Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Super Szybki Internet...

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 11
  • 7
  • 0

Super Szybki Internet...

Witam. Posiadam internet od 10mb do 20mb który leci max 13mb i do tego niesamowity Livebox 2.0. Jestem przy neostradzie(teraz orange) już od dobrych 10 lat i nigdy nie miałem z nią problemów. Oczywiście moja prędkość na dzisiejsze standardy to śmieszne ale nie mam możliwości zwiększenia prędkości o swiatło bo go na mojej ulicy nie ma...ale może napisze o co konkretnie sie rozchodzi.

Jestem osobą która lubi sobie pograć przez internet (cod, bfv, itd) niestety od 3 miesiecy nie da się grać z powodu ciągłych skoków pingu z 70 do 250 czy tam nawet do 500. Oczywsicie na speed tescie jest on na poziomie 30...do tego dochodzą utraty pakietów. Zgłosiłem juz to do orange i niby coś naprawili ale co nie mam pojęcia bo takiej informacji nie dostałem. Moge wam tylko przedstawić ilość błędów na Liveboxie. Nie wiem czy to coś istotnego i czy od tego są takie jaja z internetem bo się na tym nie znam więc może wy mi coś doradzicie. 


2.jpg
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 22, Pasjonat
  • 459
  • 595
  • 12

Super Szybki Internet...

Cześć,

 

Jak widzisz można cos wskórać i rozwiązać problem będąc pewnym swego. Od dawna powtarzam, że wstępna diagnoza wynikająca z menu modemu to podstawa. Kwestia zalogowania i interpretacji parametrów. To może każdy. Samo zgłoszenie z cyklu "nie działa" nie robi na operatorach żadnego wrażenia.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

37 ODPOW. 37
Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 62
  • 41
  • 0

Super Szybki Internet...

Synchronizację masz uciętą na 16383 kbps (identycznie u mnie od dwóch dni). Bardzo niski SNR masz, co może powodować, że traci synchronizację, chociaż nie wiem jak to jest w przypadku Livebox 2.0.
Zainwestuj w swój router, polecam. Łączysz się po kablu czy wi-fi? Bo przy wi-fi może tak szaleć dodatkowo. Sprawdź czasy dostępu do polskich serwisów, poobserwuj czy przerywa. Może być tak też, że te serwery na których grałeś mają takie problemy od tych paru miesięcy.

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 11
  • 7
  • 0

Super Szybki Internet...

Śmigam od zawsze na kablu 🙂 A jaki router byś proponował? Myślałem na TPLink ale nie wiem jaki konkretnie. Teraz po 6 godzinach pracy liveboxa już wskoczyło 400 błędów...czy to jest normalne? 

kurak_0-1593554111988.png

 

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 62
  • 41
  • 0

Super Szybki Internet...

Polecam Ci Edimax AR-7287WnA. TP-link odradzam. Na Edimaxie będzie stabilniejsze łącze, większa synchronizacja i cała reszta parametrów. Bezproblemowy.

400 błędów ES to bardzo dużo jak na taki krótki czas, nie pokazuje CRC ale obstawiam że jest ich więcej jeszcze. Sumując: zmień router na ten, który polecam (zawsze możesz wypróbować a potem bezpłatnie odesłać, zamawiając przez Internet, jeśli nie będzie odpowiedni).

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 1547
  • 1500
  • 32

Super Szybki Internet...

Zgłoś te błędy, bo to problem z linią jest albo z routerem. Niech sprawdzą u siebie w systemie co się dzieje, najwyżej technika wyślą znowu. Dopóki nie naprawią tego, to będziesz miał skoki pingu i rozłączenia.

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 195
  • 182
  • 1

Super Szybki Internet...

Wygląda na problem z linią. Zgłoś że Ci ciągle przerywa i nie ma synchronizacji. 

Highlighted

Poziom 22, Pasjonat
  • 459
  • 595
  • 12

Super Szybki Internet...

Cześć,

 

Błędy na łączu będą powstawały niezależnie od modemu i będą miały wpływ na działanie usługi. Koniecznie zgłoś łącze do sprawdzenia, szczególnie, że SNR w paśmie do dołu masz około 4dB (o ile dobrze widzę) i stąd błędy. Polecam jeszcze przejrzenie instalacji wewnętrznej w domu (gniazda równoległe, stan złączy kabla itp.) Jeśli cos można poprawić, zrób to, gdyż każdy element linii ma wpływ na działanie Neo

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7528
  • 11958
  • 214

Super Szybki Internet...

@marder z pierwszego screen-a wychodzi że masz 26 błędów na godzinę, z drugiego już prawie 67 na godzinę. Coś niepokojącego dzieje się z linią. Zgłoś problem na infolinii: 510 100 100 lub napisz na czacie. 

Czy jesteś w stanie sprawdzić, jakie kontrolki się świecą na routerze, jak zerwie połączenie?

Ewidentnie problem po stronie dostawcy internetu.

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 195
  • 182
  • 1

Super Szybki Internet...


@agat13napisał(-a)

Cześć,

 

Błędy na łączu będą powstawały niezależnie od modemu i będą miały wpływ na działanie usługi. Koniecznie zgłoś łącze do sprawdzenia, szczególnie, że SNR w paśmie do dołu masz około 4dB (o ile dobrze widzę) i stąd błędy. Polecam jeszcze przejrzenie instalacji wewnętrznej w domu (gniazda równoległe, stan złączy kabla itp.) Jeśli cos można poprawić, zrób to, gdyż każdy element linii ma wpływ na działanie Neo


Dokładnie. Nie ma sensu kupować inny modem jak się okaże że coś jest z linią albo kabelek w domu sobie przygniotłeś. Monter przyjdzie to oceni co jest przyczyną problemów.

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 62
  • 41
  • 0

Super Szybki Internet...

Sens wymiany routera jest a przynajmniej sprawdzenia, jak zachowuje się inny. Przerabiałem w swoim życiu kilka różnych routerów i ich działanie/stabilność była diametralnie różna. Livebox nie są oceniane zbyt dobrze i chyba nie bez powodu a z tego co widzę, to informacje odnośnie zestawionego połączenia są ubogie.

Osobną sprawą jest jednak prawidłowa instalacja. Technik na swoim sprzęcie zrobi pomiar linii, może wpiąć się też bezpośrednio do linii i wtedy będzie wszystko jasne.