- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji MO 4.0.2 po otwarciu zakładki Konta są dwie identycznie powtórzone poszczególne usługi:
Orange Love > wyloguj
- usługi mobilne - nr. usługi;
- nr.tel. komórkowego; O - przyciski
- drugi nr. tel. kom.; O
- usługi stacjonarne - nr usługi
- usługa tv - nr. usługi; O
- ICE dom; O
- telefonia voip nr. tel.; O
- neostrada i jej nr.; O
Koło każdej z usług jest kółko do oznaczania, czyli w sumie 12 kółeczek. Po co to komu? Jak klikam w pierwszym zestawie na konkretną usługę, to kliknięcie w kolejnym na tę samą, skutkuje takim samym podglądem. Można by jedno z nich usunąć, chyba że to kolejny błąd tylko u mnie.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hm... A to nie jest może tak @Anonim, że zalogowałeś się w apce na dwie różne usługi, które są na tym samym koncie billingowym?
Możesz to sprawdzić? Wyloguj się "ze wszystkiego" i później zaloguj tylko na jedną (!) usługę.
PS: wydaje mi się, że opisana w tym Pomyśle sytuacja powinna trafić do Pytań. Co Ty na to, by to przenieść?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange
A możesz zrobić screen/zdjęcie (bez indywidualnych numerów)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange
@Piotrekk85, jak mnie na forum jeden uznał za niewiernego Tomasza, tak Ty będziesz następnym Co na to wszyscy święci?
Spójrz na godziny przewijania kolejnego screena.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange
Tylko na dziś tak ma być: bo masz love z komórką i komórkę oddzielnie.
Zgoda że potrzeba zmian.
Dla mnie samo usunięcie nie rozwiąże wszystkich możliwych kombinacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange
Mnie nie potrzeba dwa razy oznaczać tej samej usługi, by podejrzeć dwa razy to samo. Bezsens i wcale tak nie musi być. Już na PC jest to prostowane w zakładkach Mój Orange - Konto z usługami łączonymi > Umowa, urządzenia i usługi dodatkowe, gdzie po nowemu są wszystkie usługi. Te z Orange Love i współdzielone. Jeszcze nie jest to włączone w konto główne, do którego mogę wchodzić z zakładki na forum, bo jest przekierowanie na konto rejestracyjne NMO. Stąd nie widzę na podglądzie konta głównego jednej komórki, o której w innym miejscu pisałem. Ale już jest lepiej i to cieszy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange
Musisz pójść do punktu Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange
@damian18054, a po co?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hm... A to nie jest może tak @Anonim, że zalogowałeś się w apce na dwie różne usługi, które są na tym samym koncie billingowym?
Możesz to sprawdzić? Wyloguj się "ze wszystkiego" i później zaloguj tylko na jedną (!) usługę.
PS: wydaje mi się, że opisana w tym Pomyśle sytuacja powinna trafić do Pytań. Co Ty na to, by to przenieść?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange
@Wiktor, dobrze, że kompetentna osoba odniosła się do problemu, który nie powinien zaistnieć. Nawet znam praprzyczynę tego zachowania. Oba konta miały taki sam komunikat, więc z obu się wylogowałem. Teraz jest ok. Dzięki
@Wiktor, zróbcie coś z tym błędem . Screenshots zamieniłem w wycinek i dopiero plik się wczytał.
@Wiktor, czyń swoją powinność-zgoda
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwie identyczne usługi na ekranie 'Konta' w apce Mój Orange
burebusek napisał:
(...) Teraz jest ok. Dzięki
(...) zróbcie coś z tym błędem . Screenshots zamieniłem w wycinek i dopiero plik się wczytał.
Cieszę się, że jest już OK :).
Publikacja plików z rozszerzeniem *.png może nastręczać trudności. Wtedy warto taki plik przekonwertować do formatu *.jpg, np. za pomocą aplikacji Paint.