikacja Orange przez apkę MO

Dużo się mówi ostatnio (i poniekąd słusznie) o bezpieczeństwie, szczególnie o "cyberbezpieczeństwie" (nie cierpię tego neologizmu). Eksperci puszczają wywiady, publikują blogi, wiadomości puchną od opisów przypadków niewiarygodnych oszustw które jednak się [...]

Status inwestycji na moim adresie

Chciałbym, aby na mapie zasięgu Orange https://www.orange.pl/view/mapazasiegu była możliwość sprawdzenia co się dzieje na moim adresie w kontekście aktualnych prac inwestycyjnych.Czyli oprócz tego, że jestem poza zasięgiem: czy jestem w trakcie podłączania [...]