- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???
Akurat w Orange to norma z tymi technikami. Wiele razy konsultant informował, że technik się zjawi, w moim przypadku do uszkodzeń jak jeszcze miałem Orange, a nie zjawiali się. Dobrze na nich działały reklamacje na takie coś i żądanie rekompensaty w postaci mojej dniówki, gdyż brałem sobie wolne w oczekiwaniu na technika. Ile im tam wiązanek słałem na infolinii to tylko oni wiedzą, a najgorsza była właśnie niewiedza pracowników infolinii o sprawie, jakby żadnej notatki zgłaszanej sprawy nie mieli i trzeba było każdemu z osobna od nowa tłumaczyć co się dzieje z łączem.
Niestety od wielu lat to tak u nich działa i nic się nie zmieniło. Pewnie też dlatego nie mam już Orange i nie zamierzam wracać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???
@pablus jedno jest pewne - po tym incydencie nigdy więcej nie wezmę oferty XXXXXX
Jeśli u każdego operatora jest podobny odsetek niezadowolonych klientów, którzy "już nigdy więcej...", to jest stały przepływ klientów między operatorami, a średnia wychodzi zerowa. Wygranymi są sprzedawcy, którzy nie muszą się martwić o prowizje od nowozawieranych umów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???
no jest to trend stały, aczkolwiek ja osiadłem w nju i nie mam zamiaru rezygnować 😛
z usług Orange zostało mi tylko neo i nieszczęsny telefon stacjonarny....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???
Trochę z deszczu pod rynnę, bo to nju mobile to jest submarka Orange. To nie jest na zasadzie innych marek jak a2mobile, mobile vikings itp, że korzystają tylko z ich nadajników, to po prostu taka firma córka, ten sam właściciel, bez salonów by ciąć koszty i dać lepszą ofertę bardziej zorientowanym użytkownikom.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???
Orange czy możecie odpowiedzieć dla czego nadal nie otrzymałem odpowiedzi na złozoną reklamację ???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???
Na forum nikt nie zweryfikuje indywidualnych spraw. Napisz do Orange na facebooku lub messengerze podając numer sprawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakość obsługi /realizacja reklamacji ???
Cześć,
Nie wypowiem się w zakresie obsługi i reklamacji (mam swoje zdanie i tego się będę trzymał, a leżącego się nie kopie), ale chciałbym zapytać jaki obecnie masz sprzęt (modem/router) i jaka jest prędkość Twojej usługi (zgodnie z ostatnią obowiązującą umową)?? Może wspólnie coś ustalimy i naprowadzimy na właściwe postępowanie w zaistniałej sytuacji technicznej...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »