Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

Akurat w Orange to norma z tymi technikami. Wiele razy konsultant informował, że technik się zjawi, w moim przypadku do uszkodzeń jak jeszcze miałem Orange, a nie zjawiali się. Dobrze na nich działały reklamacje na takie coś i żądanie rekompensaty w postaci mojej dniówki, gdyż brałem sobie wolne w oczekiwaniu na technika. Ile im tam wiązanek słałem na infolinii to tylko oni wiedzą, a najgorsza była właśnie niewiedza pracowników infolinii o sprawie, jakby żadnej notatki zgłaszanej sprawy nie mieli i trzeba było każdemu z osobna od nowa tłumaczyć co się dzieje z łączem.

Niestety od wielu lat to tak u nich działa i nic się nie zmieniło. Pewnie też dlatego nie mam już Orange i nie zamierzam wracać.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 86
  • 121
  • 0

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

@pablus  jedno jest pewne - po tym incydencie nigdy więcej nie wezmę oferty XXXXXX

 

Jeśli u każdego operatora jest podobny odsetek niezadowolonych klientów, którzy "już nigdy więcej...", to jest stały przepływ klientów między operatorami, a średnia wychodzi zerowa. Wygranymi są sprzedawcy, którzy nie muszą się martwić o prowizje od nowozawieranych umów.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1005
  • 2454
  • 3

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

no jest to trend stały, aczkolwiek ja osiadłem w nju i nie mam zamiaru rezygnować 😛

z usług Orange zostało mi tylko neo i nieszczęsny telefon stacjonarny....


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

Trochę z deszczu pod rynnę, bo to nju mobile to jest submarka Orange. To nie jest na zasadzie innych marek jak a2mobile, mobile vikings itp, że korzystają tylko z ich nadajników, to po prostu taka firma córka, ten sam właściciel, bez salonów by ciąć koszty i dać lepszą ofertę bardziej zorientowanym użytkownikom.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 0

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

Orange czy możecie odpowiedzieć dla czego nadal nie otrzymałem odpowiedzi na złozoną reklamację ???


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

Zacznijmy od tego, że Orange nie ma czegoś takiego jak Dział Reklamacji. Od około 5 lat nie połączysz się przez infolinię do sekcji zajmujących się tylko tzw. BackOfficem.

Na forum nikt nie zweryfikuje indywidualnych spraw. Napisz do Orange na facebooku lub messengerze podając numer sprawy.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14464
  • 59423
  • 722

Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???

Cześć,

 

Nie wypowiem się w zakresie obsługi i reklamacji (mam swoje zdanie i tego się będę trzymał, a leżącego się nie kopie), ale chciałbym zapytać jaki obecnie masz sprzęt (modem/router) i jaka jest prędkość Twojej usługi (zgodnie z ostatnią obowiązującą umową)?? Może wspólnie coś ustalimy i naprowadzimy na właściwe postępowanie w zaistniałej sytuacji technicznej...