Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Artur, to ja wrzucam wczorajsze, chociaż wciąż te same i stare problemy z czasów testowania.

Przedwczoraj zaktualizowałem aplikację w sklepie Google Play. Najpierw (to już wczoraj przed snem) na pełnym logowaniu, dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji. Użyłem więc przypomnienia hasła i opcji Kod PIN. Też mnie dotychczasowy nie puścił i po pięciokrotnym wpisywaniu, zostałem wylogowany. Z nowym hasłem start i kod PIN musiałem wygenerować ponownie, taki sam zresztą jak poprzednio i ponownie potwierdzony. Nawigacja po usługach, wygenerowała 2 X ABronka, a wykaz połączeń na Planie Komórkowym uniemożliwił dostęp. Potem nie było informacji o okresie rozliczeniowym.

Screenshot_20180426-100202.jpgScreenshot_20180426-230520.jpgScreenshot_20180426-230552.jpgScreenshot_20180426-231128.jpgScreenshot_20180426-231326.jpgScreenshot_20180426-231438.jpg

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2494
  • 5501
  • 129

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Jeszcze jeden test (chyba ostatni Emotikon: Mrugający).
Zaloguj się do apki tym drugim nr. (Orange Love Telefon komórkowy). Zobaczymy czy będzie to hulać tak jak u Miśka :).

 

[edit]: konto z pierwszym nr. (Plan komórkowy) u Ciebie na apce działa poprawnie :), tzn. powinny się wtedy podstawiać tylko usługi mobilne - i tak właśnie jest.

 

"wadliwe działanie scroola" - nie rozumiem tego :(. I może na razie nie wracajmy do "scroola".

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

45 ODPOW. 45
Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Zbyt trudne zadałeś pytanie ?


Poziom 34, Ekspert
  • 2060
  • 6026
  • 110

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Anonim, jest taka stara zasada, że jeśli nie mamy nic mądrego do powiedzenia to lepiej nie mówić nic. Polecam 😉

@Anonim, dzisiaj wyszła poprawka (wersja 4.2.1). Zainstaluj proszę i sprawdź czy problem ciągle występuje. Nie powinien, a jeśli będzie to usuwamy wszystkie dane aplikacji i próbujemy ponownie.
Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

► We wpisie uporządkowano tekst zawarty w cytacie - Moderator Wiktor ◄

 


@Arturnapisał(-a)
@Anonim, dzisiaj wyszła poprawka (wersja 4.2.1). Zainstaluj proszę i sprawdź czy problem ciągle występuje. Nie powinien, a jeśli będzie to usuwamy wszystkie dane aplikacji i próbujemy ponownie.

@Artur, ja chyba mam bardzo dużą dozę cierpliwości w testowaniu najnowszej wersji. Ale chyba w sklepie też coś się chrzani, bo mając najnowszą, widziałem u nich 4.2 do aktualizacji. Pominę ten szczegół i najpierw odinstalowałem 4.2.1 i na nowo ją mam, ale kłopoty jak były, tak są nadal. Wywala, nie pozwala i dziwnie (alergicznie wręcz działa na usługę komórkową poza OL). Jeszcze do tego, pokazuje się coś na ułamek sekundy, co chyba zdążyłem screenować. Nie wiem, czy warto pokazywać te same błędy, a nawet ten z trzema ABronkami z fazy testów. Totalna klapa w nawigowaniu z błędami starymi jak stare były testy. 

 


Zespół Nasz Orange
  • 2494
  • 5501
  • 129

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Na początek trochę uporządkujmy sprawy Robot pokazuje język

 


@Anonim napisał:

(...) najpierw odinstalowałem 4.2.1 i na nowo ją mam, ale kłopoty jak były, tak są nadal. Wywala, nie pozwala i dziwnie (alergicznie wręcz działa na usługę komórkową poza OL).

(1) Nazwijmy ten problem następująco: brak dostępu do konta usługi komórkowej (poza pakietem Orange Love) - problemy z zalogowaniem itd.

 

 

Jeszcze do tego, pokazuje się coś na ułamek sekundy, co chyba zdążyłem screenować. Nie wiem, czy warto pokazywać te same błędy 

(2) Ten problem omawiamy w temacie: Dodawanie karty & przywracanie ustawień strony głównej 

 

 

(...) nawet ten z trzema ABronkami z fazy testów. Totalna klapa w nawigowaniu z błędami starymi jak stare były testy. 

(3) Może chodzi o to, co już kiedyś było omawiane? Szczęśliwy robot Mam na myśli temat Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange.

 

 

Podsumowując - na razie zająłbym się (1). Wiemy, że na słuchawce mamy zainstalowaną najnowszą wersję - 4.2.1. Ja osobiście posiadam usługi w następującej konfiguracji:

  • po stronie stacjonarnej: tel. analogowy (PSTN) oraz Neostradę
  • po stronie mobilnej: 4 nry komórkowe oraz jeden nr mobilny (w sumie 5 usług)

Dlatego do apki loguję się na 2 odrębne konta. To wystarczy, żeby mieć podgląd do wszystkich siedmiu usług.

 

Teraz Ty @Anonim :). Napisz, jakie masz usługi... Spróbujemy to rozsupłać 😉

 

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Wiktor, po stronie stacjonarnej to samo, po mobilnej dwie komórki-jedna w Orange Love i druga poza (nią), (nim), czyli Plan Komórkowy, tv (nieaktywna),VoIP, darmowe Orange WiFi. Wszystko w jednym koncie upchane, gdzie dzieją się opisane rzeczy. Doszło jeszcze, o czym zapomniałem, nie utrwalenie zapamiętania danych logowania podczas wywalenia z aplikacji. To tym bardziej wkurza, bo co to za opcja, która dostaje małpiej sklerozy. Rozumiem naturalne zachowanie po wylogowaniu się, ale nie w czasie nawigowania po usługach. Usługa w Planie Komórkowym, a zapamiętana z kontaktów jako Abronka, pokazuje się nawet trzykrotnie z każdą, na pomarańczowo wybraną usługą w kółeczkach.


Zespół Nasz Orange
  • 2494
  • 5501
  • 129

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

OK.

Możesz teraz zrobić to co ja i wylogować się kolejno ze wszystkich kont (ekran Konta → przycisk Wyloguj po prawej stronie)? Końcowy efekt, po wylogowaniu z ostatniego konta, powinien być następujący:

ekran 'Wybór logowania'ekran 'Wybór logowania'

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Nie musiałeś mi podsyłać instrukcji, bo tak robię od zawsze. @Wiktor, opcja Wyloguj u mnie nie dotyczy dwóch kont, jak u Ciebie, a tylko jedynego konta ze wszystkimi usługami. 


Zespół Nasz Orange
  • 2494
  • 5501
  • 129

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Aaaaaa... Ha! :). Pozwolisz, że coś sprawdzę z Tobą?

Chciałbym byś z pozycji przedstawionej na wcześniejszym screenie zalogował się do konta (usług stacjonarnych):

  • nr. tel. stacjonarnego (PSTN) [uwaga - nie VoIP!]
  • hasłem

Pokaż, co wtedy pokazuje apka na ekranie 'Konta'? U mnie jest coś takiego:

ekran 'Konta' (usługi stacjonarne)ekran 'Konta' (usługi stacjonarne)

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Wiktor, za każdym razem loguję się numerem usługi stacjonarnej i hasłem. Na pierwszy strzał otwiera się zawsze usługa tv...to mogę Ci zagwarantować, a jak tylko się zaloguję do appki, to podeślę screena,ok?