Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Wiktor, zalogowałem się ID Neostrady i na razie starym hasłem to samo wskoczyło, czyli usługa tv. Drążę dalej.

Usługi wszystkie wg starej kolejności.

Usługa komórkowa w Planie Komórkowym-Błąd wczytywania-Spróbuj ponownie.

Powrót i dwie komórki Abronka na pomarańczowo. Aby powróciło na stare tory, kliknąłem w stacjonarkę i kolejno w komórkę w OL. Informacja(okienko)- Przepraszamy-coś poszło nie tak. Zaloguj się ponownieEmotikon: Smutny

 


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10910
  • 150

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji


@Anonim napisał(-a)
Pokaż szczegóły

(...) zalogowałem się ID Neostrady i na razie starym hasłem to samo wskoczyło, czyli usługa tv. Drążę dalej.

Usługi wszystkie wg starej kolejności.

Usługa komórkowa w Planie Komórkowym-Błąd wczytywania-Spróbuj ponownie.

Powrót i dwie komórki Abronka na pomarańczowo.


Co do usługi tv - trzymajmy się wcześniejszych ustaleń :).

Kolejność usług jest OK.

 

Problem pojawia się, gdy już zalogujesz się na konto usługi stacjonarnej - to tam na 100% należy szukać jego przyczyn. Zdublowane konto Abronka to już problem wtórny - jest konsekwencją tego, że zalogowaliśmy się na konto stacjonarne.

 

Na razie korzystaj z nowego Mój Orange do sprawdzania stanu usług stacjonarnych; no chyba że masz nerwy, żeby to robić w apce Emotikon: Język. Na pewno będzie trzeba przeanalizować Twoją kartotekę.

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Wiktor, mam inne "kanały dostępu" (póki co), więc nerwy mają się dobrzeEmotikon: Język

Natomiast intryguje mnie to podwójne hasło, które jakby jest w użyciu po ostatnim Przypomnij hasło (do usług mobilnych), które na tę okoliczność zmuszony byłem wygenerować, a dzisiaj po ID Neostrady starym hasłem wszedłem. Może trzeba do mobilnych dodać pozostałe (stacjonarka, neo,tv,darmowe WiFi)? @Wiktor, pomyśl o tym teżEmotikon: Szczęśliwy


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10910
  • 150

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Brawa za spostrzegawczość Bardzo szczęśliwy mężczyzna... No tak, nie ma tu jakiejś konsekwencji, logiki (w działaniu). Ale to się zmieni, gdy również apka przejdzie na nowy system - logowanie za pomocą adresu e-mail Emotikon: Szczęśliwy.

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji


@Wiktornapisał(-a)

 Kolejność usług jest OK.

Problem pojawia się, gdy już zalogujesz się na konto usługi stacjonarnej - to tam na 100% należy szukać jego przyczyn. Zdublowane konto Abronka to już problem wtórny - jest konsekwencją tego, że zalogowaliśmy się na konto stacjonarne.

Na razie korzystaj z nowego Mój Orange do sprawdzania stanu usług stacjonarnych; no chyba że masz nerwy, żeby to robić w apce Emotikon: Język. Na pewno będzie trzeba przeanalizować Twoją kartotekę.


@Wiktor, na stronie Google Play rozwinąłem Przeczytaj wszystkie recenzje o appce MO i lekko się zmieszałem. To jak to w końcu jest? Odpowiedzi ludzi odpowiedzialnych za aplikację Mój Orange tam zawarte, raz sugerują, że trzeba przejrzeć kartotekę, a kiedy indziej, że najlepiej opisać problem na forum /użyłem własnego określenia/. Więc czytający i odpowiadający przerzucają się odpowiedzialnością, by ktoś "z zaplecza" podziałał w tym zakresie? Czegoś tutaj nie rozumiem, albo jestem przewrażliwiony na punkcie zakresu obowiązków, wynikających z konkretnych ustaleń?


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10910
  • 150

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

W niektórych sprawach, opisywanych problemach warto po prostu przekazać najpierw informacje na forum (bo można dodać screeny, a nawet filmik, dokładne komunikaty itd...), a dopiero później zgłaszać do BOK-u.

 

Co więcej, taki wybrany temat na forum może okazać się "popularny" (w tym sensie, że wiele osób będzie opisywać podobne problemy, symptomy). Takie coś daje wtedy do myślenia. Dlatego sporo komentarzy dotyczących apki, zwykle tych ogólnikowych, odsyła do nas :). U nas na Nasz Orange jest o wiele więcej miejsca do opisania swojego problemu. Czego przykładem jest niniejszy temat 🙂

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Wiktor, czyli mam rozumieć, że moderatorzy są takim łącznikiem pomiędzy twórcami a potencjalnym zgłaszającym, tak? Czy twórcy "przeczesują" tematy sami, na podstawie zgłoszeń? Pytam, bo lista problemów do ogarnięcia jest spora i nie dotyka tylko mnie.


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10910
  • 150

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji


@Anonim napisał:
Pokaż szczegóły
(...) mam rozumieć, że moderatorzy są takim łącznikiem pomiędzy twórcami a potencjalnym zgłaszającym, tak? Czy twórcy "przeczesują" tematy sami, na podstawie zgłoszeń? Pytam, bo lista problemów do ogarnięcia jest spora i nie dotyka tylko mnie.

Można tak to nazwać :). Moderatorzy i Wy - użytkownicy aplikacji, którzy znają ją od podszewki i mogą coś podpowiedzieć, podzielić się swoimi doświadczeniami.

 

I raczej to my przekazujemy informacje o "ciekawych" tematach osobom pracującym przy apce. Czasami podpowiadają nam - przy założeniu, że sprawa jest dobrze opisana - co może być przyczyną problemu.

 

Oczywiście dany problem bywa na tyle skomplikowany i (często!) może mieć związek z kontem - wtedy kontakt z BOK jest nieodzowny.


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10910
  • 150

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Wracam do głównego wątku w temacie 😉

Nie odniosłeś się jeszcze do tego:

  • przy próbie przejścia do Orange komórkowy pojawia się komunikat: "Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie". Czy podobna sytuacja występuje przy np. Orange Love Telefon komórkowy lub Neostrada?

Możesz sprawdzić? Bardzo szczęśliwy mężczyzna

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Sprawdzę @Wiktor. Dla Ciebie wszystko...nawet obiad żoneczki i mój "okroję".Emotikon: Bardzo szczęśliwy Ale uzbrój się w cierpliwość, bo właśnie mnie wołaEmotikon: Bardzo szczęśliwy