- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłaty za wizytę technika....
@Lucas1956Przesadzasz...Konsultanci mają kompetencje do rozpatrywania takich reklamacji (na korzyść abonenta również). Założę się, że w kontakcie otrzymasz anulowanie tej opłaty- kto przyjmuje zakład??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłaty za wizytę technika....
Oczywiście. Tyle, że za pierwszym razem konsultant w czasie rozmowy rozłączył się..., kolejnym razem potwierdził usterkę , że coś jest nie OK . Ja miałem sprawdzić TYLKO czy kable w budynku są OK , wszystko włączone....Nic więcej. Rozmowy ponoć są nagrywane i przy dobrej woli jest to do sprawdzenia. Żadnych innych sugestii nie było...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłaty za wizytę technika....
@Lucas1956Bo "twardym trza być nie miętkim"...znasz podstawy i wiesz o co pytać i czego żądać...Jako klient zawsze możesz się powołać na dobrą współpracę i PR...Myślę, że będzie ok i po Twojej myśli 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłaty za wizytę technika....
Ja mam PISEMNĄ ODMOWĘ. Pismo 142301303...z dnia 28 maja 2021 roku. Przed pismem dzwoniono do mnie i powiedziano, że podtrzymują swoją decyzję o konieczności zapłaty...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłaty za wizytę technika....
Smutne jest to, że ORANGE niczego się nie uczy. Myśmy mieli 3 numery od IDEA do ORANGE przez kilkanaście lat. W 2015 roku potraktowano nas jak potraktowano i te numery wylądowały u innego operatora...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłaty za wizytę technika....
Spróbuj jeszcze raz skontaktować się telefonicznie w tej sprawie i wyjaśnić, że po wizycie technika okazało się, że problemem jest ich router i że nie zamierzasz płacić za weryfikację usterki ich sprzętu, bo to jest w ich kompetencji, a nie Twojej, bo Ty nie musisz się znać na tym i się nie znasz. Po wymianie routera jest ok, więc problemem był router i możesz ich poinformować, że w razie dalszej odmowy anulowania opłaty pójdziesz z tym do UOKiK i dodać to co nam tutaj pisałeś, że już nie chodzi o te 49zl tylko wyłudzanie opłaty za diagnozę usterki z ich sprzętu a w regulaminie nic na ten temat nie ma. Gdy jest usterka z ich winy, opłaty za technika się nie nalicza, bo to nie jest wezwanie technika ani żadna asysta techniczna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłaty za wizytę technika....
@Lucas1956 trudno się odnosić do całości zagadnienia, bo nie znamy wszystkich szczegółów. Wiem, że takie wizyty są bezpłatne ( reklamacyjne) bo już nieraz tu były opisywane...i bez konsekwencji finansowych. Z tego co i ja doświadczyłem, żadna moja reklamacja nie została zakwalifikowana jako aststa i obciążona kosztami...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłaty za wizytę technika....
@Lucas1956 poczytaj ten temat https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d-problemy-od-kwietnia-brak-intern... tu kolega @Filip92 miał podobny problem i udało się bez opłat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłaty za wizytę technika....
Przecież napisałem , że tak zrobiłem. Aby nie było nieporozumień wysłałem reklamację pisemną. W załączniku ....Pozdrawiam
_______________
Wpis poddany edycji - usunięcie danych klienta - Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłaty za wizytę technika....
Zobaczymy. Fakt , że nowa faktura nie zawiera niezapłaconej kwoty 49zł...