- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
Szkoda @Wiktor, że nie da się oznaczyć dwa razy rozwiązania tematu a powinna moim zdaniem być taka opcja wdrożona, no bo przecież tym razem to Twoja zasługa która powinna być odpowiednio odznaczona ( tak mi się wydaje ).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hm... Zostawmy to tak jak jest.
Porada @Artura jest jak najbardziej nadal aktualna :).
[edit]: choć niniejszy wpis wprowadza nieco więcej informacji, jest bardziej aktualny. Dlatego - po uzgodnieniach z autorką - zmieniłem oznaczenie .
Jeżeli ktoś usunie sobie konto na nowym MO, a później chce mieć na nowo podgląd do informacji o koncie z poziomu strony www - powinien to zgłosić do naszego BOK-u (np. na czacie z poziomu apki). W rozmowie z doradcą trzeba podać adres e-mail, na który przyjdzie link aktywacyjny oraz nr tel. komórkowego do autoryzacji.
Ważne by taką ponowną rejestrację przeprowadzić do 24 godz. od momentu otrzymania linku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
@Jarek43napisał(-a)Cześć - mam to samo.
Dwie opcje
- podajesz złe hasło - to masz informację że podałeś złe hasło
- podajesz dobre hasło - to masz błąd 500...
A najciekawsze jest to że nie mogę się zalogować na tym forum mając konto na nowym orange - bo jest błąd 500. Na szczęście mam prepaida i z niego piszę...
Stare toto ale może się przydać komuś 🙂
Chcąc się zalogować na forum należy używać adresu i hasła ze Starego Orange:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
@wscieklaewka jeszcze nie bardzo takie stare. Temat jak najbardziej aktualny U mnie nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
@ketrasaArturnapisał(-a)@wscieklaewka jeszcze nie bardzo takie stare. Temat jak najbardziej aktualny U mnie nie działa
No to możemy popróbować pogrzebać ( ja już potrafię to pomogę jak mogę @ketrasaArtur 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
@wscieklaewka dziękuję bardzo za chęci, ale jak specjaliści nie są w stanie rozwiązać sprawy, to co my możemy zrobić, użytkownicy. Moja sprawa ciągnie się już od września 2019r. Prośby, groźby reklamacje zgłoszenia nic nie skutkuje. Po prostu Orange ma mnie już dosyć,wiec i ja może też powinienem pomyśleć o przeprowadzce Dziś dostałem kolejna fajną odpowiedź potraktowania klienta podpisującego umowę poza salonem. Okazuje się, że odstąpienie w terminie 14 dni mi nie przysługuje. Normalnie rewelacja Wiec jestem szczęśliwy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
@ketrasaArtur , trzeba Tobie więcej optymizmu. @Wiktor nie takie cuda naprawiał. Może zgól mu bródkę, albo kup jakiś fajny żel na nią?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
@Anonim chciałbym mieć jeszcze trochę optymizmu, ale trzeba spojrzeć realnie. Specjaliści do których dotarłem nie są w stanie usunąć usterki. Więc czemu mam mieć optymizm, że coś się da zrobić. Tak, jest rozwiązanie, ale nie mogę tu na ten temat napisać, niestety mocno drastyczne.
edit:
Zespół Nasz Orange to fajni ludzie i świetnie pomagają, za co bardzo serdecznie im dziękuję .
- « Poprzedni
- Następny »