Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6057
  • 23

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

► Wątek został wyodrębniony z tematu Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange - Moderator Wiktor ◄

 

Ja czekam od soboty na odblokowanie konta - rozmawiałam z Konsultantem, a dziś na czacie z przemiłą Panią Konsultantką o ślicznym imieniu, ale cóż nadal nie mogę się zalogować w tym Nowym Mój Orange. Ciekawe jak długo jeszcze bo moim zdaniem jest to jakiś błąd systemu.


Screenshot-2018-3-27 https www orange pl.png

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2371
  • 4175
  • 119

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

Hm... Zostawmy to tak jak jest.

 

Porada @Artura jest jak najbardziej nadal aktualna :).

 

[edit]: choć niniejszy wpis wprowadza nieco więcej informacji, jest bardziej aktualny. Dlatego - po uzgodnieniach z autorką Szczęśliwa kobieta - zmieniłem oznaczenie Szczęśliwy kot.

 

Jeżeli ktoś usunie sobie konto na nowym MO, a później chce mieć na nowo podgląd do informacji o koncie z poziomu strony www - powinien to zgłosić do naszego BOK-u (np. na czacie z poziomu apki). W rozmowie z doradcą trzeba podać adres e-mail, na który przyjdzie link aktywacyjny oraz nr tel. komórkowego do autoryzacji.

 

Ważne by taką ponowną rejestrację przeprowadzić do 24 godz. od momentu otrzymania linku.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

67 ODPOW. 67
Konto usunięte

Nie dotyczy

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

Też nie wiem dlaczego dostałem taki komunikat po jednorazowym wylogowaniu się z pełnych danych, by móc "doświadczyć" szybkiego podglądu. Nadmieniam, że nie pamiętam, kiedy ostatni raz chciałem dokonać szybkiego podglądu. Czekam na wyjaśnienia.

Screenshot_20180327-184834.jpg


Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6057
  • 23

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

Dzień dobry 🙂

Wydaje mi się, że coś z tym robią ( naprawiają może ) i oby się udało bo muszę dostać się do pakietów, a nijak inaczej się nie da Emotikon: zakłopotany

Miłego dnia życzę 🙂

 

 

 

Sprawdzałam teraz i w dalszym ciągu nie mogę się zalogować choć wpisuję wszystko zgodne z loginem i hasłem 😞 co to może być ? ) Pomocy proszę 😞


Zespół Nasz Orange
  • 2371
  • 4175
  • 119

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

@wscieklaewka

czy kiedykolwiek wcześniej byłaś zalogowana na Nowym Mój Orange?

Czy któryś z doradców poinformował Cię o zarejestrowanym zgłoszeniu w tej sprawie? Emotikon: Szczęśliwy

 

@Konto usunięte

nie wykluczam, że obydwie sprawy (zważywszy na charakter komunikatu) mogą mieć coś ze sobą wspólnego... Zalecam na dzisiaj wstrzymanie dalszych prób logowania do apki przez 'Szybki podgląd'. Spróbuję się czegoś dowiedzieć na ten temat Szczęśliwy robot.


Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6057
  • 23

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange


@Wiktor napisał(-a)

@wscieklaewka

czy kiedykolwiek wcześniej byłaś zalogowana na Nowym Mój Orange?

Czy któryś z doradców poinformował Cię o zarejestrowanym zgłoszeniu w tej sprawie? Emotikon: Szczęśliwy


 

@Wiktor - oczywiście od trzech miesięcy ( chyba- nie pamiętam dokładnie )  jestem tam zalogowana, a teraz żałuję że nie zostałam w starym.

W sobotę dzwoniłam do doradcy który poinformował mnie, że ktoś się zemną skontaktuje w poniedziałek ( ale nic z tego nie wyszło - zero kontaktu ) Wczoraj rozmawiałam na czacie z miłą Panią doradcą która poinformowała mnie, że  dostanę wiadomość dot. rozwiązania problemu, ale rónież do tej pory nie mam żadnej wiadomości, no i klapa, jednym słowem - ciszy ciąg dalszy.Chętnie wróciłabym do Starego Orange ale ponoć nie ma takiej opcji. Chcę nadmienić że już miałam podobny problem z Nowym Mój Orange bodajże po miesiącu od zmiany ze Starego na Nowy Mój Orange.


Zespół Nasz Orange
  • 2371
  • 4175
  • 119

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

@wscieklaewka

daj mi jeszcze trochę czasu... Spróbuję się zorientować, w czym może leżeć problem.


Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6057
  • 23

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

@Wiktor - byłabym wdzięczna dozgonnie 🙂 

Dziękuję za zaangażowanie.


Zespół Nasz Orange
  • 2371
  • 4175
  • 119

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

 

@wscieklaewka

na początek trzeba ustalić czy nr, którego dane chcesz podejrzeć, jest na pewno zmigrowany do nowego Mój Orange :0...


Dlatego w pierwszym kroku spróbuj się zalogować do konta (tak jakbyś miała się logować do starego MO). Czyli pod adresem orange.pl/zaloguj.phtml

 uniwersalne okienko do logowaniauniwersalne okienko do logowania

 

 

 

wpisz nr komórki [zakładam, że to pewnie chodzi o nr komórkowy], a w drugim kroku, sięgając nieco do pamięci ;-), hasło do tegoż starego konta. Gdyby się okazało, że hasło jest nieteges - wtedy uruchom proces odzyskiwania hasła z tego adresu: https://www.orange.pl/password_recovery.phtml

 

Daj znać jaki efekt Szczęśliwy robot


Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6057
  • 23

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

@Wiktor

Poszłam od końca - czyli linku który mi podałeś no i spróbowałam  sms-em 🙂 wszystko poszło jak powinno lecz kiedy znowu powróciłam do logowania 😞 grrr 😞 😞 oto zrzut:

Zadzwoniłam raz jeszcze do Biura Obsługi gdzie bardzo sympatyczny Pan Konsultant próbował mi pomóc ale w końcu przyjął znów reklamację gdyż jest coś nie ten tegos 🙂

Dam znać jak technicy " wyleczą tą usterkę " a jak nie " uleczą " to też się odezwę. Na razie chyba sobie odpuszczę te próby logowań ( chociaż przyznam, że zaczęły mi się bardzo podobać ) W każdym razie dzięki Ci wielkie 🙂

 

 

 

 

 

 

 


Screenshot-2018-3-29 https www orange pl.png


Zespół Nasz Orange
  • 2371
  • 4175
  • 119

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

Coś mi tu nie pasuje 😉

Rozumiem, że zaczęłaś od razu od odzyskiwania hasła? Szczęśliwy mężczyzna... Hasło udało się na nowo zdefiniować z powodzeniem... Potem weszłaś pod ten adres orange.pl/zaloguj.phtml ??

 

Pytam, bo gdy parametry (nr lub/i nowe hasło) są niepoprawnie wpisane, to wtedy otrzymujemy okienko z takim komunikatem:

komunikat o niepoprawnie wprowadzonym haślekomunikat o niepoprawnie wprowadzonym haśle 

 

(Nie mam pewności, ale najprawdopodobniej w polu przeznaczonym na login/nr wpisałaś adres mailowy Emotikon: Obojętny)