- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spada prędkość internetu
Witam
Wcześniej miałem funpacka z telewizją sat i vdsl 70mb i niedawno podpisałem nową umowę na pakiet love z iptv z multiroomem i vdsl ten co miałem i po miesiącu zeszło mi do 50mb i po następnym okresie zeszło mi do 34mb i to zgłaszałem powruciło do ponad 50mb bo do 70mb nie mogło bo telewizja zabiera resztę i po jakimś czasie znów mi spadło do ponad 30 mb i znów poszło zgłoszenie i po 3 tygodniach to samo znów 30mb. Zanim przeszłem na iptv miałem prędkość koło 70mb i tłumienie 8-9 db teraz 34mb i tłumienie 17db do centrali mam ponizej 1km. Co w tej sprawie mogę zrobic bo juz 2 razy zgłaszałem i to samo czy to jakas konkretniejsza awaria?
____________
* W temacie doprecyzowano etykiety - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spada prędkość internetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spada prędkość internetu
- tatus linii DSL
- 2.1stan połączenia DSLwłączone
- 2.2tryb synchronizacji DSLVDSL
- 2.3ostatnia synchronizacja DSL5 listopada 2019, 14:22
- 2.4czas połączenia DSL04 d 02 g 03 m 51 s
- prędkość i margines szumu
- 2.5prędkość synchronizacji DSL w górę8568 Kb/s
- 2.6prędkość synchronizacji DSL w dół34015 Kb/s
- 2.7margines szumu w dół16.8 dB
- jakość linii (błędy)
- 2.8liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)180
- 2.9Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spada prędkość internetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spada prędkość internetu
2 razy już zgłaszałem to na centrali coś zrobili i prędkość była tak jak mówisz 56mb i margines miał 9db i po kilku dniach z powrotem spadło do tych wartości . To czyli teraz mam zgłaszać reklamacje ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spada prędkość internetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spada prędkość internetu
Jako techniczne spadek prędkości do 34mb
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spada prędkość internetu
Witam
Co myślicie o parametrach tej lini na screenie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spada prędkość internetu
@myrkysfara przede wszystkim złóż reklamację tak jak radził @Piotrekk85
Później opisz linię. Napowietrzna po słupach czy zakopana w ziemi. Ile masz gniazdek telefonicznych w domu? Czy masz mikrofiltr i VoIP? Dokładnie zmierz długość łącza do szafy kablowej. Jak dawno było ułożone i jakim kablem?
Podpowiemy..
- « Poprzedni
- Następny »