- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Wątek został wyodrębniony z tematu Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange - Moderator Wiktor ◄
Ja czekam od soboty na odblokowanie konta - rozmawiałam z Konsultantem, a dziś na czacie z przemiłą Panią Konsultantką o ślicznym imieniu, ale cóż nadal nie mogę się zalogować w tym Nowym Mój Orange. Ciekawe jak długo jeszcze bo moim zdaniem jest to jakiś błąd systemu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hm... Zostawmy to tak jak jest.
Porada @Artura jest jak najbardziej nadal aktualna :).
[edit]: choć niniejszy wpis wprowadza nieco więcej informacji, jest bardziej aktualny. Dlatego - po uzgodnieniach z autorką - zmieniłem oznaczenie .
Jeżeli ktoś usunie sobie konto na nowym MO, a później chce mieć na nowo podgląd do informacji o koncie z poziomu strony www - powinien to zgłosić do naszego BOK-u (np. na czacie z poziomu apki). W rozmowie z doradcą trzeba podać adres e-mail, na który przyjdzie link aktywacyjny oraz nr tel. komórkowego do autoryzacji.
Ważne by taką ponowną rejestrację przeprowadzić do 24 godz. od momentu otrzymania linku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
Też nie wiem dlaczego dostałem taki komunikat po jednorazowym wylogowaniu się z pełnych danych, by móc "doświadczyć" szybkiego podglądu. Nadmieniam, że nie pamiętam, kiedy ostatni raz chciałem dokonać szybkiego podglądu. Czekam na wyjaśnienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
Dzień dobry 🙂
Wydaje mi się, że coś z tym robią ( naprawiają może ) i oby się udało bo muszę dostać się do pakietów, a nijak inaczej się nie da
Miłego dnia życzę 🙂
Sprawdzałam teraz i w dalszym ciągu nie mogę się zalogować choć wpisuję wszystko zgodne z loginem i hasłem 😞 co to może być ? ) Pomocy proszę 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
czy kiedykolwiek wcześniej byłaś zalogowana na Nowym Mój Orange?
Czy któryś z doradców poinformował Cię o zarejestrowanym zgłoszeniu w tej sprawie?
@Anonim
nie wykluczam, że obydwie sprawy (zważywszy na charakter komunikatu) mogą mieć coś ze sobą wspólnego... Zalecam na dzisiaj wstrzymanie dalszych prób logowania do apki przez 'Szybki podgląd'. Spróbuję się czegoś dowiedzieć na ten temat .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
@Wiktor napisał(-a)
czy kiedykolwiek wcześniej byłaś zalogowana na Nowym Mój Orange?
Czy któryś z doradców poinformował Cię o zarejestrowanym zgłoszeniu w tej sprawie?
@Wiktor - oczywiście od trzech miesięcy ( chyba- nie pamiętam dokładnie ) jestem tam zalogowana, a teraz żałuję że nie zostałam w starym.
W sobotę dzwoniłam do doradcy który poinformował mnie, że ktoś się zemną skontaktuje w poniedziałek ( ale nic z tego nie wyszło - zero kontaktu ) Wczoraj rozmawiałam na czacie z miłą Panią doradcą która poinformowała mnie, że dostanę wiadomość dot. rozwiązania problemu, ale rónież do tej pory nie mam żadnej wiadomości, no i klapa, jednym słowem - ciszy ciąg dalszy.Chętnie wróciłabym do Starego Orange ale ponoć nie ma takiej opcji. Chcę nadmienić że już miałam podobny problem z Nowym Mój Orange bodajże po miesiącu od zmiany ze Starego na Nowy Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
daj mi jeszcze trochę czasu... Spróbuję się zorientować, w czym może leżeć problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
@Wiktor - byłabym wdzięczna dozgonnie 🙂
Dziękuję za zaangażowanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
na początek trzeba ustalić czy nr, którego dane chcesz podejrzeć, jest na pewno zmigrowany do nowego Mój Orange :0...
Dlatego w pierwszym kroku spróbuj się zalogować do konta (tak jakbyś miała się logować do starego MO). Czyli pod adresem orange.pl/zaloguj.phtml
wpisz nr komórki [zakładam, że to pewnie chodzi o nr komórkowy], a w drugim kroku, sięgając nieco do pamięci ;-), hasło do tegoż starego konta. Gdyby się okazało, że hasło jest nieteges - wtedy uruchom proces odzyskiwania hasła z tego adresu: https://www.orange.pl/password_recovery.phtml
Daj znać jaki efekt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
Poszłam od końca - czyli linku który mi podałeś no i spróbowałam sms-em 🙂 wszystko poszło jak powinno lecz kiedy znowu powróciłam do logowania 😞 grrr 😞 😞 oto zrzut:
Zadzwoniłam raz jeszcze do Biura Obsługi gdzie bardzo sympatyczny Pan Konsultant próbował mi pomóc ale w końcu przyjął znów reklamację gdyż jest coś nie ten tegos 🙂
Dam znać jak technicy " wyleczą tą usterkę " a jak nie " uleczą " to też się odezwę. Na razie chyba sobie odpuszczę te próby logowań ( chociaż przyznam, że zaczęły mi się bardzo podobać ) W każdym razie dzięki Ci wielkie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange
Coś mi tu nie pasuje 😉
Rozumiem, że zaczęłaś od razu od odzyskiwania hasła? ... Hasło udało się na nowo zdefiniować z powodzeniem... Potem weszłaś pod ten adres orange.pl/zaloguj.phtml ??
Pytam, bo gdy parametry (nr lub/i nowe hasło) są niepoprawnie wpisane, to wtedy otrzymujemy okienko z takim komunikatem:
(Nie mam pewności, ale najprawdopodobniej w polu przeznaczonym na login/nr wpisałaś adres mailowy )
- « Poprzedni
- Następny »