Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange

W aplikacji MO 4.0.2 po otwarciu zakładki Konta są dwie identycznie powtórzone poszczególne usługi:
Orange Love > wyloguj
- usługi mobilne - nr. usługi;
- nr.tel. komórkowego; O - przyciski
- drugi nr. tel. kom.; O
- usługi stacjonarne - nr usługi
- usługa tv - nr. usługi; O
- ICE dom; O
- telefonia voip nr. tel.; O
- neostrada i jej nr.; O
Koło każdej z usług jest kółko do oznaczania, czyli w sumie 12 kółeczek. Po co to komu? Jak klikam w pierwszym zestawie na konkretną usługę, to kliknięcie w kolejnym na tę samą, skutkuje takim samym podglądem. Można by jedno z nich usunąć, chyba że to kolejny błąd tylko u mnie.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2980
  • 12479
  • 151

Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange

Hm... A to nie jest może tak @Anonim, że zalogowałeś się w apce na dwie różne usługi, które są na tym samym koncie billingowym? Emotikon: Zaskoczony

Możesz to sprawdzić? Emotikon: Szczęśliwy Wyloguj się "ze wszystkiego" i później zaloguj tylko na jedną (!) usługę.

PS: wydaje mi się, że opisana w tym Pomyśle sytuacja powinna trafić do Pytań. Co Ty na to, by to przenieść?

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38576
  • 1385

Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange

A możesz zrobić screen/zdjęcie (bez indywidualnych numerów)?

Anonim

Nie dotyczy

Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange

@Piotrekk85, jak mnie na forum jeden uznał za niewiernego Tomasza, tak Ty będziesz następnymEmotikon: Zaskoczony Co na to wszyscy święci?Emotikon: Mrugający

Spójrz na godziny przewijania kolejnego screena.

pierwszy.PNGdrugi.PNGtrzeci.PNG


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38576
  • 1385

Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange

Tylko na dziś tak ma być: bo masz love z komórką i komórkę oddzielnie.

 

Zgoda że potrzeba zmian.

Dla mnie samo usunięcie nie rozwiąże wszystkich możliwych kombinacji.

Anonim

Nie dotyczy

Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange

Mnie nie potrzeba dwa razy oznaczać tej samej usługi, by podejrzeć dwa razy to samo. Bezsens i wcale tak nie musi być. Już na PC jest to prostowane w zakładkach Mój Orange - Konto z usługami łączonymi > Umowa, urządzenia i usługi dodatkowe, gdzie po nowemu są wszystkie usługi. Te z Orange Love i współdzielone. Jeszcze nie jest to włączone w konto główne, do którego mogę wchodzić z zakładki na forum, bo jest przekierowanie na konto rejestracyjne NMO. Stąd nie widzę na podglądzie konta głównego  jednej komórki, o której w innym miejscu pisałem. Ale już jest lepiej i to cieszyEmotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange

Musisz pójść do punktu Orange 

Anonim

Nie dotyczy

Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange

@damian18054, a po co?


Zespół Nasz Orange
  • 2980
  • 12479
  • 151

Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange

Hm... A to nie jest może tak @Anonim, że zalogowałeś się w apce na dwie różne usługi, które są na tym samym koncie billingowym? Emotikon: Zaskoczony

Możesz to sprawdzić? Emotikon: Szczęśliwy Wyloguj się "ze wszystkiego" i później zaloguj tylko na jedną (!) usługę.

PS: wydaje mi się, że opisana w tym Pomyśle sytuacja powinna trafić do Pytań. Co Ty na to, by to przenieść?

Anonim

Nie dotyczy

Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange

@Wiktor, dobrze, że kompetentna osoba odniosła się do problemu, który nie powinien zaistnieć. Nawet znam praprzyczynę tego zachowania. Oba konta miały taki sam komunikat, więc z obu się wylogowałem. Teraz jest ok. DziękiEmotikon: Bardzo szczęśliwy

duplikat.PNG @Wiktor, zróbcie coś z tym błędem błąd.PNG. Screenshots zamieniłem w wycinek i dopiero plik się wczytał.

@Wiktor, czyń swoją powinność-zgodaEmotikon: Szczęśliwy


Zespół Nasz Orange
  • 2980
  • 12479
  • 151

Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange


burebusek napisał:

(...) Teraz jest ok. DziękiEmotikon: Bardzo szczęśliwy

(...) zróbcie coś z tym błędem błąd.PNG. Screenshots zamieniłem w wycinek i dopiero plik się wczytał.


Cieszę się, że jest już OK :).

 

Publikacja plików z rozszerzeniem *.png może nastręczać trudności. Wtedy warto taki plik przekonwertować do formatu *.jpg, np. za pomocą aplikacji Paint.