Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mam problem z złożeniem zamówienia

ROZWIĄZANE

Poziom 16, Komentator
  • 17
  • 53
  • 0

Mam problem z złożeniem zamówienia

Witam, mam problem jak chce zamówic swiatłowód to wyskakuje mi taki błąd czy ktoś może wie co to jest(na infolinie nie moge zadzwonic bo jest juz weekend)

123123.png

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 27, Specjalista
  • 1356
  • 3230
  • 46

Mam problem z złożeniem zamówienia

@n1xX nic się nie bój u mnie usługa nazywa się też Neostrada ( mam światełko 600/100 Mb i FunBoxa 6) wszystko jest u Ciebie w porządku w zamówieniu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

16 ODPOW. 16

Poziom 27, Specjalista
  • 1356
  • 3230
  • 46

Mam problem z złożeniem zamówienia

@n1xX  spróbuj złożyć zamówienie przez infolinię lub powtórz online.


Poziom 35, Ekspert
  • 4142
  • 8389
  • 120

Mam problem z złożeniem zamówienia

@n1xX zgodnie z listą: dałeś zgodę na otrzymywanie info marketingowej związanej z usługami operatora, umowę na 2' lata  ( czyli czas określony) i jaką opcję zamówiłeś, bo nie do każdej FB6 jest dawany? Spróbuj ponownie z tym mniej przeglądarki lub po wyczyszczeniu cookies


Poziom 37, Guru **
  • 10379
  • 17715
  • 353

Mam problem z złożeniem zamówienia

@n1xX sprawdź, czy da się złożyć zamówienie na czas określony. Przy pierwszym zamówieniu na czas nieokreślony może nie przejść inweryfikavja negatywna.

W sobotę infolinia czynna, tylko w krótszym czasie.


Poziom 27, Specjalista
  • 1356
  • 3230
  • 46

Mam problem z złożeniem zamówienia

@n1xX  jutro infolinia i konsultanci też pracują.

Edit.

Może też być tak jak piszą @ketrasaArtur  i @agat13  jeżeli pierwsza umowa to być może trzeba zamówić na czas określony czyli 24 miechy, ważna też jest prędkość 600Mb lub 1Gb.


Poziom 16, Komentator
  • 17
  • 53
  • 0

Mam problem z złożeniem zamówienia

ja próbowałem i wziąć na 24mieś taka sama sytuacja


Poziom 36, Guru *
  • 6156
  • 10833
  • 190

Mam problem z złożeniem zamówienia

@slav72  dobrze piszesz, sprawdziłem swój adres, trzeba wybrać na 24 miesiące, potem wybrać router ( można cały pakiet z telewizją) i prędkość internetu, FunBox 6 dostępny jest od 600Mb/s, więc inaczej nie przejdzie @n1xX  😉


Poziom 27, Specjalista
  • 1356
  • 3230
  • 46

Mam problem z złożeniem zamówienia

@n1xX spróbuj jutro na infolinii.


Poziom 36, Guru *
  • 6156
  • 10833
  • 190

Mam problem z złożeniem zamówienia


@n1xXnapisał(-a)

ja próbowałem i wziąć na 24mieś taka sama sytuacja


Poprawnie wpisujesz adres?

Veryfikacja bywa zawodna i czasem puści, przy podsumowaniu jednak tego nie sfinalizujesz.

Proponuję skorzystać z zamówienia na infolinii  801 234 567

 


Poziom 16, Komentator
  • 17
  • 53
  • 0

Mam problem z złożeniem zamówienia

@irek6311dobrze wpisałem adres z 5 razy sprawdziłem