- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem domowym
@hsmielak28 wstaw screena z routera z parametrami linii. Będzie się można zorientować, na jakiej prędkości linia jest synchronizowana, czy są błędy.
Napisz również, jakiego routera używasz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem domowym
@hsmielak28 nie dziw nam się...troszkę się na tym znamy. Dlatego precyzyjnie prosimy o screena z parametrów liniowych z menu modemu. Za moment doradzimy , abyś opisał linie, czy jest napowietrzna czy ziemna, jakim kablem dochodzi do domu, a jakim jest wykonana instalacja, ile jest gniazdek i czy masz VoIP???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem domowym
Coś z tego? Dane routera są dokładne tylko która zakładka?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem domowym
@j131 to przez wiele lat prędkość była zaniżona na wychodzących.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem domowym
@hsmielak28 DSL
To FB więc dane nie będą dokładne. Będzie brakowało tłumienia, co jest najważniejsze i pełnego SNR..dla obu pasm..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem domowym
@hsmielak28napisał(-a)Coś z tego? Dane routera są dokładne tylko która zakładka?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem domowym
@jaryn: Ano była. I co z tego? Reklamowałem, protestowałem, technicy przychodzili, kiwali głowami z mądrymi minami... Nic z tego szczególnego nie wynikało. Może niekoniecznie upload był 0.4 na speedtescie ale był porownywalny. Modem ADSL zestawiał upload na okolo 1000... Ale to troche offtopic - ja nie zgłaszam problemu. W sumie jeszcze mam tę usługę aktywną, jeśli to komuś miałoby pomóc to mogę sprawdzić aktualne parametry u mnie. Tyle że to inny dostawca, inny sprzęt i inna linia więc raczej nic nie pomoże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem domowym
@hsmielak28 powtórzę: przy linii miedzianej użytkownik może czasem sam sobie pomóc, byle słuchał i robił uważnie to, co sugerujemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem domowym
@hsmielak28 linia zapina się na 12 Mbit/s, upload 1 Mbit/s. Więc dużo nie wydusi się z tego łączą.
Masz do dwóch km od centrali, linia stabilna bo prawie bez błędów.