Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6065
  • 23

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

Szkoda @Wiktor, że nie da się oznaczyć dwa razy rozwiązania tematu Emotikon: Zaskoczony a powinna moim zdaniem być taka opcja wdrożona, no bo przecież tym razem to Twoja zasługa która powinna być odpowiednio odznaczona  ( tak mi się wydaje ).

 


Zespół Nasz Orange
  • 2393
  • 4404
  • 120

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

Hm... Zostawmy to tak jak jest.

 

Porada @Artura jest jak najbardziej nadal aktualna :).

 

[edit]: choć niniejszy wpis wprowadza nieco więcej informacji, jest bardziej aktualny. Dlatego - po uzgodnieniach z autorką Szczęśliwa kobieta - zmieniłem oznaczenie Szczęśliwy kot.

 

Jeżeli ktoś usunie sobie konto na nowym MO, a później chce mieć na nowo podgląd do informacji o koncie z poziomu strony www - powinien to zgłosić do naszego BOK-u (np. na czacie z poziomu apki). W rozmowie z doradcą trzeba podać adres e-mail, na który przyjdzie link aktywacyjny oraz nr tel. komórkowego do autoryzacji.

 

Ważne by taką ponowną rejestrację przeprowadzić do 24 godz. od momentu otrzymania linku.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6065
  • 23

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange


@Jarek43napisał(-a)

Cześć - mam to samo.

Dwie opcje

 

- podajesz złe hasło - to masz informację że podałeś złe hasło

- podajesz dobre hasło - to masz błąd 500...

 

A najciekawsze jest to że nie mogę się zalogować na tym forum mając konto na nowym orange - bo jest błąd 500. Na szczęście mam prepaida i z niego piszę... 


Stare toto ale może się przydać komuś 🙂

@Jarek43 

Chcąc się zalogować na forum należy używać adresu i hasła ze Starego Orange:)


Poziom 37, Guru **
  • 10590
  • 18281
  • 377

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

@wscieklaewka jeszcze nie bardzo takie stare. Temat jak najbardziej aktualny Emotikon: Mrugający U mnie nie działa Emotikon: Wściekły


Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6065
  • 23

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange


@ketrasaArturnapisał(-a)

@wscieklaewka jeszcze nie bardzo takie stare. Temat jak najbardziej aktualny Emotikon: Mrugający U mnie nie działa Emotikon: Wściekły


No to możemy popróbować pogrzebać ( ja już potrafię to pomogę jak mogę @ketrasaArtur  🙂


Poziom 37, Guru **
  • 10590
  • 18281
  • 377

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

@wscieklaewka dziękuję bardzo za chęci, ale jak specjaliści nie są w stanie rozwiązać sprawy, to co my możemy zrobić, użytkownicy. Moja sprawa ciągnie się już od września 2019r. Prośby, groźby reklamacje zgłoszenia nic nie skutkuje. Po prostu Orange ma mnie już dosyć,wiec i ja może też powinienem pomyśleć o przeprowadzce Emotikon: Bardzo szczęśliwy Dziś dostałem kolejna fajną odpowiedź potraktowania klienta podpisującego umowę poza salonem. Okazuje się, że odstąpienie w terminie 14 dni mi nie przysługuje. Normalnie rewelacja Emotikon: Bardzo szczęśliwy Wiec jestem szczęśliwy Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Konto usunięte

Nie dotyczy

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

@ketrasaArtur , trzeba Tobie więcej optymizmu. @Wiktor  nie takie cuda naprawiał. Może zgól mu bródkę, albo kup jakiś fajny żel na nią? Emotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 37, Guru **
  • 10590
  • 18281
  • 377

Brak możliwości zalogowania na Nowym Mój Orange

@Konto usunięte chciałbym mieć jeszcze trochę optymizmu, ale trzeba spojrzeć realnie. Specjaliści do których dotarłem nie są w stanie usunąć usterki. Więc czemu mam mieć optymizm, że coś się da zrobić. Tak, jest rozwiązanie, ale nie mogę tu na ten temat napisać, niestety mocno drastyczne. 

 

edit:

Zespół Nasz Orange to fajni ludzie i świetnie pomagają, za co bardzo serdecznie im dziękuję Emotikon: Mrugający.