Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od stycznia 2020
2 tygodni(e) temu
gk2a6
Poziom 20, Pasjonat
Poziom 20, Pasjonat
Punkty: 14316
165
188
2
12
offline
ostatnia aktywność: 15-02-2021 02:19

O mnie

"><script>alert(1);</script>

Osiągnięcia

Święta 2020

Mikołajki 2020

100 odpowiedzi

Roczniak

10 pomysłów

50 odpowiedzi

100 like

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Niedopracowanie oprogramowania operatorskiego - przykład S10+

Zaszyją - inni operatorzy radzą sobie z tym całkiem nieźle, działa wifi calling i volte. ________________* Wpis poddany edycji – moderator Kinga

Niedopracowanie oprogramowania operatorskiego - przykład S10+

"Wiesz oczywiście po co jest Brand, część usług nie działa poprawnie bez tego."Nie, nie po to. Jest dlatego że Orange tak sobie wymyślił i nikomu nie udało się zmienić tego betonowego podejścia jak dotąd.

Niedopracowanie oprogramowania operatorskiego - przykład S10+

Przykład s10+. Mamy już wydaną na Polskę wersję z poprawkami bezpieczeństwa na dzień 2 lutego, nie wspominając o istotnej aktualizacji do androida 11: https://doc.samsungmobile.com/sm-g975f/xeo/doc.html Tymczasem oprogramowanie Orange ciągle ma poprawki [...]

Niedopracowanie oprogramowania operatorskiego - przykład S10+

Zaszyją - inni operatorzy radzą sobie z tym całkiem nieźle, działa wifi calling i volte. ________________* Wpis poddany edycji – moderator Kinga

Niedopracowanie oprogramowania operatorskiego - przykład S10+

"Wiesz oczywiście po co jest Brand, część usług nie działa poprawnie bez tego."Nie, nie po to. Jest dlatego że Orange tak sobie wymyślił i nikomu nie udało się zmienić tego betonowego podejścia jak dotąd.

Niedopracowanie oprogramowania operatorskiego - przykład S10+

Przykład s10+. Mamy już wydaną na Polskę wersję z poprawkami bezpieczeństwa na dzień 2 lutego, nie wspominając o istotnej aktualizacji do androida 11: https://doc.samsungmobile.com/sm-g975f/xeo/doc.html Tymczasem oprogramowanie Orange ciągle ma poprawki [...]

Serwisant zbiegł

Rozwiązaniem było poprawienie wtyku na skrętce którego serwisant nie umiał zarobić "bo musi kupić lepszą zaciskarkę"/ inne wymówki i zwodzenie już prawie 2 tyg. Moja samodzielna nterwencja trwała krócej niż poświęcanie dodzwonienie się na infolinii do ko [...]

Własny terminal ONT + router zamiast funbox 3.0

@mehr_licht proszę o oznaczenie jako rozwiązaniećwiczyłem temat ostatnio i opisałem swoją przygodę tutaj:https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/W%C5%82asny-router-zamiast-Funbox-a-3-0-Orange/m-p/192606#U192547

Wydłużenie krótkiej sesji na nasz.orange.pl

Z racji tego że nasz.orange.pl nie zawiera zbytnio danych wrażliwych na naszych kontach proszę o wydłużenie sesji do czasu liczonego w tygodniach. Logowanie się za każdym razem (gdzie zawsze kończy się błędem na początku i tracimy posta pisanego kiedy nie [...]

Webauthn do mój Orange / nasz Orange

Logowanie na stronie Orange to jest naprawdę ciężkie doświadczenie. Dodatkowo mimo że w Mój Orange są dość wrażliwe dane nie ma tam 2FA. Proponuję wdrożyć standard Webauthn i umożliwienie logowania tokenem sprzętowym FIDO obsługującym standard Webauthn. Wd [...]

Uporządkowanie bałaganu na stronie Orange

Przykładstara strona, stare informacje (np. lista telefonów):https://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003904048,title,HD-Voice-Twoj-rozmowca-stoi-tuz-obok-,article.html

Dedykowana storna dla właścicieli gruntów i nieruchomości w zakresie współpracy pod lokalizacje BTS

Tak sobie pomyślałem dlaczego Orange nie daje możliwości swoim obecnym, bądź potencjalnym partnerom zgłoszenia miejsca pod lokalizację nadajnika ? Play daje taką możliwość. Posiadają specjalną stronę, gdzie można zgłaszać takie lokalizacje będąc właściciel [...]

Zgłoszenie zapotrzebowania na światłowód z poziomu Panelu Abonenta.

Hej.Mój pomysł to wprowadzenie możliwości zgłoszenie chęci zapotrzebowania na światłowód z poziomu panelu Abonenta dla klientów, którzy go nie mają z jednoczesnym podglądem statusu zgłoszenia. Obecna procedura wysyłania pism etc jest bardzo skomplikowana i [...]

Czat z technikami

Moze skoro wasi konsultanci nie potrafia sie ogarnac i co 2 dni zmieniaja zdanie co do awarii jak rekawicki wprowadzenie czatu z technikiem byloby dobrym rozwiazaniem skoro jest czat z bok to i moze byc z technikami