Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎13-10-2018
kwiecień
obywatel_lp
Poziom 18, Komentator
Poziom 18, Komentator
Punkty: 6278
76
63
0
0
offline
ostatnia aktywność: 26-04-2021 09:45

Osiągnięcia

Święta 2020

IV Urodziny Społeczności

50 like

Druga Rocznica

10 tematów

50 odpowiedzi

25 like

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Cudowny routing od północy: do polskich serwrów

Od północy leci średnio 85 ms z Katowice do... wszędzie. Wszystko przechodzi przez jakiś dziwny adres: 213.25.5.30 ... jeśli to nowa polityka Orange

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji

@marderTo nie był zbieg okoliczności. Słupek był równoległy z moim, mam potwierdzenie. Kiedyś tak budowano, o internecie nikt nie słyszał. Dalej jest, bo słupka nie ma, ale kable leżą zaorane. Teraz usłyszałem wersję, że to ponoć kolejarze zakopali na zlec [...]

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji

@agat13 Będę wdzięczny. Z tego, co mówił mi technik i jaką dostał informację, bo przy mnie jeszcze dzwonił, to na 99,9 % równoległy. Zapobiegawczo poprosiłem o restart i nową stabilizację linii, bo po kilkudziesięciu rozłączeniach w ciągu doby, automat by [...]

Cudowny routing od północy: do polskich serwrów

Od północy leci średnio 85 ms z Katowice do... wszędzie. Wszystko przechodzi przez jakiś dziwny adres: 213.25.5.30 ... jeśli to nowa polityka Orange

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji

@marderTo nie był zbieg okoliczności. Słupek był równoległy z moim, mam potwierdzenie. Kiedyś tak budowano, o internecie nikt nie słyszał. Dalej jest, bo słupka nie ma, ale kable leżą zaorane. Teraz usłyszałem wersję, że to ponoć kolejarze zakopali na zlec [...]

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji

@agat13 Będę wdzięczny. Z tego, co mówił mi technik i jaką dostał informację, bo przy mnie jeszcze dzwonił, to na 99,9 % równoległy. Zapobiegawczo poprosiłem o restart i nową stabilizację linii, bo po kilkudziesięciu rozłączeniach w ciągu doby, automat by [...]