Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 7
  • 0

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

"Drogie" Orange

Chciałbym podpytać czy na pewno u Państwa jest wszystko OK?

Pytam nie bez powodu bo już półtora miesiąca próbuję z Wami rozwiązać problem i każdorazowo jak uda mi się z kimś skontaktować to zachowujecie się jakbyście pierwszy raz słyszeli co mam do przekazania.

Zawsze miałem o Was dobre zdanie ale to co się dziej obecnie strasznie rzutuje na Waszą instytucję

poniżej pozwolę sobie wypunktować nieprawidłowości jakie zauważyłem

  1. Niedopuszczalnym w mojej ocenie jest (zdarzyło sie to już dwukrotnie) że umawiacie nas na wizytę technika do domu- człowiek czeka przez cały dzień i nawet prostego telefonu nikt nie potrafi wykonać że nie przyjdzie. Powiem wprost jest to LEKCEWARZENIE KLIENTA
  2. Dzwoniąc na Waszą infolinię brak jet jakiejkolwiek historii i z reguły kazdy z kolejnych konsultantów mówi swoje /całkiem co innego przekazując żę nie ża żadnych informacji aby cokolwiek w tej sprawie się działo. Proponuje odsłuchać sobie rozmowy - chyba że info na poczatku że rozmowy sa nagrywane to że tak się wyraże to kolejna "ściema"
  3. Ja rozumiem że ludzie pracują do pewnej godziny i przedłużanie tego czasu jest jakimś niedogodnieniem. Natomiast jak się zdarzyło że zadzowiłem o 21:30 a rozmowa się przedłużyła do 22:05 to prostu oczekiwałbym informacji że nalezy zakończyć tą rozmowę i kontnuować ją w dniu nastepnym natomist  toc co się zadzialo u Was że o 22:05 Pani zamiast przekazać mi ta informację usilnie namawiając mnie że przełączy mnie do działu reklamacji i nagle ROZŁĄCZENIE z komunikatem że infolinia jest czynna do 22:00 to coś chyba jest tu nie tak !!!!

Witamy. Doradcy obsługujący czat dostępni sa w godzinach 7:00 - 22:00 od poniedzialku do piatku oraz w soboty w godzinach 10:00-18:00. Zapraszamy

Naprawdę Państwa konsultanci mają taki styl pracy aby pozbyć się Klienta że przełączacie na nr który już nie pracuje ???? Przecież ten konsultant to bardzo dobrze wiedział że przełączajć rozmowę mnie rozłączy

  1. Nie potrafię zrozumieć że przyjmujecie Państwo reklamację i się z niej nie wywiązujecie

otrzymałem reklamację jak poniżej od dwóch miesięcy przesyłacie kilkukrotnie wyższe faktury, są rozbieżności w zeznaniach czy ta fakturę płacić /nie płacić ? dość prosta czynność w postaci zwiększenia prędkości Internetu z 20 MB/s do 80/Mb/s wydaje się być awykonalna

poniżej treeść Waszej odpowiedzi z której się nie wywiązuje firma Orange

'Potwierdzamy pozytywne rozpatrzenie reklamacji nr XXXXXXXX. Prosimy o zwrot dekodera w naszym Salonie. Po otrzymaniu sprzetu zmienimy Pani promocje na Orange Love z Internetem stacjonarnym w predkosci do 80 Mb/s oraz Telefonem komórkowym. W ciagu kilku dni moze zostac wyslane do Pani badanie oceniajace moja prace. Zachęcam do wypelnienia. Pozdrawiamy, Orange'

  1. Ostatnie zapytanie - czy firma Orange jest w stanie zadziałać tak by moje postrzeganie Waszej firmy się zmieniło na pozytywne i wreszcie zwiększyła prędkość Internetu do 80 Mb/s ?

Desperacko że tak powiem Moja mama podpisała dzisiaj z Wami umowę bo już nie miała siły wydzwaniać do Was na internet 20 MB/s ale przyznać musicie że nie jest to nie wiadomo co i skoro oferujecie Klientom w w tej samej cenie prędkość zarówno 20 MB/s oraz 80 Mb/s to życzylibyśmy sobie aby jednak była ona zwiększona

Z poważaniem

BARDZO ZAWIEDZONY KLIENT

 

______________

* Temat przeniesiony z Sieć i dostępność usług - moderator Bartłomiej

16 ODPOW. 16
Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5682
  • 8327
  • 65

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

Jak złożyłeś, reklamację powinieneś ubiegać się o nr reklamami czy taki nr posiadasz ?
Jak tak to powołaj się na ten numer.

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 7
  • 0

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

tak otrzymałem nr reklamacji i nie dostałem odpowiedzi 

Tak jak pisałem w poście dwukrotnie Bardzo miła i sympatyczna Pani dzwoniła informując że w dniu tym i tym pojawią się technicy zwiększając tą prędkość ale nikt się nie pojawił.

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 1546
  • 1494
  • 32

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

Żeby nie było jasności, w tej samej cenie oferują internet ADSL do 20Mb/s i internet VDSL do 80Mb/s. Dwie inne karty na centrali. Widełki w tych pierwszych to 10-20Mb/s a w drugim przypadku 20-80Mb/s.

Przełączając cię, jeżeli nie masz telefonu analogowego, to nie musi nawet technik u ciebie zjawić się w domu, bo nie trzeba instalować splitera. Przełączają kartę na centrali i tyle.

Tylko musisz posiadać router, który obsługuje VDSLA, a więc któregoś z FunBoxow.

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 7
  • 0

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

Żeby nie było niejasności własnie od półtorej miesiąca właśnie próbuję pozyskać internet VDSL do 80Mb/s. a firma Orange skutecznie jej nie chce zrealizować. Natomiast to że technik fizycznie się nie musi zjawić to z mojej wiedzy teżtak powinno wyglądać ale widać Orange ma inne procedury czyli dzwonią do ciebie i mówią że technik przyjdzie do Ciebie w dniu XXXXX, czekasz na niego cały dzień, a tu nic

Ani technika

Ani telefonu że jednak nikt nie przyjdzie bo ma cię gdzieś

Aniz zwiększenia prędkości internetu

Ani odpowiedzi oficjalnie na reklamację

P O R A Ż K A !!!!!!!

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 186
  • 169
  • 1

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

Masz rację to porażka. Monter ma obowiązek zadzwonienia do Ciebie i poinformowania że się spóźni albo że prosi o przesunięcie terminu wizyty. I ma na to wyznaczony slot czasowy. Jeżeli tego nie zrobi to firma w której pracuje dostanie karę. Po to wszystko jest rejestrowane i nagrywane. Najwyraźniej jakieś procedury nie działają tak jak powinny. Co do konsultantów to temat rzeka. Jeśli pierwszy konsultant z którym rozmawiasz nie wpisze w systemie dokładnie Twojego problemu to kolejny podczas rozmowy nic nie będzie wiedział i wszystko zaczyna się od nowa. Dodatkowo Ci ludzie nie posiadają wiedzy technicznej co utrudnia rozmowę. Mają pewne szablony zachowań i możliwych sytuacji ale jeśli problem jest nietypowy to już jesteś pozamiatany.  

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 539
  • 757
  • 1

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

ja bym złożył skargę i żądał jakiejś rekompensaty. a jak nie pomoże to skargę tu UOKiK i tyle 😄

jak lecą w kulki to nie ma co się patyczkować 🙂

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 7
  • 0

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

@pablus 

 

dzięki za podpowiedź tak będę musiał zrobić bo słusznie piszesz że lecą w kulki jak niewiem 

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 7
  • 0

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

@marder 

Cieszę się że to nie tylko moja ocena i jest więcej ludzi który mają postrzeganie takie jak - bo po tylu telefonach z Orange i wysłuchiwaniu że to ja czegoś nie ogarniam zacząłem się już nad tym zastanawiać 🙂

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 539
  • 757
  • 1

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

polecam kontakt z UOKiK i rzecznikiem Praw Kosnumentów - ja naprawdę dużo spraw tam załatwiłem i ogólnie jeśli sprawa jest słuszna i racja jest po Twojej stronie to starają się Tobie pomóc. Ja raz miałem przypadek, że Orange w mix-ie naliczało mi z powodu błędu w systemie bajońskie stawki za połączenia krajowe ok 4 złote za minutę i 1,5 za smsa. Reklamacje nie pomagały a jak zainterweniował UOKiK i Rzecznik to już inaczej śpiewali...ale za późno było bo przeszedłem do konkurencji i wtedy mogli mnie za przeproszeniem pocałować 😛 

jedno jest pewne - po tym incydencie nigdy więcej nie wezmę oferty telefonii Orange (nawet za darmo). Mam nju i jestem szczęśliwy 😄 niby to też Orange ale jednak nie 😛 

Chyba że mi światłowód w promocji odpalą to może się pogodzę z nimi 😄