- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada vdsl do 80 - problem
Dzień dobry,
posiadam telefon w orange i do tego internet z multimo na linii orange. Chciałem zmienić operatora internetu na orange i mam z tym problem.
W czerwcu, korzystając z promocji happy week z tabletem gratis, zgłosiłem poprzez stronę chęć zawarcia umowy na vdsl do 80Gb/s, strona po numerze telefonu zweryfikowała mnie pozytywnie. Po pewnym czasie oddzwonił konsultant, zweryfikował zamówienie, ustaliliśmy termin instalacji na 1.08. W tym czasie rozwiązałem umowę z poprzednim operatorem z dniem 31.07. Tydzień przed końcem lipca coś mnie podkusiło i sprawdziłem stan zamówienia na stronie mój orange. Zamówienie miało adnotacje anulowane... zonk... nikt mnie o tym ani o przyczynie nie poinformował. Zadzwoniłem na infolinie, konsultanka nie wiedziała czemu zamówienie jest anulowane, ponownie zweryfikowała mój numer i wyszło że możliwość instalacji jest. następnego dnia przyjechał technik, potwierdził możliwość techniczną instalacji, ale nie mógł podłączyć gdyż wciąż miałem umowę z multimo i poradził zgłosić zmianę terminu o te parę dni, tak żeby instalacja odbyła się gdy umowa z poprzednim operatorem wygaśnie. Zgłosiłem i zmieniłem termin instalacji na 1.08. W poniedziałek przyjechał technik, porobił co do niego należy, prędkość wyszła prawie 50Gb/s, tylko telefon przestał działać...
W umowie jaką mi do podpisania podał, była instalacja neostrady na nowym łączu, z opłatą za łącze, której to oczywiście nie podpisałem, przecież linie telefoniczną z nr orange mam... Zlecenia na przełączenie telefonu na nową linie technik też nie miał, wobec tego nie zrobił... Dostałem wybór, albo podpisuję umowę i mam neostradę, ale nie mam telefonu, albo nie podpisuję i przywracamy stan poprzedni, mam telefon, nie mam neostrady, wybrałem opcję nr dwa 🙂
Porozmawiałem później telefonicznie z kimś kto miał przekazać tą sprawę dalej (osoba z opcji wyślij sms na nr *** a odzwonimy) i miał konsultant oddzwonić, ale nikt nie oddzwonił, więc dzisiaj znowu dzwoniłem na inolinię. Infolinka posprawdzała wszystko i wyszło jej że na moim nr telefonu nie można zainstalować vdsl, natomiast na nowej linii można... tak samo można przepiąć nr telefonu ze starej linii na nową (wtedy będzie bez opłaty za utrzymanie), ale nie jest pewna, więc poleciła napisać reklamację, żeby ktoś inny dogłębnie temat rozpatrzył. Reklamację napisaliśmy. Rozpatrywanie reklamacji potrafi trwać nawet miesiąc, a ja nie mam internetu, więc jak to przyśpieszyć? Dlaczego niuansami technicznymi o których nie mam pojęcia mam ja się zajmować, pilnować, wydzwaniać, dowiadywać, reklamować...?
A skoro zostałem zmuszony do zajęcia sie tym tematem, to może ktoś wie, w czym faktycznie tkwi problem, że nie można na aktualnej linii dodać neostrady, tylko trzeba tworzyć nową linię na którą z automatu nie można przepiąć telefonu? I co znaczy termin nowa linia, bo kabla do mnie nikt nowego nie kładł...?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada vdsl do 80 - problem
Niestety poruszasz dosyć indywidualne kwestie, więc niestety nikt takiej odpowiedzi na publicznym forum Ci nie udzieli.
Wyślij zgłoszenie przez Mój Orange lub skontaktuj się z infolinią 510100100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada vdsl do 80 - problem
Dział reklamacji zaskoczył mnie, oddzwonili po paru godzinach, znam już odpowiedzi na część pytań. Problemem jest mój poprzedni operator, który do dnia dzisiejszego nie zwolnił linii... Następnie błąd jest osoby która się tym zajmowała, powinna ona dać zlecenie na instalację neo i przeniesienie telefonu na nową linię i wtedy wszystko by śmigało jak trzeba, bez dodatkowych opłat dla mnie... i bez produkowania się tutaj na forum 🙂
Niestety, sprawa zostaje odłożona do poniedziałku, gdyż osoba która się nią zajmie właśnie będzie miała parę dni wolnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada vdsl do 80 - problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada vdsl do 80 - problem
Czyli wszystko zmierza ku dobremu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada vdsl do 80 - problem
witam,
Zdecydowanie napisz jak się skończy przygoda.
U mnie jeszcze ciekawiej, aneks/migracja z 20 na 80 niemożliwa, nowe zamówienie na 80 możliwe, reklamacja pozytywnie, straciłem stary numer telefonu, mam nadzieję odzyskać.
PS
prędkości o których piszesz to Mb ?
pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada vdsl do 80 - problem
80 Mb to oczywiście max, wszystko zależy jak daleko jesteś od centrali. Dzisiaj, po WiFi miałem http://www.speedtest.net/my-result/5528538249, czasem sięga ponad 30Mb.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada vdsl do 80 - problem
@Misiek62, a sprawdzałeś jak się spisuje u Ciebie po podpięciu kablem? Tylko wtedy jest w stanie wyciągnąć dostępny maks. łącza. Zakłócenia na Wi-Fi potrafią czasami mocno okroić transfer...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada vdsl do 80 - problem
Wiem, że wifi ogranicza, dlatego to podkreśliłem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada vdsl do 80 - problem
Misiek62 napisał(-a):80 Mb to oczywiście max, wszystko zależy jak daleko jesteś od centrali. Dzisiaj, po WiFi miałem http://www.speedtest.net/my-result/5528538249, czasem sięga ponad 30Mb.
U mnie na 11m od routera DSL-AC68U po WiFi a na Funbox 2.0 tez mam niższe prędkości.
- « Poprzedni
- Następny »